• Caelan

    •••

    Oracle • Mindwalker & Seer • ∞ • Outfit • @ Shadowmarket • & Sahar, Shiva
          Voordat de jongedame kan reageren, weet een nieuwe melodieuze stem te doorbreken — een welbekende stem. Caelan kijkt omhoog — of liever gezegd, omlaag — in de richting van de vrouwelijke djinn. Direct flitsen herinneringen door zijn gedachten over hun meerdere ontmoetingen, vrijwel allemaal positief — al blijft het negatieve hangen.
          'Ah, ik dacht al dat ik jouw lieflijke stem hoorde, Caelan.'
          Caelan's kijkers glijden over Sahar's beeldschone jurk — blijven hangen op de punten waar haar huid zichtbaar is. Slikkend dwingt hij zichzelf terug te kijken richting haar gezicht, waardoor hij de bezorgdheid plotseling kan bezichtigen. Caelan veegt onbewust over zijn lange jas — her en der wat vuil ervan verwijderend met achteloze handelingen. Natuurlijk weet hij haar tegen te komen op het moment dat hij uit het vuil is gekomen. Caelan's kijkers verwisselen kortstondig naar het inktzwart — hetgeen hem opnieuw binnenin laat vechten tegen de opkomende krachten.
          'Dus, we zitten hier vast — voorlopig. Er zijn vast wel personen mee bezig om dit op te lossen.'
          Vanwege deze woorden voelt Caelan zichzelf verstijven. Ja — er is iemand bezig gegaan om dit op te lossen, hijzelf.
          Caelan's gedachtegang wordt onderbroken door Sahar's aanraking — de zachte kneep van haar zachte hand. Plotseling voelt hij de melancholische gedachten enigszins van zichzelf afglijden, kortstondig alles rond hem vergetend. Caelan's mondhoeken kruipen ietwat omhoog — Sahar een minimale glimlach schenkend.
          Terwijl de djinn de vreemdeling start te ondervragen over haar al dan niet levende metgezel, richt Caelan zijn aandacht opnieuw achter hen — de menigte die zowel in paniek is, als rustig doorgaat. Wanneer zij de ernst inzien, weet hij niet. Rondom het sluiten van de portalen heerst een gigantische onwetendheid — zelfs bij hem.
          'Ik ben Shiva en dit is Khán. Ndiwe ani?'
          Caelan kijkt terug om te zien hoe de vreemde Khán start te blazen. Onbewust strekt hij zijn arm richting Sahar — haar beklede onderarm vederlicht aanrakend. Caelan heeft zich altijd afstandelijk gehouden van de levende doden. Ondanks zijn eigen onbegrijpelijke krachten — snapt hij hen absoluut niet. Hij wantrouwt necromancers.
          'Hetgeen ik zojuist al zei, charmant.'
          Caelan kijkt kortstondig richting Khán — waarna hij zijn aandacht opnieuw richt op de djinn Sahar, een verre kennis.
          'Altijd een plezier om jou te zien, Sahar.' Caelan's kijkers verwisselen opnieuw van hun kleur, waardoor zijn gezicht een gepijnigde uitdrukking krijgt. 'Ik denk dat we hier langer vast zitten dan voorlopig.' Zijn hand valt opnieuw naast zijn lichaam. 'De portalen zijn nog nooit eerder gesloten, het is absoluut slecht nieuws.'
          Caelan richt zijn blik omhoog — naar het flikkerende plafond — hetgeen er absoluut niet zo uit zou moeten te zien.
          'Het ergste moet nog komen,' prevelt hij zachtjes.

    [ bericht aangepast op 30 april 2020 - 11:52 ]


    When did I become so bitter? If this is the new me, I don't want to be her.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    I forgot how much I love mermaids.


    New username who dis


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Aaaaah come on: fully focus. Je hebt hier morgen een toets over ga leren nouuuu.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    To bird or not to bird, that is the question


    From these ashes, I will rise

    Beter kan ik morgen gewoon mijn kopieerpasje en sleutel ophalen zodat ik niet telkens afhankelijk ben van mijn vakcoach.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Het liefst neem ik morgen vrij vanwege die hele OV staking, maar ja, dat kan niet, want de stagiair mag niet zonder DTP meerdere op kantoor zitten.
    Aaaaah. Ik wil niet eerder op moeten staan, omdat ik met bussen/metro's richting Sloterdijk moet weten te komen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    HiIson schreef:
    Het liefst neem ik morgen vrij vanwege die hele OV staking, maar ja, dat kan niet, want de stagiair mag niet zonder DTP meerdere op kantoor zitten.
    Aaaaah. Ik wil niet eerder op moeten staan, omdat ik met bussen/metro's richting Sloterdijk moet weten te komen.


    Ook een dagje vrij voor de stagiair?

    OTOFT: Ik kan niet wachten op de puppy's van Doenya. _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik wilde sollicitatiebrieven gaan schrijven, heb ik dat gedaan? Nee. Aan de andere kant, kan ik ook zo nog beginnen. Nu wel serieus aan het overwegen om Game of Thrones te gaan kijken. Ik wilde wachten totdat seizoen langzaam aan zou worden uitgezonden zodat ik hopelijk bijna in een keer kan doorkijken.


    Physics is awesome

    Nee, ik heb geen leven. Het spijt me.

    Volgens mij wordt het weer een verschrikkelijk cringy aflevering bij de Luizenmoeder.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    en m'n bae HaIe is weer terug joejoee


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    I. Am. A. GENIOUS.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    LJH, thank you for the years of listening to my rants. But I’m breaking up with you.


    nog 1,5 maand en ik heb een streak van 1 jaar op snap, holy shit


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO