• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Finally caved <3


    Caution first, always.

    Nog heel ff wachten :D


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Klantenservice schreef:
    Nog heel ff wachten :D


    Waah mn nieuwe synthesizer is binnen *O* *O*


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Altijd gaat het goed met MacGyver kijken, maar vandaag heeft mijn laptop er geen zin in.


    Physics is awesome

    Laat Verum Rex alsjeblieft een echt Square Enix spel worden :W


    Caution first, always.

    Dus bijna drie seizoenen is er geen dreiging als ik een aflevering probeer te kijken, maar nu ineens wel? Ik wil die aflevering gewoon zien!


    Physics is awesome

    So happy I met these girls 💕


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Echt een top dagje gehad met jullie. Love you, babes! ♥️


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    *O* Wat een topdag gehad vandaag , was echt geweldig *O* Vanavond nog ff een paar cold ones met de boys


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Love naar deze meiden. Seriously.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Morgen weeeg yess. Love luchthavens.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zo had je geen plannen en zo zit je weekend vol. Maar het was leuk om mijn vader, stiefmoeder, opa en oma weer eens te zien. Morgen mams op visite en dan heb ik mijn gordijnen weer lekker hangen. Al ben ik bang dat we nieuwe gaten moeten boren om alles weer op te kunnen hangen dus dat word nog een dingetje.. ah well..


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik wist al dat ie uit de serie zou gaan, maar dat maakte het niet makkelijker om dat afscheid in de serie te zien. Ik huilde bijna met Riley mee. Stiekem had ik gehoopt dat hij pas afscheid zou nemen in de laatste episode van dit seizoen. Nu nog minstens 7 episodes zonder hem, dat zal toch wel heel anders zijn. Hij praatte al over zijn vervanging en ik ben zo benieuwd wie de nieuwe partner van Mac gaat worden. She better be damn good.


    Physics is awesome

    Als bonus word de nieuwe aflevering pas op 15 februari in Amerika uitgezonden. Zo fijn als de nieuwe aflevering van je favoriete show een week wordt uitgesteld en dit niet de eerste keer is.


    Physics is awesome

    Ahhh, wat was vandaag weer heerlijk. Ik ben zo blij met de girls die ik heb leren kennen via Q. — couldn’t live without them. ♥️