• Duncan Laurence mag zich nog geen maand de winnaar noemen, of de speculaties rond de host city worden al volop gevoerd.
    Omdat ik veel te enthousiast hierover ben en ik betwijfel dat ik de enige ben, leek het me wel leuk om een topic te openen waar we alle voorbereidingen in kunnen bespreken en nieuws kunnen delen. Van de host city tot de ticketprijzen, de hosts, stage en al de rest dat er bij het Eurovision Song Contest komt kijken!

    Updates:
    - Host city to be announced in august (12/06)
    - Amsterdam geen kandidaat host city (04/07)
    - Executive Producers appointed (05/07)
    - 5 Dutch cities in the race to become Eurovision 2020 Host City (10/07)
    - The Dutch are holding an innovation challenge for Eurovision 2020 (12/07)

    [ bericht aangepast op 12 juli 2019 - 16:09 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Rozenthee schreef:
    Volgens de laatste berichten hebben ze de voorkeur voor Maastricht. Meh. Leuk dat het bij de grenzen ligt, maar that's about it.


    Ik heb persoonlijk precies hetzelfde. Ik hoop zelf toch nog op Rotterdam of ergens anders. Ik vind het trouwens wel vreemd dat naar buiten gebracht wordt dat de voorkeur bij Maastricht ligt. Het is ook vervelend voor de andere steden die er nog hun best voor aan het doen zijn.


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Agrabah schreef:
    (...)

    Ik heb persoonlijk precies hetzelfde. Ik hoop zelf toch nog op Rotterdam of ergens anders. Ik vind het trouwens wel vreemd dat naar buiten gebracht wordt dat de voorkeur bij Maastricht ligt. Het is ook vervelend voor de andere steden die er nog hun best voor aan het doen zijn.


    Ik denk dat je die berichten wel met een korrel zout moet nemen. De EBU lijkt me wel iets professioneler dan dit en de media ziet in het songfestival ook gewoon een geweldig topic om tot op het bot uit te melken met berichten en veronderstellingen.:p

    [ bericht aangepast op 6 juli 2019 - 14:39 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik vind het wel echt geweldig dat het zo leeft in Nederland en dat iedereen er echt voor in de weer is.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ik denk dat je die berichten wel met een korrel zout moet nemen. De EBU lijkt me wel iets professioneler dan dit en de media ziet in het songfestival ook gewoon een geweldig topic om tot op het bot uit te melken met berichten en veronderstellingen.:p


    Daar heb je ook wel weer gelijk in, ja! En ik vind het ook geweldig dat het zo leeft in Nederland. Maar het is dan ook geweldig dat het eindelijk weer hier gehouden wordt. Na zoveel jaar. (:


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ik vind het alleen jammer dat het in Nederland is omdat ik komend jaar voor m'n studie op Mediareis moet en dan naar het land waar het songfestival gehouden zou worden wilde gaan. Maar ja, toen won Nederland 😅😂 dus dat kan niet


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Ik vind het alleen jammer dat het in Nederland is omdat ik komend jaar voor m'n studie op Mediareis moet en dan naar het land waar het songfestival gehouden zou worden wilde gaan. Maar ja, toen won Nederland 😅😂 dus dat kan niet


    Omg, hahaha, dat is echt een heel kut toeval.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    5 Dutch cities in the race to become Eurovision 2020 Host City

    De bidbooks zijn officieel ingeleverd!


    Queer zijn is gewoon alles

    Hier nog een filmpje van de presentatie:



    En de broadcasters en EBU gaan op zoek naar innovatie! LINK
    Ik ben echt benieuwd naar de stage design en het thema dat ze gaan gebruiken!

    [ bericht aangepast op 12 juli 2019 - 16:10 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Komende vrijdag om 11:58 wordt bekendgemaakt welke stad het Songfestival mag gaan presenteren, die dag wordt er in deze stad ook een officiële persconferentie gehouden en worden de officiële data van het festival bekend gemaakt.


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Komende vrijdag om 11:58 wordt bekendgemaakt welke stad het Songfestival mag gaan presenteren, die dag wordt er in deze stad ook een officiële persconferentie gehouden en worden de officiële data van het festival bekend gemaakt.


    Oeh spannend! Ik ben echt heel erg benieuwd (:


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Ah, ik ben echt heel erg blij met Rotterdam! Ik weet niet, ik vond Rotterdam er gewoon geschikter voor. Zijn jullie blij?


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik ben er ook erg blij mee! (:

    Ik hoorde net dat de presentators in december bekend gemaakt worden trouwens.
    Hopelijk kan ik daar ook blij van worden tegen die tijd, haha.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik vind Rotterdam als stad wel geschikter, maar had liever Maastricht gehad, want dat is veeeeel dichter :') Nu moet ik ook nog een hotel fixen als ik wil gaan.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ik woon op fietsafstand, dus dit komt heel erg goed uit. Ben echt heel blij.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ook even het prachtige filmpje delen. Als dit de standaard voor Eurovision 2020 wordt, kan het alleen maar een geweldige show worden.



    Queer zijn is gewoon alles