• Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Lucht je hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit iets je dwars? Heb je problemen?

    Voel je je zo ontzettend gezegend dat je het kwijt wilt met een kardinaalteken? Of ben je vandaag heshtek positief?
    Misschien wil je wel je sapjesliefde delen met de rest van de wereld.
    Of moet je zelf maar memen omdat de nieuwe groep die je stant nog niet bekend genoeg is? *kuch* be an intellectual, stan ateez *kuch*
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 12 feb 2019 - 21:24 ]


    A to the Z

    Meiden toestanden en WEER verkouden. Like, kill me now. Totaal geen zin, doodmoe en buikpijn. :c Laat het alsjeblieft over zijn. D:


    One Who Travels A Higher Path.

    Beter is mijn volgende stagebegeleider vanuit Windesheim niet zo'n zeikerd.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Waarom ben ik continu zo moe?


    •

    I'm loving this vibe *O*


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    ugh


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Murcus schreef:
    Waarom ben ik continu zo moe?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    :W

    Ugh, m'n internet is weer eens aan het kutten en nu is m'n serie op Netflix van bizar slechte kwaliteit.


    Stenenlikker

    Mijn lezers denken dat ik wat anders ga schrijven dan wat ik al geschreven heb... Nu hoop ik maar dat ze het niet heel erg gaan vinden (';


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Vanmorgen aardig last van m'n buik, gelukkig was het na een paracetamol en een uurtje weer voorbij. Wel heel blij dat ik mijn sollicitatiebrieven nog heb kunnen bespreken, want ze waren goed en zijn nu nog beter.


    Physics is awesome

    I just cried while finishing HP6. God, I love this books with all my life.


    •

    best blij dat Neymar niet meespeelt :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Echt februari is mijn maand ! Loving life right now *O* (banana)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Het vak dat ik op dinsdagen volg is superinteressant en leuk, maar fuck, ik merk dat ik sinds vorig jaar Amerika heel weinig Engels heb gesproken en ik vond het zo lastig me goed uit te drukken, ook al weet ik precies wat ik wil zeggen. It makes me feel stupid.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik voel me echt gezegend met deze mensen om me heen. Ben echt dankbaar (A) (H)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.