• Caelan

    •••

    Oracle • Mindwalker & Seer • ∞ • Outfit • @ Shadowmarket • & Sahar, Shiva
          Voordat de jongedame kan reageren, weet een nieuwe melodieuze stem te doorbreken — een welbekende stem. Caelan kijkt omhoog — of liever gezegd, omlaag — in de richting van de vrouwelijke djinn. Direct flitsen herinneringen door zijn gedachten over hun meerdere ontmoetingen, vrijwel allemaal positief — al blijft het negatieve hangen.
          'Ah, ik dacht al dat ik jouw lieflijke stem hoorde, Caelan.'
          Caelan's kijkers glijden over Sahar's beeldschone jurk — blijven hangen op de punten waar haar huid zichtbaar is. Slikkend dwingt hij zichzelf terug te kijken richting haar gezicht, waardoor hij de bezorgdheid plotseling kan bezichtigen. Caelan veegt onbewust over zijn lange jas — her en der wat vuil ervan verwijderend met achteloze handelingen. Natuurlijk weet hij haar tegen te komen op het moment dat hij uit het vuil is gekomen. Caelan's kijkers verwisselen kortstondig naar het inktzwart — hetgeen hem opnieuw binnenin laat vechten tegen de opkomende krachten.
          'Dus, we zitten hier vast — voorlopig. Er zijn vast wel personen mee bezig om dit op te lossen.'
          Vanwege deze woorden voelt Caelan zichzelf verstijven. Ja — er is iemand bezig gegaan om dit op te lossen, hijzelf.
          Caelan's gedachtegang wordt onderbroken door Sahar's aanraking — de zachte kneep van haar zachte hand. Plotseling voelt hij de melancholische gedachten enigszins van zichzelf afglijden, kortstondig alles rond hem vergetend. Caelan's mondhoeken kruipen ietwat omhoog — Sahar een minimale glimlach schenkend.
          Terwijl de djinn de vreemdeling start te ondervragen over haar al dan niet levende metgezel, richt Caelan zijn aandacht opnieuw achter hen — de menigte die zowel in paniek is, als rustig doorgaat. Wanneer zij de ernst inzien, weet hij niet. Rondom het sluiten van de portalen heerst een gigantische onwetendheid — zelfs bij hem.
          'Ik ben Shiva en dit is Khán. Ndiwe ani?'
          Caelan kijkt terug om te zien hoe de vreemde Khán start te blazen. Onbewust strekt hij zijn arm richting Sahar — haar beklede onderarm vederlicht aanrakend. Caelan heeft zich altijd afstandelijk gehouden van de levende doden. Ondanks zijn eigen onbegrijpelijke krachten — snapt hij hen absoluut niet. Hij wantrouwt necromancers.
          'Hetgeen ik zojuist al zei, charmant.'
          Caelan kijkt kortstondig richting Khán — waarna hij zijn aandacht opnieuw richt op de djinn Sahar, een verre kennis.
          'Altijd een plezier om jou te zien, Sahar.' Caelan's kijkers verwisselen opnieuw van hun kleur, waardoor zijn gezicht een gepijnigde uitdrukking krijgt. 'Ik denk dat we hier langer vast zitten dan voorlopig.' Zijn hand valt opnieuw naast zijn lichaam. 'De portalen zijn nog nooit eerder gesloten, het is absoluut slecht nieuws.'
          Caelan richt zijn blik omhoog — naar het flikkerende plafond — hetgeen er absoluut niet zo uit zou moeten te zien.
          'Het ergste moet nog komen,' prevelt hij zachtjes.

    [ bericht aangepast op 30 april 2020 - 11:52 ]


    Zo zo zo jaloers op alle mensen die gisteren Tom Felton hebben ontmoet (cat)


    Life is a beautiful struggle

    Meerminman en morseljongen gaan ervoor!


    Let's drink Jasmin tea!

    Ik wil eigenlijk weg maar... poes zit op schoot. Tja, dan weet je het wel ^^

    Straks naar Belicio Cheatday op Beurs.
    Ben benieuwd..
    Dan ga ik de kilo die ik pas kwijt ben geraakt er weer even aan vreten.
    Ach ja, een keertje moet kunnen (A)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Arghhh, heel fijn zo'n studiedag -- maar als ik dan alsnog geen tijd heb om aan de rapporten te werken, komen ze nooit af. Stress.


    Ew, mijn trein heeft vertraging. Beter wacht mijn bus, anders moet ik een uur wachten omdat die kutbus nu maar om het uur gaat ;-;


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    TWD s9e8 spoiler

    TALKING WALKERS?! I AM SWEATING MY TITS OF OH MY GOD THIS IS SO GODDAMN SCARY

    neeeeeeeee Jesus :c

    [ bericht aangepast op 25 maart 2019 - 20:41 ]

    yooo wat spelen ze dit spel hard holy shit


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    I’m running my life again without stopping to rest and I need to stop it before it gets bad again.


    Waarom is het internet zo traag.. o.o Iemand aan het downloaden of zo.. :/


    Ik wil een tuin vol egels

    Waarom blijven mensen zeuren over dingen die J.K. Rowling nu nog over HP naar buiten brengt? Grow the fuck up y'all, if you don't want to know it, ignore it and move on. It's not so hard. But let me enjoy it instead of making me feel guilty.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mensen die hun succes nog meer proberen uit te melken jeez ...


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Vanmiddag een gesprek met de directeur over de mogelijkheden van volgend jaar. I mean, ik weet dat veel leerkrachten achter me staan en me willen hebben. MAAR WIL DE DIRECTEUR DAT OOK???


    Shut the eff up, dank.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Nog maar half 10 en al 5 koppen thee gehad. Ja kom maar door.


    Life is a beautiful struggle