• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ugh. Stom gepieker. Stomme pijn. Stomme moeheid.
    Ik voel me echt kut gewoon. Buh. :c Hopelijk gaat dit snel over.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yesterday was a very good day.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    En toen had ik een flinke verkoudheid te pakken en het wordt alleen maar erger :C Heb voor vandaag ook mn bijlessen moeten afzeggen, omdat het niet verstandig is als ik toch ga.


    Stenenlikker

    Soms denk ik dat ik toch niet zo vergeetachtig ben als ik zelf denk, maar dan ga ik username opzoeken of te kijken of ie nog vrij is en dan blijkt dat die username niet vrij is omdat een van mijn oude usernames is. Dus soms ben ik toch zo vergeetachtig als ik zelf denk. xD


    Physics is awesome

    Oh mijn god wat een top weekend, heb mn synthesizer binnen gisteren echt het heel gezellig gehad met iedereen. Ben ontzettend dankbaar voor zo'n mooie dag. Straks lekker gezellig bij m'n ouders op visite. Weekend/leven kan even niet beter worden denk ik. *O* (banana)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    My skin is honestly so disrespectful.
    Ik drink alleen maar water, reinig je in een stappenplan waar de bijbel jaloers op zou zijn en you still break out?!


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ah, spontaan een half uurtje met m'n zusje gewandeld — dit moeten we vaker doen.

    En WOEH, nieuwe HP username. :Y)


    •


    oof i refound my love for saint seiya and im still mad dat ze gestopt zijn met tlc te animeren, OOF LOOK AT THAT ANIMATION ITS SO GOOD
    we couldve had it all but they stopped before the best part T-T


    A to the Z

    Ik wil wel graag vriendinnen om me heen betrekken bij mijn herstel maar ik vind het toch wel pijnlijk dat op het moment dat je iemand gaat betrekken bij je eetstoornis, dat mensen opeens denken dat ze dan dun verhulde meningen over je lichaam mogen geven en wat het beste voor je is

    En dat is best wel kut


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik word altijd slaperig van treinreizen maar zeker als het op zondagavond is, ik wederom vertraging heb, twee keer heb moeten rennen waarbij ik 293 traptreden af en op moest en een zeer sociaal weekend achter de rug heb


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Wanneer je nog eens een viral van de dag doet en pas in het midden van de quiz doorhebt dat het jouw quiz is :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Dit is zo classic.
    Heel de dag goed gegeten, lekker gesport en dan op 't einde een halve chocoladereep naar binnen werken. Balance, right? :')


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ah, essentiële levensvragen proberen te beantwoorden die mijn brein naar me toewerpt op het moment dat ik me down voel — het begint een standaard zondagavond ritueel te worden.

    I no like.


    •

    Hmm. Het was er wel ja, en dat apprecieer ik ook, maar door de promo verwachtte ik iets meer dan wat er was..


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    T I R E D
    waarom werk ik telkens tot sluit de laatste tijd??!?! oja omdat ik mezelf continu wel aanbied en mezelf opoffer
    i need to stop doing that lol cause rip sleep