• Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Lucht je hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit iets je dwars? Heb je problemen?

    Voel je je zo ontzettend gezegend dat je het kwijt wilt met een kardinaalteken? Of ben je vandaag heshtek positief?
    Misschien wil je wel je sapjesliefde delen met de rest van de wereld.
    Of moet je zelf maar memen omdat de nieuwe groep die je stant nog niet bekend genoeg is? *kuch* be an intellectual, stan ateez *kuch*
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 12 feb 2019 - 21:24 ]


    A to the Z

    Ik wacht nog steeds op een antwoord. Ik hoop dat je niet zo eentje gaat zijn die op het laatste moment afzegt.


    Ik wil een tuin vol egels

    Weer een paar mooie dagen voor de boeg heb er zin in *O* Uiteten met mams drankjes doen, en verder nog meer leuke plannen. I'm so stoked (banana)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.


    ik dacht dat dit minder werk ging zijn but it appears i might be wrong about that
    ofwel gaat mijn stress weer met mijn gezond verstand lopen
    lets pray it does en dat het alsnog heel snel vooruit gaat


    A to the Z

    Zo kinderachtig dat je dit doet, want dit doe ik namelijk ook niet bij jou.


    Physics is awesome

    Ah, vandaag was echt een fijne dag.


    I don't deserve her <3


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Nou, dat was echt nutteloos af, ik heb al die informatie al... Geef me nieuwe waar ik deze stage wat aan heb uuuuugh


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Life is a beautiful struggle.


    Life is a beautiful struggle

    Wat doet dit me ontzettend goed, ik ben zo ontzettend dankbaar voor deze warmte. Prachtig mens dat je bent!


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ah het is al zo lang geleden dat ik deze game heb gespeeld. De verslaving is weer vol terug though omg. Blijkt ook dat het veel soepeler gaat op de playstation, al had ik destijds gewoon een vercrackte laptop daar ligt het aan.


    The truth is out there.

    Ze gaan vrijdag bellen en ik ben nu al zenuwachtig. Ik hoopte op een snelle reactie, dit is echter sneller dan ik had verwacht. Hoop zo dat het gesprek vrijdag goed gaat.


    Physics is awesome

    Lekker gegeten good food good mood ^^ Man I feel great. (headbang)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    today is definitely not my day mehhh stupid
    soms heb je van die dagen, dan gaat ook gewoon niets goed (no_chears)

    ParkChanyeol schreef:

    today is definitely not my day mehhh stupid
    soms heb je van die dagen, dan gaat ook gewoon niets goed (no_chears)


    Serieus? Babe, je bent prachtig! Je bent zo schattig! Kijk nou eens naar jezelf. Je bent een prachtmens. Daarnaast valt het allemaal heus wel mee. :Y) Jou kennende heb je vandaag gewoon je best gedaan. (wbw) *O*


    One Who Travels A Higher Path.

    Marmora schreef:
    (...)

    Serieus? Babe, je bent prachtig! Je bent zo schattig! Kijk nou eens naar jezelf. Je bent een prachtmens. Daarnaast valt het allemaal heus wel mee. :Y) Jou kennende heb je vandaag gewoon je best gedaan. (wbw) *O*
    Ahh Filiz <33333