• Als ik kijk op mijn profiel staan mijn creaties op "volgorde user", wat in dit geval inhoudt dat de lijst is gesorteerd op hits. Maar ik wil eigenlijk helemaal niet dat mijn creaties op deze volgorde staan, maar juist op volgorde datum.
    Ik kan wel op de pagina "mijn creaties" een volgorde aanklikken, maar deze wordt niet vertaald naar mijn profiel.

    Dus hierbij mijn vraag: hoe pas ik de "volgorde van user" aan naar de volgorde die ik wil?
    Ik hoop dat ik niet iets heel voor de hand liggends over het hoofd heb gezien en dat dit eigenlijk gewoon een domme vraag is, haha.


    Stenenlikker

    Weet je dat ik me dit ook al eeuwen afvraag maar het nooit hebt gevraagd omdat ik vreesde dat het super simpel zou zijn en ik gewoon te dom zou zijn om het te vinden? :') fijn dat ik niet de enige ben die het niet kan vinden haha.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Weet je dat ik me dit ook al eeuwen afvraag maar het nooit hebt gevraagd omdat ik vreesde dat het super simpel zou zijn en ik gewoon te dom zou zijn om het te vinden? :') fijn dat ik niet de enige ben die het niet kan vinden haha.

    Echt precies dit ja :'D


    From these ashes, I will rise

    Necessity schreef:
    Weet je dat ik me dit ook al eeuwen afvraag maar het nooit hebt gevraagd omdat ik vreesde dat het super simpel zou zijn en ik gewoon te dom zou zijn om het te vinden? :') fijn dat ik niet de enige ben die het niet kan vinden haha.


    Ja, dat heb ik dus ook gehad, maar nu wilde ik het gewoon toch echt heel graag weten, haha.


    Stenenlikker

    Volgens mij kan dat niet meer sinds het nieuwe design en staat het al vanaf het begin op de to-do-list van Rutger.
    Ik erger me er echt dood aan, bij mij staan er echt nutteloze dingen, dus ik hoop dat het nog eens veranderd gaat worden. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik stelde me deze vraag ook af, haha. Ik hoop dat Rutger de tijd vindt om hier naar te kijken, want ik vind het zelf ook best vervelend.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien