• Caelan

    •••

    Oracle • Mindwalker & Seer • ∞ • Outfit • @ Shadowmarket • & Sahar, Shiva
          Voordat de jongedame kan reageren, weet een nieuwe melodieuze stem te doorbreken — een welbekende stem. Caelan kijkt omhoog — of liever gezegd, omlaag — in de richting van de vrouwelijke djinn. Direct flitsen herinneringen door zijn gedachten over hun meerdere ontmoetingen, vrijwel allemaal positief — al blijft het negatieve hangen.
          'Ah, ik dacht al dat ik jouw lieflijke stem hoorde, Caelan.'
          Caelan's kijkers glijden over Sahar's beeldschone jurk — blijven hangen op de punten waar haar huid zichtbaar is. Slikkend dwingt hij zichzelf terug te kijken richting haar gezicht, waardoor hij de bezorgdheid plotseling kan bezichtigen. Caelan veegt onbewust over zijn lange jas — her en der wat vuil ervan verwijderend met achteloze handelingen. Natuurlijk weet hij haar tegen te komen op het moment dat hij uit het vuil is gekomen. Caelan's kijkers verwisselen kortstondig naar het inktzwart — hetgeen hem opnieuw binnenin laat vechten tegen de opkomende krachten.
          'Dus, we zitten hier vast — voorlopig. Er zijn vast wel personen mee bezig om dit op te lossen.'
          Vanwege deze woorden voelt Caelan zichzelf verstijven. Ja — er is iemand bezig gegaan om dit op te lossen, hijzelf.
          Caelan's gedachtegang wordt onderbroken door Sahar's aanraking — de zachte kneep van haar zachte hand. Plotseling voelt hij de melancholische gedachten enigszins van zichzelf afglijden, kortstondig alles rond hem vergetend. Caelan's mondhoeken kruipen ietwat omhoog — Sahar een minimale glimlach schenkend.
          Terwijl de djinn de vreemdeling start te ondervragen over haar al dan niet levende metgezel, richt Caelan zijn aandacht opnieuw achter hen — de menigte die zowel in paniek is, als rustig doorgaat. Wanneer zij de ernst inzien, weet hij niet. Rondom het sluiten van de portalen heerst een gigantische onwetendheid — zelfs bij hem.
          'Ik ben Shiva en dit is Khán. Ndiwe ani?'
          Caelan kijkt terug om te zien hoe de vreemde Khán start te blazen. Onbewust strekt hij zijn arm richting Sahar — haar beklede onderarm vederlicht aanrakend. Caelan heeft zich altijd afstandelijk gehouden van de levende doden. Ondanks zijn eigen onbegrijpelijke krachten — snapt hij hen absoluut niet. Hij wantrouwt necromancers.
          'Hetgeen ik zojuist al zei, charmant.'
          Caelan kijkt kortstondig richting Khán — waarna hij zijn aandacht opnieuw richt op de djinn Sahar, een verre kennis.
          'Altijd een plezier om jou te zien, Sahar.' Caelan's kijkers verwisselen opnieuw van hun kleur, waardoor zijn gezicht een gepijnigde uitdrukking krijgt. 'Ik denk dat we hier langer vast zitten dan voorlopig.' Zijn hand valt opnieuw naast zijn lichaam. 'De portalen zijn nog nooit eerder gesloten, het is absoluut slecht nieuws.'
          Caelan richt zijn blik omhoog — naar het flikkerende plafond — hetgeen er absoluut niet zo uit zou moeten te zien.
          'Het ergste moet nog komen,' prevelt hij zachtjes.

    [ bericht aangepast op 30 april 2020 - 11:52 ]


    Zo done hahaa


    Caution first, always.

    Uch, wijf, wat ben je toch ook zo achterlijk hé.


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    i need to write but i cant think of anything good
    and my rewrite is scheduled for this summerbreak (which is obv for the best bc rn nope)


    A to the Z

    Hallo, hoofdpijn. Wil je alsjeblieft weggaan? Ik snap ook niet waarom ik nu hoofdpijn krijg.


    Physics is awesome

    Soms snap ik mezelf totaal niet. :'D Vandaag in de loop van de dag, totaal niets gedaan. Nu in de avond heb ik heel veel dingen gedaan die ik moest doen. :'D


    One Who Travels A Higher Path.

    Sinds ik in dit huis woon, heb ik gewoon een gevoel dat er iets niet klopt. Voetstappen die ik hoor, die van niemand zijn, het gevoel dat iemand me continu bekijkt, iedere nacht om 4:00 wakker worden. What the fuck.


    26 - 02 - '16

    Stig schreef:
    Sinds ik in dit huis woon, heb ik gewoon een gevoel dat er iets niet klopt. Voetstappen die ik hoor, die van niemand zijn, het gevoel dat iemand me continu bekijkt, iedere nacht om 4:00 wakker worden. What the fuck.

    I have the same thing. ;/ Het is net alsof mijn gedachten met me te loop gaan ofzo. Of dat het klinkt alsof iemand de voordeur open doet, terwijl het midden in de nacht is. ;/


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ok, what the frack • het was balen dat ik vanavond moest oppassen, maar wel de vier laatste afleveringen van Arrow kunnen komen en HOLY MOLY.

    •••

    Also, nu pas thuis dus even pity cry party in bed aangezien ik deze week boven m’n 50 uur werk ook nog eens iedere avond m’n agenda vol heb geblokt. I’m slowly dying.


    Gwisin schreef:
    (...)
    I have the same thing. ;/ Het is net alsof mijn gedachten met me te loop gaan ofzo. Of dat het klinkt alsof iemand de voordeur open doet, terwijl het midden in de nacht is. ;/


    Inderdaad, dat heb ik ook. Ik denk ook dat het aan de plek ligt, in mijn vorige huisje had ik dit niet..


    26 - 02 - '16

    If I can change I hope I never know.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Nog 1 dag werken en dan lekker weekend
    En dan volgende week naar Centerparcs in Duitsland _O_

    //
    Vanmiddag weer even verder ruzien met die ipod shuffle. Want ik wil haar muziek gewoon ook toe kunnen voegen zonder dat Itunes daar een probleem van maakt 😅


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Stig schreef:
    (...)
    Inderdaad, dat heb ik ook. Ik denk ook dat het aan de plek ligt, in mijn vorige huisje had ik dit niet..

    Same. Al woonde ik hiervoor bij m'n vader, maar sinds ik op deze woning woon is het zo weird! Ik word er een beetje paranoïde van. Ik weet niet of jij ook last hebt van ongedierte? Maar hier is het echt abnormaal veel. Vooral de kruipers en dan niet van die kleine ook ;/

    [ bericht aangepast op 28 maart 2019 - 10:41 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gwisin schreef:
    (...)
    Same. Al woonde ik hiervoor bij m'n vader, maar sinds ik op deze woning woon is het zo weird! Ik word er een beetje paranoïde van. Ik weet niet of jij ook last hebt van ongedierte? Maar hier is het echt abnormaal veel. Vooral de kruipers en dan niet van die kleine ook ;/


    Alleen wat vliegjes omdat het leeg heeft gestaan, maar verder niet eigenlijk..


    26 - 02 - '16

    Stig schreef:
    (...)

    Alleen wat vliegjes omdat het leeg heeft gestaan, maar verder niet eigenlijk..

    Woon je op jezelf of heb je dan tenminste nog iemand daar? Dan ben je tenminste niet alleen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gwisin schreef:
    (...)
    Woon je op jezelf of heb je dan tenminste nog iemand daar? Dan ben je tenminste niet alleen.


    Samen met m'n man en de kat. De kat doet overigens ook raar; blazen tegen "niks" (iets wat ik niet kan zien in ieder geval)


    26 - 02 - '16