• Caelan

    •••

    Oracle • Mindwalker & Seer • ∞ • Outfit • @ Shadowmarket • & Sahar, Shiva
          Voordat de jongedame kan reageren, weet een nieuwe melodieuze stem te doorbreken — een welbekende stem. Caelan kijkt omhoog — of liever gezegd, omlaag — in de richting van de vrouwelijke djinn. Direct flitsen herinneringen door zijn gedachten over hun meerdere ontmoetingen, vrijwel allemaal positief — al blijft het negatieve hangen.
          'Ah, ik dacht al dat ik jouw lieflijke stem hoorde, Caelan.'
          Caelan's kijkers glijden over Sahar's beeldschone jurk — blijven hangen op de punten waar haar huid zichtbaar is. Slikkend dwingt hij zichzelf terug te kijken richting haar gezicht, waardoor hij de bezorgdheid plotseling kan bezichtigen. Caelan veegt onbewust over zijn lange jas — her en der wat vuil ervan verwijderend met achteloze handelingen. Natuurlijk weet hij haar tegen te komen op het moment dat hij uit het vuil is gekomen. Caelan's kijkers verwisselen kortstondig naar het inktzwart — hetgeen hem opnieuw binnenin laat vechten tegen de opkomende krachten.
          'Dus, we zitten hier vast — voorlopig. Er zijn vast wel personen mee bezig om dit op te lossen.'
          Vanwege deze woorden voelt Caelan zichzelf verstijven. Ja — er is iemand bezig gegaan om dit op te lossen, hijzelf.
          Caelan's gedachtegang wordt onderbroken door Sahar's aanraking — de zachte kneep van haar zachte hand. Plotseling voelt hij de melancholische gedachten enigszins van zichzelf afglijden, kortstondig alles rond hem vergetend. Caelan's mondhoeken kruipen ietwat omhoog — Sahar een minimale glimlach schenkend.
          Terwijl de djinn de vreemdeling start te ondervragen over haar al dan niet levende metgezel, richt Caelan zijn aandacht opnieuw achter hen — de menigte die zowel in paniek is, als rustig doorgaat. Wanneer zij de ernst inzien, weet hij niet. Rondom het sluiten van de portalen heerst een gigantische onwetendheid — zelfs bij hem.
          'Ik ben Shiva en dit is Khán. Ndiwe ani?'
          Caelan kijkt terug om te zien hoe de vreemde Khán start te blazen. Onbewust strekt hij zijn arm richting Sahar — haar beklede onderarm vederlicht aanrakend. Caelan heeft zich altijd afstandelijk gehouden van de levende doden. Ondanks zijn eigen onbegrijpelijke krachten — snapt hij hen absoluut niet. Hij wantrouwt necromancers.
          'Hetgeen ik zojuist al zei, charmant.'
          Caelan kijkt kortstondig richting Khán — waarna hij zijn aandacht opnieuw richt op de djinn Sahar, een verre kennis.
          'Altijd een plezier om jou te zien, Sahar.' Caelan's kijkers verwisselen opnieuw van hun kleur, waardoor zijn gezicht een gepijnigde uitdrukking krijgt. 'Ik denk dat we hier langer vast zitten dan voorlopig.' Zijn hand valt opnieuw naast zijn lichaam. 'De portalen zijn nog nooit eerder gesloten, het is absoluut slecht nieuws.'
          Caelan richt zijn blik omhoog — naar het flikkerende plafond — hetgeen er absoluut niet zo uit zou moeten te zien.
          'Het ergste moet nog komen,' prevelt hij zachtjes.

    [ bericht aangepast op 30 april 2020 - 11:52 ]


    •

    Stig schreef:
    (...)
    Samen met m'n man en de kat. De kat doet overigens ook raar; blazen tegen "niks" (iets wat ik niet kan zien in ieder geval)

    Wat vindt je man daarvan? Beleeft hij hetzelfde?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Moet je echt met je Facebook of Instagram daarop inloggen? Er is geen alternatief voorlopig? :s Ik koppel echt niet graag accounts aan mijn Facebook... Vind ik niet oké dat het niet anders kan.


    Ik wil een tuin vol egels

    Het gaat echt niet goed met mij en ik trek het gewoon niet meer.


    Take me with you my dark prince, the last dance belongs to you.

    Gwisin schreef:
    (...)
    Wat vindt je man daarvan? Beleeft hij hetzelfde?


    Ja.. Hij heeft ook het gevoel dat er iets niet klopt. Mijn zus kent iemand die wat meer van spirituele zaken en dergelijke weet en eigenlijk willem we haar laten kijken of hier nog iemand is. Het zou goed kunnen..


    26 - 02 - '16

    Stig schreef:
    (...)
    Ja.. Hij heeft ook het gevoel dat er iets niet klopt. Mijn zus kent iemand die wat meer van spirituele zaken en dergelijke weet en eigenlijk willem we haar laten kijken of hier nog iemand is. Het zou goed kunnen..

    Je kunt het altijd proberen. Als je het niet probeert, weet je het ook niet.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Yay, ik weet niet hóe ik het voor elkaar heb gekregen maar het is me wel mooi gelukt (nerd)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    De bovenste plank in mijn kast even opgeruimd, klein gedeelte weggegooid en nu tijd voor bier.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik ren al twee weken als een kip zonder kop rond, werk gemiddeld tussen de vijftig en zestig uur per week en ben alleen een kwartier thuis om te eten • nu kom ik thuis na een verjaardag (waardoor ik een gigantische migraine op voel komen), zeg ik dat ik moe ben en je reactie is ‘joh, stel je niet zo aan’.

    Fuck. You.


    •

    Ja, ik weet dat jij meer doet in het huishouden en dat apprecieer ik heel erg. Maar als we als huishouden beslissen om om 9 uur op te staan en samen het huis te kuisen, hoor jij daar ook bij. En dan gaat het gewoon om het principe.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien


    me trying to figure out whats the best way to grip onto the remaining corner off my sanity

    [ bericht aangepast op 29 maart 2019 - 22:00 ]


    A to the Z

    Vrij creepy hoe je achter me gaat staan terwijl ik een youtube video kijk en niks zegt. Waarom doe je dat? Als je dit soort video's interessant vind, kan je ook gewoon naar het youtubekanaal vragen. Of vragen of ik een paar video's naar je doorstuur. Maar dit wat je nu doet, is gewoon creepy en ook vrij ongemakkelijk om eerlijk te zijn.


    Physics is awesome

    Meen je dit?
    Ik vraag of je het erg vindt aantekeningen door te sturen, 'nee' krijg ik dan als antwoord en je stuurt aantekeningen. Van één les, dus vraag ik om de rest van de aantekeningen van de andere lessen, krijg ik een hele preek dat je dat niet leuk vindt en alles. Girl..

    Geen idee hoe ik nu moet gaan leren en ik flip hem.

    Everyday I just smoke my pain, all these problems in my face I just smoke em all away.

    [ bericht aangepast op 30 maart 2019 - 13:00 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Jippie nog meer oorbellen. 🎉
    Eindelijk drie gaatjes aan iedere kant zoals ik al heel lang wou ❤


    26 - 02 - '16

    Ugh, ik wil mn laptop uit het raam gooien, want ie doet niet wat ik wil dat ie doet. Plak gewoon die grafiek in word, zodat ik m kan opslaan, alsjeblieft!


    Stenenlikker