• Caelan

    •••

    Oracle • Mindwalker & Seer • ∞ • Outfit • @ Shadowmarket • & Sahar, Shiva
          Voordat de jongedame kan reageren, weet een nieuwe melodieuze stem te doorbreken — een welbekende stem. Caelan kijkt omhoog — of liever gezegd, omlaag — in de richting van de vrouwelijke djinn. Direct flitsen herinneringen door zijn gedachten over hun meerdere ontmoetingen, vrijwel allemaal positief — al blijft het negatieve hangen.
          'Ah, ik dacht al dat ik jouw lieflijke stem hoorde, Caelan.'
          Caelan's kijkers glijden over Sahar's beeldschone jurk — blijven hangen op de punten waar haar huid zichtbaar is. Slikkend dwingt hij zichzelf terug te kijken richting haar gezicht, waardoor hij de bezorgdheid plotseling kan bezichtigen. Caelan veegt onbewust over zijn lange jas — her en der wat vuil ervan verwijderend met achteloze handelingen. Natuurlijk weet hij haar tegen te komen op het moment dat hij uit het vuil is gekomen. Caelan's kijkers verwisselen kortstondig naar het inktzwart — hetgeen hem opnieuw binnenin laat vechten tegen de opkomende krachten.
          'Dus, we zitten hier vast — voorlopig. Er zijn vast wel personen mee bezig om dit op te lossen.'
          Vanwege deze woorden voelt Caelan zichzelf verstijven. Ja — er is iemand bezig gegaan om dit op te lossen, hijzelf.
          Caelan's gedachtegang wordt onderbroken door Sahar's aanraking — de zachte kneep van haar zachte hand. Plotseling voelt hij de melancholische gedachten enigszins van zichzelf afglijden, kortstondig alles rond hem vergetend. Caelan's mondhoeken kruipen ietwat omhoog — Sahar een minimale glimlach schenkend.
          Terwijl de djinn de vreemdeling start te ondervragen over haar al dan niet levende metgezel, richt Caelan zijn aandacht opnieuw achter hen — de menigte die zowel in paniek is, als rustig doorgaat. Wanneer zij de ernst inzien, weet hij niet. Rondom het sluiten van de portalen heerst een gigantische onwetendheid — zelfs bij hem.
          'Ik ben Shiva en dit is Khán. Ndiwe ani?'
          Caelan kijkt terug om te zien hoe de vreemde Khán start te blazen. Onbewust strekt hij zijn arm richting Sahar — haar beklede onderarm vederlicht aanrakend. Caelan heeft zich altijd afstandelijk gehouden van de levende doden. Ondanks zijn eigen onbegrijpelijke krachten — snapt hij hen absoluut niet. Hij wantrouwt necromancers.
          'Hetgeen ik zojuist al zei, charmant.'
          Caelan kijkt kortstondig richting Khán — waarna hij zijn aandacht opnieuw richt op de djinn Sahar, een verre kennis.
          'Altijd een plezier om jou te zien, Sahar.' Caelan's kijkers verwisselen opnieuw van hun kleur, waardoor zijn gezicht een gepijnigde uitdrukking krijgt. 'Ik denk dat we hier langer vast zitten dan voorlopig.' Zijn hand valt opnieuw naast zijn lichaam. 'De portalen zijn nog nooit eerder gesloten, het is absoluut slecht nieuws.'
          Caelan richt zijn blik omhoog — naar het flikkerende plafond — hetgeen er absoluut niet zo uit zou moeten te zien.
          'Het ergste moet nog komen,' prevelt hij zachtjes.

    [ bericht aangepast op 30 april 2020 - 11:52 ]


    •

    Ooit zal ik weer een gesprek tussen ons starten, I promise. Alleen komt dat gesprek niet vandaag. :$


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik hou van erasmus en deze hele ervaring is geweldig, maar damn, het gemis wordt steeds erger :c nog 3 en een halve week tot ik mijn ouders eindelijk nog eens kan zien. Dat lijkt zo verdomd lang.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    oof ik was even vergeten hoe diep mijn haat voor happy feet is
    like degene die bedacht heeft om een stel hyperactieve pinguïns all time hits al tapdansend te doen verkl*ten, degene die dit GEMAAKT HEBBEN ohmijngod i hope we ain't in the same circle of hell
    als er ooit de optie komt om dingen permanent uit je hersenen weg te branden, zelfs met risico dat het andere dingen mee wegbrandt I'D CONSIDER IT


    A to the Z

    Morgen word eindelijk mijn intercom geplaatst. Hopelijk zijn de werkzaamheden daarna klaar.
    Heb alleen geen idee hoelaat ze komen morgen dus dat word maar even vroeg opstaan, voordat ik straks als een soort vogelverschrikker de deur voor ze open doe 😂

    //
    Deze oefeningen op Duolingo worden steeds leuker. Ook leuk dat ik steeds weer een stapje verder kom


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Was tijdens het wakker worden erg emotioneel geworden. Had er tranen van gekregen.

    Van 1 tot 3 lesgeven, daarna lessen voorbereiden voor morgen en dan weer lekker laat thuis (jeej).


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Schoten in Utrecht.. Doe even normaal mensen. ):

    [ bericht aangepast op 18 maart 2019 - 11:47 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik weet niet wat er mis is met mijn maag en darmen, maar ik hoop dat het snel over gaat. Vannacht buikpijn gehad, drie keer naar de wc geweest voordat mijn wekker ging en nu ook alweer twee keer naar de wc moeten gaan dus ik ben er wel klaar mee.

    Ik ga vandaag dan ook niet naar de sportschool. Eerst maar even mijn buik rustig laten worden en dan pas naar de sportschool. Anders werkt het misschien averechts.


    Physics is awesome

    Het is zwaar irritant als mensen commentaar geven als je iemand aan het helpen bent. Like, doe het dan lekker zelf. -.-

    Maar wel erg leuk en spannend dat ik iemand mocht inwerken. Al gaat dat wel een paar dagen duren, maar het was ook echt de eerste keer nog. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Ja, ik ben bang.


    From these ashes, I will rise

    Bij pasta carbonara (als wij het thuis maken) denk ik altijd dat ik zo nog een bord lust. Alsof een bord niet genoeg is om mijn trek te stillen, het enige andere gerecht waarbij ik dat heb, is pastasalade.


    Physics is awesome

    HaIe schreef:
    Beter kan ik morgen gewoon mijn kopieerpasje en sleutel ophalen zodat ik niet telkens afhankelijk ben van mijn vakcoach.


    Jaaa, ik heb ze.

    Morgen 3 lessen helemaal alleen, zonder vakcoach in het lokaal - als je niks meer van me hoort, weet je waar het aan ligt.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Aaaah, ik heb een kamer en ga binnen een maand al verhuizen! O_O


    Stenenlikker

    I'm not afraid to die. Maybe that's my problem.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Morgen er vroeg uit en laat weer thuis, ew.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO