• Ik was de laatste.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Lonneke - je bent een hele lieve meid!!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Hey gurl hey, je bent echt amazeballs. Je bent aardig, hilarisch, je Snaps zijn óf fcking knap, óf kapot grappig en je bent enorm gezellig. (:

    Guten Tag Herr Frederick, du bist een heel aardige, leuke, lieve jongen en kom maar door met die prachtige selfies en baardharen. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik vind je reacties op mijn story heel erg lief en ik denk dat je zeker wel HNTM-waardig bent (cat)


    From these ashes, I will rise

    Suuz - hallo, heb jij jezelf wel eens gezien? Jij bent anders ook wel HNTM-waardig hoor en je bent gewoon leuk en vooral ontzettend gezellig!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    You are pretty! En je make-up skills is verdomd goed. :Y)


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik vind je echt super aardig overkomen altijd :)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Jij brengt een hoop positiviteit op Quizlet! c:


    What’s tasty in Busan?

    MADDIE. GIRL. Ik ben zo blij dat ik jou heb mogen leren kennen en dat we elkaar volgende week weer mogen zien! Ik ben ook echt zó blij dat we samen kunnen hypen om alles wat kpop gerelateerd is - really, wat zou ik zonder jou (en LAU <3) moeten?! I have no idea. Ik was waarschijnlijk al tig keer gestorven van binnen.
    Even wat complimenten die je verdient ofc; you're cute, pretty af, stylish af, smart, FUNNY (this deserves to be screamed) and u deserve all the best. Saranghaeeeeeee girrrlll (totaal geen cringe hehe).

    [ bericht aangepast op 13 feb 2019 - 0:22 ]

    Jij neemt je complimentjes heel serieus en hebt er veel tijd voor over :) (ik zag wat hier eerst stond een uur geleden :p) Nee maar je bent ook echt niet weg te denken bij Quizlet, als moderator niet en als user zeker niet. Al die tijd en positiviteit die je er in stopt siert je _O_


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Was weer een mooi gedicht dat je op insta geplaatst hebt! (:

    You are pretty too! En je hebt heel erg veel talenten! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Je geeft super leuke complimentjes altijd !


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Je bent een topgozer, Rick! En wat ben je heerlijk positief tegenwoordig, fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat.
    Ook blijven je gedichten gewoonweg super mooi. Vaak scroll ik door, maar jouw gedichten blijf ik toch altijd even lezen. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    YOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! Je bent echt geweldig! Echt een super lieve vriendin! Iemand waar je ook echt op kan bouwen en ik ben erg dankbaar om jou mijn goede vriendin te mogen noemen. <3


    One Who Travels A Higher Path.