• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Is er iets mis met je chakra's? Of ga je helemaal goed op een vibe? Voel je je ontzettend gezegend? Are ya blessed? Of ben je van good food in een good mood gekomen? Ben je verliefd op Jimin Purple? Ga je een liefdes verklaring geven als je hem in het echt ziet? Hou je van Kip-Hop? Ga je koreanen highfiven? Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.


    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 24 april 2019 - 19:01 ]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Girlicious schreef:
    (...)

    Ik heb al een tijdje een grote moedervlek op mijn rug. Die is in de loop der jaren met mij mee gegroeid. Opzich heb ik er geen last van en gelukkig is de kans klein dat ie kwaadaardig word. Maar ik heb de nodige opmerkingen er wel over gehad en ik verberg hem ook veel. Dus ik heb afgelopen dinsdag een stukje laten weglaseren in het Erasmus. En nu moet ik hem een week insmeren en afplakken. Maar hij zit op mijn onderrug dus ik zie zelf niet wat ik doe haha. Maar gelukkig woont mijn moeder dichtbij en vind ze het geen probleem 💁🏻‍♀️


    Ik snap niet dat mensen daarover opmerkingen maken. Wat een onhandige plek! Lief van je moeder dat ze je helpt.


    Physics is awesome

    The 'boobtouch' van Peggy als Steve uit de machine komt blijft echt hilarisch, hahahaha.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Captain America: the First Avenger ✔
    Iron Man 1 ✔

    Up next: Iron Man 2

    Als ik er nu meer kijk op 1 dag, kan ik straks wat rustiger doen en hoef ik maar 1 per dag te kijken tot de 25ste... #firstworldproblems


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Urg, ik kan niet wachten om de nieuwe seizoen game of thrones te kijken! Dit wordt zo epic! ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Sadira schreef:
    Urg, ik kan niet wachten om de nieuwe seizoen game of thrones te kijken! Dit wordt zo epic! ^^


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ik gisteren: "Morgen ga ik écht studeren."
    Ik vandaag: "Ik kom laat mijn bed uit, ga twee uur door de polder wandelen met mam, doe de was en ga de rest van de dag serie kijken." (':


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jaaaaa, een show voor kinderen verstoren in de Efteling. Ik ben weer trots op Nederland <3
    nee, niet echt.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Rozenthee schreef:
    Jaaaaa, een show voor kinderen verstoren in de Efteling. Ik ben weer trots op Nederland <3
    nee, niet echt.

    Well, is dat daadwerkelijk erger dan paarden laten rondrennen met een brandende deken?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gwisin schreef:
    (...)
    Well, is dat daadwerkelijk erger dan paarden laten rondrennen met een brandende deken?


    Als je een punt wil duidelijk maken, zijn er andere manieren dan een show binnen te vallen met protestbordjes.
    Daarnaast geloof ik geen moment dat die paarden daadwerkelijk in gevaar zijn.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    YASS EPKE JOEEEEEE


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Rozenthee schreef:
    (...)
    Als je een punt wil duidelijk maken, zijn er andere manieren dan een show binnen te vallen met protestbordjes.
    Daarnaast geloof ik geen moment dat die paarden daadwerkelijk in gevaar zijn.

    Omdat? Als we een mens een brandende doek om gooien voor een show, zouden ze dan ook niet in gevaar zijn?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nieuwe phone besteld en ook meteen een hoesje & popsocket! aaaaaaah.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Gwisin schreef:
    (...)
    Omdat? Als we een mens een brandende doek om gooien voor een show, zouden ze dan ook niet in gevaar zijn?

    Een dierenarts van de NVWA heeft een inspectie uitgevoerd. Er zijn geen brandwonden aangetroffen en het paard is op geen enkel moment gestrest geweest. Tijdens de show lopen er mensen die die paarden trainen en elk moment kunnen ingrijpen als er iets fout gaat. Dus nee, ik geloof niet dat ze in gevaar zijn.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    "Het is hier op locatie X in 100 nog nooit zo koud geweest dus klimaatverandering is niet echt!!!!!"

    Ugh piss off y'all


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ferdinand schreef:
    "Het is hier op locatie X in 100 nog nooit zo koud geweest dus klimaatverandering is niet echt!!!!!"

    Ugh piss off y'all


    Hahahaha, die mensen vergeten dat het bij klimaatverandering juist om het voorkomen van meer extremen gaat.
    Get yourself educated (cat).


    Stenenlikker