• Duncan Laurence mag zich nog geen maand de winnaar noemen, of de speculaties rond de host city worden al volop gevoerd.
    Omdat ik veel te enthousiast hierover ben en ik betwijfel dat ik de enige ben, leek het me wel leuk om een topic te openen waar we alle voorbereidingen in kunnen bespreken en nieuws kunnen delen. Van de host city tot de ticketprijzen, de hosts, stage en al de rest dat er bij het Eurovision Song Contest komt kijken!

    Updates:
    - Host city to be announced in august (12/06)
    - Amsterdam geen kandidaat host city (04/07)
    - Executive Producers appointed (05/07)
    - 5 Dutch cities in the race to become Eurovision 2020 Host City (10/07)
    - The Dutch are holding an innovation challenge for Eurovision 2020 (12/07)

    [ bericht aangepast op 12 juli 2019 - 16:09 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik stem voor Snollebollekes, puur omdat ik alle Nederlanders van links naar rechts wil zien springen, terwijl de internationale bezoekers radeloos om hen heen kijken :Y)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Rozenthee schreef:
    Ik stem voor Snollebollekes, puur omdat ik alle Nederlanders van links naar rechts wil zien springen, terwijl de internationale bezoekers radeloos om hen heen kijken :Y)


    Haha ik ben voor :Y)

    Ik hoop eigenlijk dat we Chantal Jansen krijgen als presentatrice of zoiets. Martijn krabbe mag ook. Alleen zij zijn wel van Rtl. Ik gok eerder dat het een presentator gaat worden van een van de omroepen of iets.

    Als het maar niet Gerard joling of Gordon is. En ergens ben ik bang dat het gewoon Jan smit wordt, omdat hij al jaren commentaar geeft


    It's never gonna happen, Guys.

    Waarschijnlijk gaat Jan Smit de presentatie opeisen omdat hij zich gedraagt alsof het songfestival "zijn" ding is geworden for some reason. Ik hoop echt van niet, though. Negatieve kwal.


    ars moriendi

    Ik heb verder niets tegen Jan Smit maar nah. Ik hoop niet dat hij het gaat presenteren.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Agrabah schreef:
    Ik heb verder niets tegen Jan Smit maar nah. Ik hoop niet dat hij het gaat presenteren.

    Precies dit.
    En als Jan Smit gaat presenteren, moet er ook een nieuwe commentator gezocht worden.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Nu al woekerprijzen in Rotterdamse hotels

    Well, gelukkig spaar ik veel.X)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Nu al woekerprijzen in Rotterdamse hotels

    Well, gelukkig spaar ik veel.X)

    Wat een gekte.. dat wordt hopen dat het dichtbij is, zodat ik geen hotel o.i.d. hoef te boeken. xD


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik lees net hier in de Belgische krant dat Amsterdam al afvalt om te hoasten omdat Ziggo Dome volzet is hahahhahaha
    Deze steden zijn blijkbaar nog in de running:
    Rotterdam, Utrecht, Den Bosch, Arnhem en Maastricht.

    Wat vinden jullie Nederlanders daarvan?
    Ik vind het zo raar dat Amsterdam niet hoast?


    A to the Z

    Ohorat schreef:
    Ik lees net hier in de Belgische krant dat Amsterdam al afvalt om te hoasten omdat Ziggo Dome volzet is hahahhahaha
    Deze steden zijn blijkbaar nog in de running:
    Rotterdam, Utrecht, Den Bosch, Arnhem en Maastricht.

    Wat vinden jullie Nederlanders daarvan?
    Ik vind het zo raar dat Amsterdam niet hoast?


    Klopt, hierbij een artikel uit een Nederlandse krant.(:

    Ik als Nederbelg vind het op zich niet zo heel raar dat het niet in Amsterdam zou zijn, sowieso was Rotterdam eigenlijk al een tijdje de topfavoriet als gaststad, zeker omdat zowel de gemeente, de bedrijven en Ahoy razend enthousiast zijn en voor zover bekend Rotterdam als enige echt alles uit de kast trekt om het te mogen organiseren.


    Queer zijn is gewoon alles

    Executive Producers appointed


    Queer zijn is gewoon alles

    Ohorat schreef:
    Ik lees net hier in de Belgische krant dat Amsterdam al afvalt om te hoasten omdat Ziggo Dome volzet is hahahhahaha
    Deze steden zijn blijkbaar nog in de running:
    Rotterdam, Utrecht, Den Bosch, Arnhem en Maastricht.

    Wat vinden jullie Nederlanders daarvan?
    Ik vind het zo raar dat Amsterdam niet hoast?


    Ik zou het raar vinden als Amsterdam wel zou hosten aangezien ze altijd klagen over teveel toeristen enzo dus ik ben blij dat het daar in ieder geval niet komt


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik hoop dat het Utrecht wordt, omdat ik het idee heb dat die stad de LGBTQIA+ community het meest toelaat. En Utrecht is voor mij nog makkelijk te bereiken.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Volgens de laatste berichten hebben ze de voorkeur voor Maastricht. Meh. Leuk dat het bij de grenzen ligt, maar that's about it.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Rozenthee schreef:
    Volgens de laatste berichten hebben ze de voorkeur voor Maastricht. Meh. Leuk dat het bij de grenzen ligt, maar that's about it.


    Dat is echt niet about it :')


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Dat is echt niet about it :')


    *voor mij persoonlijk


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"