• Caelan

    •••

    Oracle • Mindwalker & Seer • ∞ • Outfit • @ Shadowmarket • & Sahar, Shiva
          Voordat de jongedame kan reageren, weet een nieuwe melodieuze stem te doorbreken — een welbekende stem. Caelan kijkt omhoog — of liever gezegd, omlaag — in de richting van de vrouwelijke djinn. Direct flitsen herinneringen door zijn gedachten over hun meerdere ontmoetingen, vrijwel allemaal positief — al blijft het negatieve hangen.
          'Ah, ik dacht al dat ik jouw lieflijke stem hoorde, Caelan.'
          Caelan's kijkers glijden over Sahar's beeldschone jurk — blijven hangen op de punten waar haar huid zichtbaar is. Slikkend dwingt hij zichzelf terug te kijken richting haar gezicht, waardoor hij de bezorgdheid plotseling kan bezichtigen. Caelan veegt onbewust over zijn lange jas — her en der wat vuil ervan verwijderend met achteloze handelingen. Natuurlijk weet hij haar tegen te komen op het moment dat hij uit het vuil is gekomen. Caelan's kijkers verwisselen kortstondig naar het inktzwart — hetgeen hem opnieuw binnenin laat vechten tegen de opkomende krachten.
          'Dus, we zitten hier vast — voorlopig. Er zijn vast wel personen mee bezig om dit op te lossen.'
          Vanwege deze woorden voelt Caelan zichzelf verstijven. Ja — er is iemand bezig gegaan om dit op te lossen, hijzelf.
          Caelan's gedachtegang wordt onderbroken door Sahar's aanraking — de zachte kneep van haar zachte hand. Plotseling voelt hij de melancholische gedachten enigszins van zichzelf afglijden, kortstondig alles rond hem vergetend. Caelan's mondhoeken kruipen ietwat omhoog — Sahar een minimale glimlach schenkend.
          Terwijl de djinn de vreemdeling start te ondervragen over haar al dan niet levende metgezel, richt Caelan zijn aandacht opnieuw achter hen — de menigte die zowel in paniek is, als rustig doorgaat. Wanneer zij de ernst inzien, weet hij niet. Rondom het sluiten van de portalen heerst een gigantische onwetendheid — zelfs bij hem.
          'Ik ben Shiva en dit is Khán. Ndiwe ani?'
          Caelan kijkt terug om te zien hoe de vreemde Khán start te blazen. Onbewust strekt hij zijn arm richting Sahar — haar beklede onderarm vederlicht aanrakend. Caelan heeft zich altijd afstandelijk gehouden van de levende doden. Ondanks zijn eigen onbegrijpelijke krachten — snapt hij hen absoluut niet. Hij wantrouwt necromancers.
          'Hetgeen ik zojuist al zei, charmant.'
          Caelan kijkt kortstondig richting Khán — waarna hij zijn aandacht opnieuw richt op de djinn Sahar, een verre kennis.
          'Altijd een plezier om jou te zien, Sahar.' Caelan's kijkers verwisselen opnieuw van hun kleur, waardoor zijn gezicht een gepijnigde uitdrukking krijgt. 'Ik denk dat we hier langer vast zitten dan voorlopig.' Zijn hand valt opnieuw naast zijn lichaam. 'De portalen zijn nog nooit eerder gesloten, het is absoluut slecht nieuws.'
          Caelan richt zijn blik omhoog — naar het flikkerende plafond — hetgeen er absoluut niet zo uit zou moeten te zien.
          'Het ergste moet nog komen,' prevelt hij zachtjes.

    [ bericht aangepast op 30 april 2020 - 11:52 ]


    •

    Wiarda schreef:
    omg oké het topic doet het niet maar die stelling over al het geld herverdelen raakt me in mijn rode hart hell yeah baby eat the rich


    De stellingen-topics zijn inderdaad kapot :c het is doorgegeven aan Rutger dus nu hopen dat hij het fixt.

    //

    Ik wil niet aan mijn bachelorproef werken cuz it's saai maar ik voel me slecht omdat ik niet aan mijn bachelorproef werk. Logic.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ugh vandaag een week geleden en alles gaat ook fout.
    Helamaal klaar mee.


    Life is a beautiful struggle

    nog 3 lessen tot 17:15 en dan weekend, waar ik echt aan toe ben, want ik heb de afgelopen paar dagen niet zo veel geslapen (';


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Zucht.


    26 - 02 - '16

    When you're looking at tickets for Les Mis on your birthday 4+ months away and are SO SO SO tempted to just BUY THEM HAHA SOMEBODY STOP ME


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Het mag in de krant hoor: mijn bussen rijden gewoon. Like, holy shit.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    (banana) Tis ook altijd zo moeilijk he om mensen in hun waarde te laten (yeah)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Me: FUCK TED BUNDY HE NEEDS TO DIE WHAT THE CRAP MAN.
    Me, also: dafuq die mensen staan te juichen na z’n executie dit is niet normaal why are humans like this?


    •

    Slowly getting sick of this. 🙃


    •

    Ugh, ik wil komende maand zo graag meedoen aan camp nano, maar ik moet eerst nog een hoop onderzoek doen voor ik kan gaan sprinten en ik heb geen tijd vanwege deadlines en een aankomende verhuizing :C


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    Ugh, ik wil komende maand zo graag meedoen aan camp nano, maar ik moet eerst nog een hoop onderzoek doen voor ik kan gaan sprinten en ik heb geen tijd vanwege deadlines en een aankomende verhuizing :C


    Ugh, same T-T Ik wou dat ik ook kon meedoen! Maar ehh- Wanneer is het volgende Camp en Qamp? Juli en Augustus weer? :D


    A to the Z

    Ohorat schreef:
    (...)

    Ugh, same T-T Ik wou dat ik ook kon meedoen! Maar ehh- Wanneer is het volgende Camp en Qamp? Juli en Augustus weer? :D


    Ik dacht ik juli? Ik weet nog dat dat vorig jaar ook al zo slecht uitkwam, haha.
    Maar mijn zomer lijkt nu rustiger en tegen die tijd heb ik hopelijk een groot deel van m'n onderzoek al gedaan.


    Stenenlikker

    omggggggggggggggg op mijn verjaardag over iets meer dan vier maanden ga ik EINDELIJK NAAR LES MIS OP WEST END AHHHH JONGENS I'M FLYING


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    BORDERLANDS 3. aaaaaaaaaaa


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Thanks pap. Bedankt dat je zo'n verdomde klootzak bent.


    — Inner peace, it's hard to find. —