• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    •

    ParkChanyeol schreef:
    Omygod waarom zie ik Bohemian Rhapsody nu pas
    Cryyyyyy
    Nu snap ik ook waarom de zalen in de bios telkens uitverkocht zijn :') I'll stop complaining lol



    Ja hij was goed he? Ik had gewoon 2 uur en 14 minuten kippenvel.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    ik ben wel echt een beetje dom eigenlijk wel dat ik dit doe.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Hoe. Dan? Dit is mij nooit overkomen, lol. Ik heb teveel inspiratie voor dit verhaal. Ik heb al 12 hoofdstukken geschreven. :'D Vanavond gewoon dik twee hoofdstukken geschreven. Natuurlijk wel nakijken enzo, maar toch het staat er wel. XD


    One Who Travels A Higher Path.

    FarrokhBulsara schreef:
    (...)


    Ja hij was goed he? Ik had gewoon 2 uur en 14 minuten kippenvel.
    Ja, ik had al mad respect voor Rami Malek maar dat is nu toch echt wel vertienvoudigd

    ParkChanyeol schreef:
    (...) Ja, ik had al mad respect voor Rami Malek maar dat is nu toch echt wel vertienvoudigd


    Inderdaad ik vergat op een gegeven moment gewoon eventjes dat er een acteur stond, hij heeft me er echt even van weten te overtuigen dat Freddie daar stond.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Als ik nu niet meer mijn tram haal door een vertraagde goederentrein voor deze trein, word ik toch niet erg happy met NS. Kan ik een kwartier gaan wachten op de tram...


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Tweede jaar op rij megablij dat mijn verjaardag gepasseerd is. Ik haat verjaren in de blok ugh. Kan niet wachten op de jaren dat ik gewoon kan gaan werken ipv weg te kwijnen achter deze boeken.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Haat aan het OV met dit pleuris weer.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Heerlijk vroeg uit de veren, ziet er buiten vet leuk uit met die sneeuw. Lekker beginnen met de dag. Loving life #blessed


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Gesolliciteerd, gewoon omdat het kan. Ik heb 2 managers en de directeur achter me staan en ik ben er dan ook wel van overtuigd dat dit een geweldige kans kan zijn.


    Life is a beautiful struggle

    Laatste les hier gegeven, presentje in ontvangst mogen nemen (fles wijn joejoee) en dan zo op naar huis. Alleen nog de eindbeoordeling en dan is mijn LWS2 stage afgelopen!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    I'm getting incredibly tired of this.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Morrigann schreef:
    I'm getting incredibly tired of this.

    Voeten omhoog en serie kijken, heerlijk na zo'n dag. Echt amazing hoe je kijk op dingen veranderd als je je meer focust op positieve dingen. Voel me daarin gezegend ^^


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Yess, tentamens zijn voorbij. Nu nog 500 blz lezen voor de maand om is, wil ik mijn maanddoel halen, hehe.


    Stenenlikker