• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    •

    Ik voel me zo #gezegend dat mijn scriptie bijna af is. #blessed


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    No offence, maar wat probeer je nou eigenlijk te bereiken?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik verveel me vandaag


    "It's the thessalhydra, I'm telling you"

    Vandaag voor de derde keer in twee weken heel dankbaar met mijn opleidingsachtergrond. Voor de meeste zal het maar gaan om een diertje van 20 gram, maar voor mij betekent het zoveel dat ik in staat ben om hulp te bieden door te herkennen, denken en handelen in minder dan een minuut als het misgaat. Hopelijk gaat het morgen beter met het beestje!


    From these ashes, I will rise

    Kan vanavond douchen in de nieuwe douche! (yeah)


    Physics is awesome


    de komende week heb ik geen tijd voor gezeik im going full relaxation room 'now i leave u for seven days' mood
    CATCH ME LATER IM GETTING MY WELL DESERVED HOLIDAY BREAK
    watching dem soaps, writing, meeting up with dem best people yessssss


    A to the Z

    UUUUGH motivatie totaal weg ajhgygefygfegf. Komaan, het examen is wel morgen!!!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nahw m'n konijntje kwam zo lief op mn schoot springen. Het zijn de kleine dingen die het leven mooi maken ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Het voelt echt alsof ik alleen maar achter mensen aan huppel en ik er niks voor terug krijg.
    Zelfs nu ik leuk nieuws heb, voel ik me bezwaard om het te delen omdat de meesten waarmee ik praat, het altijd maar druk hebben en ik niet too much wil zijn. Ugh.

    Oef, working life is zwaar — maar beter dan thuis zitten en niets doen.


    •

    xJess schreef:
    Het voelt echt alsof ik alleen maar achter mensen aan huppel en ik er niks voor terug krijg.
    Zelfs nu ik leuk nieuws heb, voel ik me bezwaard om het te delen omdat de meesten waarmee ik praat, het altijd maar druk hebben en ik niet too much wil zijn. Ugh.


    Mijn gb en pb staan voor je open, leuk nieuws of geen leuk nieuws.


    Physics is awesome

    Another knife in my hands, a stain that never comes off the sheets. Clean me off, I'm so dirty, babe, the kind of dirty where the water never cleans off the clothes.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oke, ik vind het morgen toch weer spannend om een dag naar school te moeten. Een presentatie geven is gewoon verdomd moeilijk en al helemaal als je nerveus er voor bent, meh. Gewoon rustig praten. Als ik een klas vol kinderen kan verzorgen dan moet dit ook gaan lukken. :'D


    One Who Travels A Higher Path.

    Morgen niet om 06:30 op en daar ben ik ook blij mee. Wil wel doordeweeks in ieder geval vroeger gaan opstaan dan ik voorheen deed. En dan ook vroeger naar bed gaan. Want als ik wel een baan vind of beter gezegd word aangenomen wil ik wel alvast een ritme hebben en die dan aanpassen aan mijn werktijden zeg maar.


    Physics is awesome

    Motivatie, waar ben je?


    Caution first, always.