• LAS ENCINAS
    A Spanish high school for rich b*tches.


    LAS ENCINAS
    Las Encinas is een middelbare school die de kinderen van rijke, Spaanse ouders opleidt tot de zogenaamde 'leiders van morgen.' Alles lijkt te draaien om wat je presteert, maar is dat wel waar? Of speelt het geld dat je ouders bezitten een grote rol in je cijfers of je reputatie? Zijn de sieraden die je draagt of de vele feestjes die je houdt wel genoeg om de vele duistere geheimen te bewaren? Want tja, hoe zijn jouw ouders, zo maar ineens, zo rijk geworden?





    Laten we maar relaties gaan bespreken!

    [ bericht aangepast op 21 jan 2019 - 21:08 ]


    And it felt like her lungs were filling up with water so she just sat back and let herself drown.

    Ricciardo schreef:
    Ik heb Maia en Gabriel nog voor iedereen c:

    Ik heb Ollie?


    How far is far

    Finnegan schreef:
    (...)
    Ik heb Ollie?


    Had je toevallig ideeën? c:


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ricciardo schreef:
    (...)

    Had je toevallig ideeën? c:

    Wat Maia en Ollie betreft komen ze elkaar sowieso tegen tijdens cheerleader training dus misschien dat we daar om heen iets uit kunnen werken?
    Wat Gabriel en Ollie betreft denk ik dat Ollie stiekem wel een beetje een crush op hem gaat hebben haha
    Heb jij verder ideeën? c;


    How far is far

    Ik zoek ook nog relaties voor Bea, dus als iemand ideeën heeft, pls hit me up ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    MadaIena schreef:
    Ik zoek ook nog relaties voor Bea, dus als iemand ideeën heeft, pls hit me up ^^

    Ik weet niet hoe Bea tegen nieuwkomers (en daardoor mogelijke bedreigingen) aankijkt? Niet dat Artemis nou echt streeft naar de titel Queen maar dat kan Bea natuurlijk in het begin niet weten :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Alyss is klaar (p.2) — ik wacht nog op de goedkeuring van TS — maar ze staat in ieder geval open voor relaties! Ik heb nog geen idee wat ik voor haar zoek en als ik de laatste paar pagina’s bekijk, weet ik ook niet wat jullie nog zoeken :”)

    Ik probeer vrijdag een lijst te maken, maar als je een leuk idee hebt, be my guest.

    Ik heb Salva ^^ ik maak zometeen een mini relatielijstje


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb Nikia ook nog, voor wie wil? (:


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nesryn schreef:
    Ik heb Nikia ook nog, voor wie wil? (:

    Ik heb Ollie?


    How far is far

    Axel's Relatielijstje



    Wat ik voor hem zoek:
    ⇝ Beste vriend(in)
    ⇝ Ex (kort maar krachtig)
    ⇝ Flirt
    ⇝ Iemand die hij al langere tijd kent (hij gaat pas twee en half jaar naar Las Encinas)
    ⇝ Iemand met wie hij opstap gaat
    ⇝ Normale vrienden
    ⇝ Iemand met wie hij niet perse echt bevriend is, maar wet wie hij toch diepe gesprekken voert.
    ⇝ Voetbalbuddy
    ⇝ Iemand met wie hij het niet zo goed kan vinden
    ⇝ Iemand met wie hij in de pauze's buiten kan staan roken.

    Wat ik al heb:
    Oliver 'Olly' Ace Finch - Pleegbroer - Sinds twee en een half jaar woont Axel bij de familie Finch, waar hij zich al snel thuis voelde. Hoewel dit in de eerste instantie zeker niet door Olly kwam. Axel en Olly leken eerst niet heel goed met elkaar op te kunnen schieten. Sinds beide jongens altijd enigszins kind waren geweest wisten ze niet echt hoe ze met deze nieuwe broederschap op moesten gaan. Uiteindelijk is de relatie stukje bij beetje beter gekomen, wat ook mede kwam doordat Axel voor een lange tijd voor Olly geheim hield dat hij op jongens viel, iets wat Axel op een nogal ongelukkig manier te weten gekomen was.

    Maia Ferreira Da Costa -Vrienden/flirt - Axel is redelijk goed bevriend met Maia, maar de laatste tijd is hij toch een beetje met de jongedame aan het flirten. Deels omdat hij wil kijken of hij één van zijn vrienden August er mee kan opnaaien, maar ook deels omdat hij de jongedame wel interessant vind. Echter weet Axel dat er niet veel toekomst inzit, omdat hij nooit echt ver zou kunnen en willen gaan vanwege August.

    Nikia Willishka Marshall - Ex - De relatie van Axel en Nikia ontstond door een paar gepassioneerde avonden samen in bed, hierbij hebben beide hun lust naar elkaar toe verward met liefde. Waardoor ze een kortstondige relatie hebben gehad, gelukkig realiseerde beide al snel dat het buiten de slaapkamer niet zo goed werkte.

    Calla Toria Glass - Stapvrienden - Hoewel Axel op school niet zoveel gespot zal worden zal je hem wel vaak rond Calla zien hangen wanneer hij naar een feestje gaat. Ze is dan ook één van de eerste personen die hij op zal bellen als hij van een leuk feestje heeft gehoord en wil altijd wel een dansje met haar doen.

    Narciso Javier Nieves - Vrienden - Axel houdt enorm van voetbal, spelen en kijken, dit is iets wat hij gemeen heeft met Narciso. Als Spanje weer een goede wedstrijd heeft gespeeld zal Narciso de eerste persoon zijn waar mee hij deze wedstrijd zal bespreken. Ook trapt hij graag een balletje over met de jongen.

    Manuel Alejandro DeSantos - Jeugdvriend - Voor Axel is de situatie met Manuel altijd een beetje vaag geweest. Wat hem verteld is is dat Manuel zijn ouders vrienden van zijn moeder waren en dat ze daardoor vroeger wel vaker eens bij Axel thuis waren en zo was ook Manuel wel eens bij hem thuis. Dan werden ze vaak naar buiten gestuurd om daar maar even te spelen terwijl de volwassenen aan het praten waren. De werkelijkheid was echter iets anders, Manuel zijn familie kwam in contact nadat een van de maffialeden van Manuel zijn vader een relatie kreeg met Axel zijn moeder. Al snel waren ze op de hoogte van de slechte situatie bij Axel thuis, waarna ze hem en zijn moeder min of meer onder hun vleugel namen. Een paar keer per jaar kwamen ze dan langs om te checken hoe de situatie was en ook werd vaak geholpen met de laatste financiële eindjes aan elkaar knopen. Echter heeft Axel hier nooit weet van gehad, hij ziet Manuel dan ook als een gewone vriend en zou waarschijnlijk heel anders tegen hem aankijken als hij wist wat voor connectie ze eigenlijk met elkaar hebben.

    Salvador Ortiz - Vrienden - Hoewel in mooie auto's rijden echt niet Axel zijn prioriteit is, moet hij zeggen dat hij best een mooie auto rijd. Iets wat Salvador ook is opgevallen en waardoor de twee jongens ook in gesprek zijn geraakt. Axel zou Salvador wel een vriend noemen, maar echt heel goed bevriend zijn ze ook weer niet, de relatie is redelijk oppervlakkig.

    August Christian Matamores - Vrienden - Axel kent August gewoon van school, de twee zijn wel goede vrienden van elkaar, maar toch vind Axel het soms wel leuk om August een beetje op te jutten. Axel test graag August zijn grenzen.


    Ik heb Axel zijn relatielijstje even bijgewerkt, maar ik sta natuurlijk altijd nog open voor nieuwe relaties. Zal die van Celeste denk ik morgen doen. ;3

    [ bericht aangepast op 23 jan 2019 - 23:06 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.


    SALVADOR ORTIZ

    Anger issues and vandalism



    Wat ik zoek :

    -Een aartsvijand (liefst iemand waar hij al mee gevochten heeft)
    - Een beste vriendin (Mag sinds hun jeugd zijn)
    - Eventueel iemand van het zwemteam waar hij terug in mag.

    Relationships:

    Artemis Tamlin - 'So what are you in here for?' - Artemis en Salva hebben elkaar enkele dagen geleden ontmoet bij de vice principal, of nou ja de waitingroom bij het bureautje. Waar Artemis aan het wachten was op uitleg voor haar nieuwe school, was Salva aan het wachten op een heuse preek over geweld en vandalisme op school. Ze hebben wat gepraat en tot nu toe mag hij haar wel.
    Alyssa Reyes - ' Hah that's funny' -


    August Christian Matamoros- 'Thanks a lot" - August behoort tot Salva's goede vrienden lijst wat eigenlijk best recentelijk is. Toen Salva geschorst werd ving August hem op, zonder te weten waarom Salva geschorst is. Dit heeft de jongen een enorme boost gegeven en ze begonnen samen te trainen. Het is dus mede dankzij August dat Salva terugkeerd als een nieuw persoon.
    Beau Sinclair - 'Puta' - Salva mag Bea niet en doet zijn best om haar te ontwjiken in de gangen. Jap zelf deze woedebol kan bang zijn voor iemand. Voornamelijk voor wat ze weet. Bea was er namelijk bij toen Salva zijn toenmalige rivaal tot moes had geslagen. Het was geen mooi zicht dat was zeker. Hij wil niet dat Bea rond gaat bazuinen wat voor psychopaat hij wel niet is, want het zou zijn toekomst kunnen verpesten.
    Celeste Elena Morales - 'We don't really talk anymore' - Salva mag Celeste wel en vroeger waren ze ook goede vrienden, maar nu is deze relatie wat verwaterd Calla Toria Glass - 'Yeah you're cool' - Salva mag Calla, ze zijn soort van vrienden en ze weet hoe ze hem moet kalmeren, al kan ze zijn affressie soms ook in haar eigen voordeel gebruiken
    Manuel Alejandro DeSantos - "Bro's before hoes" - Manuel en Salvador zijn al beste vrienden sinds hun jeugd, Salvador kan zich bijna geen tijd daarvoor herinneren. Hij ziet Manuel dan ook als een broer en doet alles voor hem. Wie dan ook zijn maatje berdreigd krijgt te maken met Salva.
    Nikia Willishka Marshall " Parteh " - Nikia en Salva zijn stapmaatjes.
    Oliver Ace Finch "Just shut up" - Oliver is een enorme dramaqueen en het irriteert Salva enorm. Hij kan de jongen niet uit staan als hij 'extra' is en laat dat voornamelijk weten door geïrriteerd te grommen of met zijn ogen te rollen.








    [ bericht aangepast op 25 jan 2019 - 9:33 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Finnegan schreef:
    (...)
    Ik heb Ollie?


    Sure, had je eventueel al iets in gedachten?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Bea Hayes

    NOG VRIJ
    — Movie-buddy
    — Vrienden
    — Mensen die ze niet mag/die haar niet mogen/whatever

    AFGESPROKEN
    — Beste vriend (Thiago) • Thiago en Bea kennen elkaar al van jongs af aan. Hij is (tot nu toe) de enige die weet wat haar vader heeft gedaan en gaat, als ze het vraagt, met haar mee naar het graf van haar moeder en broertje.
    — Fling (Manuel) • Het is nu enkele weken gaande en Bea kan wel van de aandacht genieten.

    Ik heb geen idee guys, ik drop hier maar wat lol


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    SaIem schreef:


    SALVADOR ORTIZ

    Anger issues and vandalism



    Wat ik zoek :

    -Een aartsvijand (liefst iemand waar hij al mee gevochten heeft)
    - Een beste vriendin (Mag sinds hun jeugd zijn)
    - Iemand waarmee hij kan gaan sporten
    - Iemand waarmee hij voornamelijk communiceerd via gifs

    - Eventueel iemand van het zwemteam waar hij terug in mag.
    -eventueel iemand die het gevecht gezien heeft waardoor hij geschorst werd ( en dit geheim moet houden, cus Salva wouldn't be happy)


    Relationships:

    Artemis Tamlin - 'So what are you in here for?' - Artemis en Salva hebben elkaar enkele dagen geleden ontmoet bij de vice principal, of nou ja de waitingroom bij het bureautje. Waar Artemis aan het wachten was op uitleg voor haar nieuwe school, was Salva aan het wachten op een heuse preek over geweld en vandalisme op school. Ze hebben wat gepraat en tot nu toe mag hij haar wel.
    Celeste Elena Morales - 'We don't really talk anymore' - Salva mag Celeste wel en vroeger waren ze ook goede vrienden, maar nu is deze relatie wat verwaterd Calla Toria Glass - 'Yeah you're cool' - Salva mag Calla, ze zijn soort van vrienden en ze weet hoe ze hem moet kalmeren, al kan ze zijn affressie soms ook in haar eigen voordeel gebruiken
    Manuel Alejandro DeSantos - "Bro's before hoes" - Manuel en Salvador zijn al beste vrienden sinds hun jeugd, Salvador kan zich bijna geen tijd daarvoor herinneren. Hij ziet Manuel dan ook als een broer en doet alles voor hem. Wie dan ook zijn maatje berdreigd krijgt te maken met Salva.
    Nikia Willishka Marshall " Parteh " - Nikia en Salva zijn stapmaatjes.
    Oliver Ace Finch "Just shut up" - Oliver is een enorme dramaqueen en het irriteerd Salva enorm. Hij kan de jongen niet uit staan als hij 'extra' is en laat dat voornamelijk weten door geïrriteerd te grommen of met zijn ogen te rollen.




    MadaIena schreef:

    Bea Hayes

    NOG VRIJ
    — Movie-buddy
    — Vrienden
    — Mensen die ze niet mag/die haar niet mogen/whatever

    AFGESPROKEN
    — Beste vriend (Thiago) • Thiago en Bea kennen elkaar al van jongs af aan. Hij is (tot nu toe) de enige die weet wat haar vader heeft gedaan en gaat, als ze het vraagt, met haar mee naar het graf van haar moeder en broertje.
    — Fling (Manuel) • Het is nu enkele weken gaande en Bea kan wel van de aandacht genieten.

    Ik heb geen idee guys, ik drop hier maar wat lol


    Alyss?

    Nesryn schreef:
    (...)

    Sure, had je eventueel al iets in gedachten?

    Uhm nee eerlijk gezegd niet haha. Heb jij ideeën? Of zoek je nog iets specifieks?


    How far is far