• Ik was de laatste.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Dat is een hele mooie profiel wat je daar hebt! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Weer een mooie username!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Matty - ik heb je vorig jaar voor het eerst ontmoet en my god wat ben ik daar blij mee. Ik kan ontzettend met je lachen en samen kipnuggets eten baal wel een beetje dat jij er morgen niet bij bent ); en ranten over van alles en nog wat. Ik hou van je, blijf lekker jezelf en hopelijk zie ik je snel weer! ♥️

    [ bericht aangepast op 21 feb 2019 - 21:08 ]


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Damn, je ziet er altijd zo on point uit!


    Stenenlikker

    Ah jij bent zo aardig! Ik zou graag weer een praatje met je willen maken. Daarnaast maak je leuke creaties enzo! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik vind dit nog wel je mooiste username tot nu toe :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Je schrijft geweldige gedichten!


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Oeh, ik vind je sig wel tof!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik vind het altijd zo leuk hoe origineel je bent met je username. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Jij hebt altijd super originele usernames en je bent vet aardig!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Xannnn jaa eindelijk heb ik je gemeet en in real life ben je minstens zo leuk als online ^^ <3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oeh haha, leuke gif op je profiel en haha ik kom altijd maar terug op mijn interviews, maar die vond ik supertof met jou!


    SIC | PARVIS | MAGNA

    Het is complimentendag, en ik wil jou graag becomplimenteren met je interview story. Die is echt super leuk en hoe je het interview afneemt is ook heerlijk relaxed! 😊
    Daarbij denk ik dat je een heel vriendelijk, grappig en slim persoon bent! 😊❤️


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Lieve Yolanda, je geeft iedereen altijd super lieve complimentjes. Ik vind je een hele lieve meid en ik vind het heel tof dat je na al die jaren hier op Q nog steeds actief bent!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik zeg het vaak but it's never enough: Britt, girl, je bent gewoonweg amazing. Je bent een geweldige vriendin met wie ik heel erg kan lachen en we kunnen ook heel goed met elkaar praten over serieuzere dingen. Je bent knap, lief, grappig, leuk en hella fine. 👌 Snel weer afspreken, girl.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.