• Ik was de laatste.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Matty. Matty. Matty. Wat ben jij een heerlijk mens. You’re the George to my Fred. You’re the Bookworm to my Booknerd. You’re the Matty to my Mitty. I luuuv you.


    •

    Mirteeeee - jij beauty queen, hottie, babe, lekker ding, knapperd en nog zo veel meer woorden die uitdrukken hoe mooi jij bent en gewoon een ontzettend leuk mens. Ik kan ontzettend van jou genieten als ik je weer eens zie en vooral gewoon gezellig met je kletsen. Blijf lekker jezelf en ik kan niet wachten om je weer eens te zien. Love joee!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Oeh love ur,sig


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Jij geeft zulke leuke interviews I enjoyed them all do much :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Omg yasss je hebt een Duitse username en sig! Nice! (:
    In het Duits klinkt "zuigvlek" ook wel echt... tja... apart. :')

    Je bent echt een hele gezellige gast en ik vind je selfies zeer on-point (mogelijk is dit een hint dat meer sturen nooit erg is :Y) )


    From these ashes, I will rise

    I luuuuuuuuf je tattoo!
    we need to meet up again, like, real soon


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Brittieee ik mis je, babe! Je bent een geweldig leuk persoon and I luf u!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mattyyy, ik ben echt blij dat ik heb kunnen meeten en je bent even lief en cute irl <3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Game of thrones, Whoop Whoop dus een geweldige username! ^^ Verder ben je erg aardig. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Ohw je profiel is zo pretty! Heb nooit met je gekletst, maar je lijkt me super gezellig :)


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Je hebt een leuke sig en je bent super vriendelijk altijd hier op Q!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Britt, you're a very pretty woman! En ook altijd super gezellig! Je bent echt een hele fijne aanwezigheid hier op Q! 😊❤️


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Yolanda, jij bent zo aardig hier altijd op Q! Blij dat je zo actief bent ook :)


    A to the Z

    Laura jij bent echt de liefste benedenbuur die ik me kan voorstellen. Kan altijd flink goed met je lachen, en je verrast me ook wel eens met leuke feitjes over onze koreaanse buren. Je bent de eerste die het gelukt is me ook al was het maar een paar keer, naar K-Pop te laten luisteren, and I actually liked it.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.