• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Even keihard meeschreeuwen met Crown The Empire. That's what a gal needs on their Thursday night.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wauw. Fuck.

    [ bericht aangepast op 31 jan 2019 - 22:27 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ah, some positive doodles I need a lot:
    • I’m going to see my baby’s this Saturday
    • Tomorrow is the beginning of a new month
    • I still love my new hairstyle
    • I’m obsessed with the aesthetic of my instagram page


    •


    y'all really about to make that Bowie biopic zelfs zonder zijn muziek omdat de familie niet instemt i mean natuurlijk stemmen ze niet in they've actually got respect and a brain
    ik sla tanden uit als ik Lady Gaga en Bowie nog een maal in dezelfde zin hoor, walgelijk vind ik dat


    A to the Z

    Dat nummer van Beast in Beauty and the Beast is zo mooi he

    Deze hele film is amazeballs fuck


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Had ik eerder moeten stoppen met Skyrim spelen? Jep. Was het mijn schuld dat er opeens een draak was die ik moest doden omdat hij mijn paard aan viel? Nope.


    From these ashes, I will rise

    wekker om half 9 zetten en dan eigenlijk ook meteen het portfolio afmaken en opsturen


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    I really hope I'm wrong about this. Please. Let me be wrong about this.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zo, de koffie zit in een thermosfles en mijn nintendo DS, laptop en diamond painting liggen klaar. Hopelijk kan ik mezelf vermaken van 7 tot 4. Want no way dat ik boven in de kou ga zitten als ze de ramen gaan vervangen 😅
    Al hoop ik wel dat het doorgaat sinds er sneeuw ligt, anders ben ik vroeg op en aangekleed voor niks haha


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Oké. Klaar Sha, niet meer over piekeren. Xanthe komt verdomme naar je toe, happy thoughts!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik zit er echt zo doorheen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Wat een geweldig mooie avond was dit, echt ben dankbaar voor dit soort mooie momenten. Echt zo gelachen en herinneringen opgehaald. Het was echt geweldig. En vanavond lekker uit eten, can life get any better?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik begrijp dat bewijsstukken belangrijk zijn, maar voor lang niet alle competenties/kritische succes factoren zijn bewijsstukken voor bij te vinden, like, WHAT DO I DO??


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik verveeeeeeel me. Waarom willen mijn vrienden nooit met me afspreken? Lekkere vrienden zijn dat


    look at the stars, look how they shine for you;

    die shit ook eindelijk af.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO