• Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Lucht je hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit iets je dwars? Heb je problemen?

    Voel je je zo ontzettend gezegend dat je het kwijt wilt met een kardinaalteken? Of ben je vandaag heshtek positief?
    Misschien wil je wel je sapjesliefde delen met de rest van de wereld.
    Of moet je zelf maar memen omdat de nieuwe groep die je stant nog niet bekend genoeg is? *kuch* be an intellectual, stan ateez *kuch*
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 12 feb 2019 - 21:24 ]


    A to the Z

    Aangename temperatuur en de zon schijnt, krijg er zowaar een lente gevoel van.


    Physics is awesome


    en de motivatie is weer ver te zoeken lololol


    A to the Z

    Van 28 pagina's naar 49 pagina's en ik ben nog niet klaar - beter wordt het nu wel goedgekeurd anders ben ik zwaar de lul.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Zo lekker met moeders de stad in een hapje en drankje doen. Zit zo heerlijk top in mn vel. Het leven is prachtig y'all.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Het gaat redelijk met het meer drinken, maar ik vergeet soms dat 750 ml achter elkaar drinken ook betekent dat ik vaker naar de wc moet. Mijn blaas is niet helemaal blij met me vandaag.


    Physics is awesome

    bijna klaar yaaas.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik weet dat het nog geen death sentence is, maar het feit dat slokdarmkanker bij hem geconstateerd is, is nogal vreselijk kut. Niet alleen voor mij, maar voor mijn hele familie. Zeker papa. Hij heeft dan wel geen uitzaaiingen, maar het feit dát het slokdarmkanker is, maakt de prognose slecht...


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Zo, tijd om te gaan slapen — gewoon, omdat ‘t kan (en slaap is m’n Valentijn).


    •

    alles af, morgen nieuw horloge binnen en nu lekker chillen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Is het al oktober? Kan ik al naar New York? Kan ik PLEASE mijn vriendin zien??? Want mijn familie blijft me steeds minder redenen geven om niet weg te gaan hier.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    My fav anime (that is highly underrated yo) staat op netflix in engelse dubs whaaaat
    dit is a) nostalgie
    b) raar om het in het engels te kijken but also FUNFUNFUN
    c) i remember the pain now, my emotions


    A to the Z

    Zo'n 4x wakker geworden vanwege krampen en ben echt gesloopt nu.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Wauw al lang geleden dat ik echt verslaafd ben aan een spel. :'D Filiz, beloof mij dat je gaat studeren en schrijven, want dat heb je al een hele week niet gedaan.

    HAHAHHAHAHA, wedden dat ik dit niet ga doen. Help mij. D:


    One Who Travels A Higher Path.

    meteen beginnen aan de stapels en bergen van werk dat ik nog heb in plaats van uit te lopen stellen en te klagen?


    A to the Z

    Weer lunchen zonder jas in de zon <3


    From these ashes, I will rise