• Toen ik net weer online kwam, merkte ik dat ik plotseling nog maar 2 ongelezen pb’s had, en eerst waren het er veel meer. Ik heb even in mijn inbox gekeken, en ik zie dat ik nu alleen nog maar echte privé berichten, en meldingen van reacties op het forum. Reacties op stories, meldingen van nieuwe hoofdstukken en GB berichten zijn allemaal weg, behalve de 2 nieuwe hoofdstukken (die denk ik binnen zijn gekomen nadat bijna alle PB’s zijn verdwenen).
    Een klasgenoot logde toevallig op het zelfde moment in, en bij haar waren ook alle PB’s weg.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Precies dit!
    Ik zie er ook geen meer staan in mijn inbox en ik weet dat ik er een op ongelezen staan had dat ik nog moest lezen (story update) en die is ook weg. :/


    A to the Z

    We hebben de melding gisteren ook al enkele keren gehad dus hoogstwaarschijnlijk is dit een algemeen probleem waar iedereen last van heeft. We gaan het alleszins doorgeven want dit is niet de bedoeling natuurlijk.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hey, hier wilde ik net een topic over aanmaken. Eigenlijk had ik dat al gedaan maar voor some reason is ‘ie nooit gepost.
    Het scheelt mij m’n inbox weer opruimen, maar ik mis nu zo’n 189 pb’s en dat is niet helemaal de bedoeling.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Hier heb ik ook last van. Ik had ze wel op 'gelezen' staan, maar het waren herinneringen aan hoofdstukken die ik nog moet lezen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik hoor ook van lezers dat een hoofdstuk dat ik twee weken geleden heb geactiveerd, de afgelopen dagen drie keer opnieuw is geactiveerd zonder dat ik de story heb aangepast.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Croweater schreef:
    Ik hoor ook van lezers dat een hoofdstuk dat ik twee weken geleden heb geactiveerd, de afgelopen dagen drie keer opnieuw is geactiveerd zonder dat ik de story heb aangepast.


    Ja gisteren weer 😂


    You were born original, don't die as a copy.

    Toen ik vanochtend dit topic opende dacht ik, met m'n 243 ongelezen pb's "oh, daar heb ik geen last van"

    En nu log ik weer in
    Zijn het er slechts 3
    Jup, ik ben ook een heleboel kwijt


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Zoals in een ander topic reeds gezegd is, is Rutger dus bezig met het 'opkuisen' van de berichten, aangezien er echt gigantisch veel pb's zijn. Daarvoor heeft hij de automatische berichten verwijderd. Deze zullen dus ook niet meer terug komen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oke maar wtf. Waarom doet hij zoiets zonder dat met users te overleggen?


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ledecky schreef:
    Zoals in een ander topic reeds gezegd is, is Rutger dus bezig met het 'opkuisen' van de berichten, aangezien er echt gigantisch veel pb's zijn. Daarvoor heeft hij de automatische berichten verwijderd. Deze zullen dus ook niet meer terug komen.
    Had hier dan misschien geen waarschuwing/heads-up voor kunnen komen? Dan had ik bij kunnen houden welke hoofdstukken van welke stories ik nog moet lezen, aangezien ik die juist ongelezen in mijn postvak laat staan als herinnering...


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Isak schreef:
    (...)Had hier dan misschien geen waarschuwing/heads-up voor kunnen komen? Dan had ik bij kunnen houden welke hoofdstukken van welke stories ik nog moet lezen, aangezien ik die juist ongelezen in mijn postvak laat staan als herinnering...


    Helaas wisten wij (de mods) er zelf ook niks van op voorhand, anders hadden we het zeker aangekondigd. Ik denk dat het iets vrij dringend was voor Rutger; het heeft ook te maken met de overgaan naar een nieuwe server morgen. Meer weet ik helaas ook niet. :/


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Iucifer schreef:
    Oke maar wtf. Waarom doet hij zoiets zonder dat met users te overleggen?


    Ik denk dat hij er vanuit ging dat dergelijke pb's niet zo belangrijk waren, dat in combinatie met het feit dat het nogal snel moest gaan.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Maar dan nog vind ik dat Rutger zelf een topic aan had kunnen maken hierover. Ik bewaar niet voor niets PB's in mijn inbox, dat is mijn goed recht en dat vind ik juist belangrijk voor mezelf. Ergens zomaar vanuit gaan is gewoon niet handig, zeker niet als je hier zeker weten vragen over kan krijgen, zoals nu het geval is.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik weet niet wat het met Rutger is, maar dat vind ik niet kunnen. Niets naar jullie toe, want jullie als mods kunnen er verder niet zoveel aan doen, heb ik het idee, maar wat? Waarom dacht hij dat het oke was om zoiets te doen? Ik ben echt helemaal klaar met hem. Het gaat me niet zo zeer om die pb’s die ik mis, want whatever, daar kom ik wel overheen, maar gewoon het feit dat hij niet aan de users van zijn site lijkt te denken. Hij doet precies wat hem uitkomt en als hij niet dingen gaat fixen en energie in deze site gaat steken, zie ik deze site helemaal leegbloeden. Beginnend met mijn vertrek. Helemaal klaar mee.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Iucifer schreef:
    Ik weet niet wat het met Rutger is, maar dat vind ik niet kunnen. Niets naar jullie toe, want jullie als mods kunnen er verder niet zoveel aan doen, heb ik het idee, maar wat? Waarom dacht hij dat het oke was om zoiets te doen? Ik ben echt helemaal klaar met hem. Het gaat me niet zo zeer om die pb’s die ik mis, want whatever, daar kom ik wel overheen, maar gewoon het feit dat hij niet aan de users van zijn site lijkt te denken. Hij doet precies wat hem uitkomt en als hij niet dingen gaat fixen en energie in deze site gaat steken, zie ik deze site helemaal leegbloeden. Beginnend met mijn vertrek. Helemaal klaar mee.


    Dit vind ik heel onrespectvol. Ik begrijp jouw frustratie, absoluut. Maar jij weet niet wat zijn beweegredenen hierachter waren. Geef hem eerst de kans om dat uit te leggen voor je hem op deze manier aanvalt. Zonder Rutger zou er nooit een Quizlet geweest zijn en ik ben ervan overtuigd dat hij hier een goede reden voor heeft. Had hij dit moeten aankondigen? Ja, maar ik denk niet dat hij dit had gedaan als er andere oplossingen mogelijk waren.
    Het feit dat hij juist zo'n grote reparatie operatie aan het voorbereiden is, bewijst dat hij wel degelijk energie in de site steekt. Het feit dat kleinere suggesties moeten wachten, verandert daar niets aan.

    [ bericht aangepast op 17 feb 2019 - 14:21 ]


    Queer zijn is gewoon alles