• Duncan Laurence mag zich nog geen maand de winnaar noemen, of de speculaties rond de host city worden al volop gevoerd.
    Omdat ik veel te enthousiast hierover ben en ik betwijfel dat ik de enige ben, leek het me wel leuk om een topic te openen waar we alle voorbereidingen in kunnen bespreken en nieuws kunnen delen. Van de host city tot de ticketprijzen, de hosts, stage en al de rest dat er bij het Eurovision Song Contest komt kijken!

    Updates:
    - Host city to be announced in august (12/06)
    - Amsterdam geen kandidaat host city (04/07)
    - Executive Producers appointed (05/07)
    - 5 Dutch cities in the race to become Eurovision 2020 Host City (10/07)
    - The Dutch are holding an innovation challenge for Eurovision 2020 (12/07)

    [ bericht aangepast op 12 juli 2019 - 16:09 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ahoy is een perfecte locatie voor het Songfestival. Nu maar hopen dat die kaartprijzen mee gaan vallen, want ik ga sowieso niet meer dan 100 euro betalen voor een kaartje.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    HiIson schreef:
    Ahoy is een perfecte locatie voor het Songfestival. Nu maar hopen dat die kaartprijzen mee gaan vallen, want ik ga sowieso niet meer dan 100 euro betalen voor een kaartje.


    Ik durf dat niet met zekerheid te zeggen, maar de NPO lijkt het wel zo toegankelijk mogelijk te willen maken voor de hele bevolking, dus die monsterprijzen van Tel Aviv zullen we niet krijgen. En kwetsbare inwoners uit Rotterdam zullen zelfs een nog voordeliger tarief krijgen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Als de ticketprijzen van Ahoy te hoog uitvallen dan hoop ik eigenlijk gewoon dat ze het op een paar locaties op een groot scherm vertonen ofzo, lijkt me leuker dan thuis op de bank kijken. Maar goed, that's me


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Voor mijn ESC nieuws kijk ik zo goed als altijd naar Wiwibloggs. Ze hebben inderdaad ook al informatie over de tickets. Prijs en wanneer ze online komen.



    Voor de mensen die het (Publieke) bidbook van Rotterdam willen lezen / zien > >>CLICK<<


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    Voor mijn ESC nieuws kijk ik zo goed als altijd naar Wiwibloggs. Ze hebben inderdaad ook al informatie over de tickets. Prijs en wanneer ze online komen.

    (...)

    Voor de mensen die het (Publieke) bidbook van Rotterdam willen lezen / zien > >>CLICK<<


    Ik vind het prachtige hoe hij Jinek en Aboutaleb uitspreekt.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Op het moment is bekend dat België Hooverphonic gaat sturen en Spanje Blas Cantó.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    ^Ja, ik had gehoord dat Hooverphonic ging. Wat vinden jullie daar eig van? Ik vind dat Hooverphonic wel een paar goede songs heeft, maar ze lijken me niet meteen Eurovision materiaal, dus ben wel benieuwd wat dat zal geven.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Very excited for this year! Ik ben zo benieuwd.


    Guardian of the Eastern Gate

    Garou schreef:
    ^Ja, ik had gehoord dat Hooverphonic ging. Wat vinden jullie daar eig van? Ik vind dat Hooverphonic wel een paar goede songs heeft, maar ze lijken me niet meteen Eurovision materiaal, dus ben wel benieuwd wat dat zal geven.


    Ik vind Hooverphonic juist wel iets voor Eurovision, vooral met het soort muziek dat België de laatste jaren inzend. Ze kunnen zorgen voor het rustpunt van de show, net zoals Portugal in 2017 en Nederland in 2014.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik denk dat het bij Hooverphonic twee richtingen kan uitgaan: Ofwel wordt het een gigantisch succes ofwel gaat het gigantisch hard floppen. There is no in between.:p


    Queer zijn is gewoon alles

    Trouwens als iemand een apart topic wilt aanmaken voor alle participators mag dat ook hoor. Vond de topics zoals vorig jaar ook wel altijd fijn.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Trouwens als iemand een apart topic wilt aanmaken voor alle participators mag dat ook hoor. Vond de topics zoals vorig jaar ook wel altijd fijn.(:


    Zodra de nummers bekend worden gemaakt (eerste komen rond december), ga ik de mijne ook weer aanmaken.


    Credendo Vides

    Honagrije en Montenegro doen niet mee in 2020, maar Oekraïne en Bulgarije doen dit jaar wel mee. De deelnemende landen zijn bevestigd.
    http://esctoday.com/177459/eurovision-2020-ebu-releases-official-list-of-participating-countries/

    [ bericht aangepast op 16 nov 2019 - 16:53 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Het logo van 2020 is bekend:



    https://wiwibloggs.com/2019/11/28/eurovision-2020-logo-colours-flags-participating-countries/245956/

    [ bericht aangepast op 30 nov 2019 - 19:35 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik vind dat logo zoooo lelijk! :')


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."