• Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Lucht je hart

    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit iets je dwars? Heb je problemen?

    Voel je je zo ontzettend gezegend dat je het kwijt wilt met een kardinaalteken? Of ben je vandaag heshtek positief?
    Misschien wil je wel je sapjesliefde delen met de rest van de wereld.
    Of moet je zelf maar memen omdat de nieuwe groep die je stant nog niet bekend genoeg is? *kuch* be an intellectual, stan ateez *kuch*
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.



    [ bericht aangepast op 12 feb 2019 - 21:24 ]


    A to the Z

    ParkChanyeol schreef:
    (...) Ahh Filiz <33333





    Lieve verkoudheid, rot alsjeblieft een eind op. -.-


    One Who Travels A Higher Path.

    Nieuwe username joejoeee


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO



    Beetje jammer dat de wijn die ik had gekregen van stage een droge witte wijn is en ik dat niet te zuipen vind, maar gelukkig hadden we nog een fles zoete in de andere koelkast staan, dus 3x raden wie er nu aan haar tweede glas wijn zit?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Argh, en hierom heb ik doordeweeks ‘s avonds liever geen mensen over de vloer — ze zouden om acht uur komen, maar waren er uiteindelijk pas om negen. Muh, nu ben ik morgen een zombie.

    Plus; m’n haar is vetter dan ik dacht, maar no way dat ik het nu nog kan wassen, aangezien ik omval van de slaap. Ach, dan morgenvroeg m’n hoop maar zetten op droogshampoo.


    yesss Ziyech
    u a good person, a very good person


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    im so fed up with my art grrrrrr


    A to the Z

    Vandaag was echt een topdag, echt blessed with love and peace vandaag. Loving this vibe (H)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    WlNCHESTER schreef:
    Nieuwe username joejoeee


    I luuv it :Y)

    •••

    My colleague asked me if I expected roses from someone today. I totally forgot that today is valentine’s day, that’s how single I am... and I love it. No stress, no expectations, no fight. Just me, myself and I ♥️

    Wow. My girlfriend is literal perfection.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Zelfs geen flauwe smoes, niks.. Niks liet je weten. 😑 Ik had echt op z’n minst verwacht dat je op het laatste moment zou afzeggen met dat je je niet goed voelt of misschien iets met de staking.. Dit vind ik echt zo onbeleefd van je. Je bent ook niet zo een internetvriend(in) die ik voor het eerst zou gaan ontmoeten of iemand van een app of iemand die ik nog niet zo lang ken. Zulke verhalen hoor je wel eens. Maar wij kennen elkaar en gingen na onze stage op school nog met elkaar om. Jij nam initiatief om contact te houden na onze opleiding. Ik dacht dat het wel goed zat. Je reageerde steeds enthousiast op mijn uitnodigingen ook al kwam je uiteindelijk niet. Dit keer had je kunnen komen want ik liet jou de datum kiezen die volgens jou nog zo goed uitkwam. En het was in de stad waar jij niet zo ver van woont. Je weet dat ik had de afspraak met een vriendin van me had verzet zodat ik jou na 2 jaar weer zou kunnen zien. Wat ben jij voor iemand? Waarom? Misschien heb je ondertussen geen zin meer in de vriendschap, ik weet het niet, maar dan ga je toch niet enthousiast zeggen dat het je leuk lijkt toen ik zei dat we eens weer kunnen afspreken? En al lag je hele familie op sterven, je kan altijd IETS laten weten. Enkel online komen, mijn bericht lezen, niet reageren en dan mijn tweede bericht op ongelezen laten, dat doe je niet. Dit ligt echt niet aan mij. Een welgemeende en welverdiende fuck you voor jou. Succes met volwassen zijn in je verdere leven.


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    Zelfs geen flauwe smoes, niks.. Niks liet je weten. 😑 Ik had echt op z’n minst verwacht dat je op het laatste moment zou afzeggen met dat je je niet goed voelt of misschien iets met de staking.. Dit vind ik echt zo onbeleefd van je. Je bent ook niet zo een internetvriend(in) die ik voor het eerst zou gaan ontmoeten of iemand van een app of iemand die ik nog niet zo lang ken. Zulke verhalen hoor je wel eens. Maar wij kennen elkaar en gingen na onze stage op school nog met elkaar om. Jij nam initiatief om contact te houden na onze opleiding. Ik dacht dat het wel goed zat. Je reageerde steeds enthousiast op mijn uitnodigingen ook al kwam je uiteindelijk niet. Dit keer had je kunnen komen want ik liet jou de datum kiezen die volgens jou nog zo goed uitkwam. En het was in de stad waar jij niet zo ver van woont. Je weet dat ik had de afspraak met een vriendin van me had verzet zodat ik jou na 2 jaar weer zou kunnen zien. Wat ben jij voor iemand? Waarom? Misschien heb je ondertussen geen zin meer in de vriendschap, ik weet het niet, maar dan ga je toch niet enthousiast zeggen dat het je leuk lijkt toen ik zei dat we eens weer kunnen afspreken? En al lag je hele familie op sterven, je kan altijd IETS laten weten. Enkel online komen, mijn bericht lezen, niet reageren en dan mijn tweede bericht op ongelezen laten, dat doe je niet. Dit ligt echt niet aan mij. Een welgemeende en welverdiende fuck you voor jou. Succes met volwassen zijn in je verdere leven.



    Physics is awesome

    Zelf geen facebook aanmaken, maar als je dan iets op facebook wilt doen van mij verwachten dat ik het doe. Misschien kun je zelf facebook aanmaken of degene die ook facebook heeft volgende keer vragen?!

    Daarbij doet facebook de laatste tijd raar bij mij.

    [ bericht aangepast op 14 feb 2019 - 11:22 ]


    Physics is awesome

    Endorfine niveau in mijn lichaam is hoog vandaag. Hopelijk kan ik andere mensen ook een beetje blijheid en geluk brengen ^^


    From these ashes, I will rise

    Ik heb bloemen en chocolade gekregen van één leerling en een liefdesverklaring van de andere.
    At times like this I love to be a teacher.


    Half vijf en de zon schijnt nog steeds. I'm loving this weather.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.