• Ik was de laatste.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Britt, ik vind jou zo’n zo’n zo’n ontiegelijk leuk persoon — iedere keer als ik jou meet, denk ik continu: ‘die moet ik vaker doen’. Like, maandelijks ain’t enough. Dit zou wekelijks, dagelijks, URELIJKS (ja, I made that word up) moeten gebeuren. You’re amazing, handsome as fuck (BOOTY) and an amazing friend. ♥️


    Yo Mirte, mag ik even zeggen dat je gewoon een geweldig persoon bent? We hebben elkaar twee keer in real life gezien en het was direct leuk en ja, dat moet ook urelijks het liefst. Never change, take care of yourself and be amazeballs as always 💕


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Matty - ook al was mijn vorige compliment in het vorige topic ook aan jou, wil ik nog een keer zeggen: jij bent zo'n ongelooflijk gezellige chick en ik kan echt met jou lachen. Afgelopen zaterdag mocht ik weer van deze gezelligheid genieten en like I already said, gaan wij nog een keer op mac+wii date! luv joeee


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Oef, al een hele dag zonder complimenten? En dan ook nog Britt als laatste? Blasphemy.
    Sweetie I love you to bits en ook al gaat het een mini-meeting worden de 22e, can't wait to see you again. Mijn verjaardagskaart was echt geweldig en je tekenskills (aka de kippen) ook. Stay gay!


    What’s tasty in Busan?

    Ahw je profiel is so cute hihi


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Jij bent echt geweldig gezellig om mee te kletsen altijd ^^ En je interviews oh boi did I enjoy them!


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Aah ik zie nu pas dat jij het bent Rick! God, hoe kom je toch op die usernames, I dig them. :')


    What’s tasty in Busan?

    OOF u are the funniest and prettiest 23 year old to grace planet earth


    A to the Z

    Beach ur a Queen (H) Echt je bent zo gezellig lief grappig altijd.*O* Had Nederland maar meer van zulke mensen.

    [ bericht aangepast op 7 feb 2019 - 23:36 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Je bent een fan van Queen, en dat zegt genoeg!
    #LOVEQUEEN (:

    Yooo, you're looking handsome as ever. *O* Ik vind je snaps sowieso altijd geweldig. :Y)

    Ik vind je echt een aardig iemand, en heb echt mad respect voor alle initiatieven die je hebt opgezet op Q ! En je profiel wow :3


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Je geeft zoals gewoonlijk lieve complimenten en je bent erg leuk actief door op het forum vaak te reageren!


    One Who Travels A Higher Path.

    Je hebt altijd heel mooie usernames. (:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ken je niet zo goed maar je lijkt mij erg aardig


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)