• Ik was de laatste.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Aaahh Filiz lieverd! Ik kan niet wachten om je weer te zien - gaat sowieso gezellig worden. ^^
    Ik bewonder je echt om wie je bent. <3

    Ik vind je enorm aardig, en ik vind het leuk dat je zo actief bent op het forum! Verder is je sig echt awesome en zo waar! (:

    Jij bent zo vreselijk creatief, echt je verschillende tekenstijlen zijn heel tof.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Je geeft echt hele lieve complimenten! Verder ben je lekker actief hier op Q! Ga zo door. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Filiz - je hebt altijd super mooie en creatieve usernames!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Oke ik moest even kijken wie je was hahaha.
    Maar Britt! Pretty woman! 😍❤️
    Je geeft erg lieve complimenten en je eyeliner is on-point! Ik vind het reuze leuk dat we elkaar een keer in real hebben ontmoet, je bent echt een leuk persoon! 😊


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Als ik je voorbij zie komen krijg ik altijd een glimlach op mijn gezicht!


    Take me with you my dark prince, the last dance belongs to you.

    Je lijkt mij erg aardig! En je geeft lieve complimenten! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Filiz, jij bent zo'n leuk en hardwerkend lief mens <3 You always cheer me up <3 jij geeft zo goed advies!


    A to the Z

    Girl. GIRL. WHERE DO I START. FIRST OF ALL:

    there u go
    Lau ik ben blij dat we die rpg (u know die ene die een paar bladzijdes lang is) zijn begonnen (en hebben afgemaakt) en omg WE BEGINNEN AAN ONZE DERDE. Ik kan me ook echt even niet inbeelden hoe het is om niet samen met jou te schrijven want I love it so much.
    Ik hou van onze gesprekken (Maddie i'm gonne mention u here as well; WANT ONZE GROEPSAPP IS LIT). We hebben elkaar nu een keer in 'het echt' gezien en IK KAN NIET WACHTEN OM JE WEER EEN KEER TE ZIEN. I WAS SO SAD TO SEE U GO AT THE TRAINSTATION OMG.

    Lau you're amazing, you're cute, you're funny, you deserve all the love and more. <3

    [ bericht aangepast op 20 feb 2019 - 22:21 ]

    Je snaps zijn altijd leuk en je bent lekker actief! ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Matty - ik vind het echt jammer dat je er vrijdag niet bij bent, dus wij moeten echt even een datumpje prikken om gezellig bij elkaar te komen. Je bent een hele leuke, gezellige meid en I'm happy you are my friend.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    BRITT. OH GOSH WHERE TO START.
    Ik ken je nu zo'n twee jaar geloof ik? Jezus dat ik dat heb volgehouden KIDDING dit is een complimententoptic.
    Bae ily en ik ga je morgen weer zien omg.
    Je bent grappig, scherp, knap (like echt holy shit) en gewoon overall amazeballs and you deserve the world.


    What’s tasty in Busan?

    Je profiel is echt een kunstwerk ^^ Daarbij kom je ook altijd super vriendelijk over. Volgensmij ben je best een verdraagzaam iemand.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Je bent erg actief op het forum.


    Take me with you my dark prince, the last dance belongs to you.