• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Is er iets mis met je chakra's? Of ga je helemaal goed op een vibe? Voel je je ontzettend gezegend? Are ya blessed? Of ben je van good food in een good mood gekomen? Ben je verliefd op Jimin Purple? Ga je een liefdes verklaring geven als je hem in het echt ziet? Hou je van Kip-Hop? Ga je koreanen highfiven? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.


    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 24 april 2019 - 19:01 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    wanneer je in een fb groep voor leerkrachten zit en iemand voor biologie een filmpje over een bevalling nodig heeft
    en iemand eigen materiaal stuurt


    nieuw hoogtepunt in tmi


    A to the Z

    Is het al oktober....


    — Inner peace, it's hard to find. —

    het is zo'n 22 graden en ik zit lui binnen met m'n laptop een beetje films te kijken...


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    oké hoe irritant ik de paaseieren ook vind, ben ik toch gaan zoeken.... what is wrong with me?


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Lekker op het balkon in het zonnetje. Beentjes omhoog, laptop op schoot, glas wijn erbij en hoofdstukjes schrijven 😌


    "It means no worries, for the rest of your days"

    ik. ben. kapot.
    ik ga sinds twee weken elke twee à drie dagen gaan zwemmen met mijn broer en we hebben vandaag 1600 meter gedaan (wat niet zodanig veel is, maar we hebben allebei letterlijk GEEN conditie en doen niets van sport, dus well, voor ons is dat goed :') ) en ik. ben. kapot. my god.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Dromen zijn hele rare dingen want ik heb echt GEEN IDEE waar de ik-moet-heel-stil-zijn-want-anders-word-ik-neergeschoten-door-de-man-die-met-een-wapen-zwaait-in-de-supermarkt nachtmerrie opeens vandaan komt (school shootings?? heb ik daar meer over nagedacht dan gewoonlijk?? idk) maar hij was er en nu achtervolgt hij me, waar ik niet erg gelukkig van word.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Bier in de vriezer zuipen vanavond ! :(( (hoera) (banana) *O* (wbw)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Zoveeeeel zin om een vakantie te boeken pfff.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Vandaag een leuk t-shirt gekocht dat ook redelijk netjes is voor een leuke prijs.


    Physics is awesome

    Morgen en zondag 2 Marvels films op een dag kijken en dan maandag t/m donderdag 1 per dag zodat ik alle Marvel films van de MCU heb gezien en dan donderdag avond naar Avengers Endgame!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Volgens mij is een deel van mijn vrienden suggesties op Facebook van Quizlet, want ik kom bekende namen tegen en enigzins bekende gezichten tegen.

    Nee, Facebook ik wil geen worden met het vriendje van mijn nichtje. *facepalm *


    Physics is awesome

    oh god mijn been slaapt en ik wilde net op staan en naar m'n kamer gaan om te slapen, maar dat gaat hem nu niet worden totdat m'n been stopt met tintelen..... ;/


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Shit man, ik heb zoveel zooi dat het niet in twee auto's en een aanhanger past.


    Stenenlikker

    Ik heb gisteren echt een heerlijke dag gehad! ^^ Het was zo leuk!


    One Who Travels A Higher Path.