• A L V A R A D O      C A R T E L
    Alvarado, een van de meest gevreesde achternamen die er inmiddels te vinden is in Mexico, maar nu ook een duidelijke statement maakt in Amerika. De Alvarado Cartel, een van de grootste criminele organisaties die in de afgelopen jaren een opmars heeft gemaakt en geleid wordt door twee broers. De mannen hebben een duidelijke naam gecreëerd voor zichzelf, en laten niet over zich heen lopen. Zelfs de Sinaloa Cartel, de meest gevreesde groep voorheen, laat hun zaakjes langzaamaan overnemen door de nieuwere groep, die niet terugdeinzen voor wat grof geweld.
          Inmiddels is er een groep in de United States, alleen ligt deze nog tegen de grens aan. Uiteraard moeten de vertrouwde leiders er naartoe, en besluiten ze daar dan ook een tijdje hun nieuwe thuis te maken, zodat ze hier hun zaakjes voort kunnen zetten en zelfs uit kunnen breiden. Dit is al zo'n jaar aan de gang, waardoor ze al lekker stabiel lopen, maar toch nog in de beginfase zitten.
          Natuurlijk valt er via tunnels die voor hen gemaakt zijn op makkelijke wijze te wisselen van het gewenste land, maar uiteraard hebben de mannen ook de politie, burgemeesters en zelfs de FBI in hun zak zitten. Zelfs rechters kunnen worden omgekocht als je achternaam Alvarado is, dat blijkt maar weer. Niemand is veilig.
    Las Cruces, New Mexico, United States.



    ROLLEN —
    Cartel leden —
    Domingo Alvarado | 32 | Druglord | Highgarden | 1—2
    Leonardo Alvarado | 30 | Druglord | TheCaptain | 1—3
    Gabriel Alvarado Mora | 28 | Lieutenant | Ricciardo | 1—2
    Jax Thorpe | 27 |Lieutenant| xJess | 1—6
    Véronica Romero | 29 | Hitman | lovelyreads | 1—2
    Roman Damario Alvarado | 27 | Hitman | Castaneda | 1—2
    Roxane Énna | 27 | Falcon | Necessity | 1—3
    Samael Alvarado Mora | 23 | No title earned yet | Hargreeves | 1—6

    Buitenstaanders —
    Kennedi Mccarthy | 27 | Police Lieutenant | Highgarden | 1—2
    Charles Haywood | 30 | Doctor | Hargreeves | 1—3
    Aaliyah Castro | 25 | Daughter of partner / Bartender | Castaneda | 1—5
    Lee Garcia | 28 | Mayor of Las Cruces | Klaus | 1—6
    Camila Drake | 25 | Daughter of partner / Hacker | Ricciardo | 1—6
    Elaine Delgado | 19 | Kinda adopted daughter of Domingo | L_Linda | 1—6
    Gloria Vargas-Contreras | 27 | Hotelowner / Dom's baby mama| nesber| 1—7

    Verder —
    Trainwrecks, een vrouw + mogelijk een man.
    Rionach, buitenstaander vrouw.
    Remiinds, buitenstaander man.
    REGELS —
    Q regels | max. twee rollen | OOC in praattopic | veel plezier

    [ bericht aangepast op 11 juli 2019 - 15:30 ]


    • • •

    Ricciardo schreef:
    Zijn er nog mensen die een relatie willen met Gabriel?


    Got mine? ^^


    El Diablo.

    Ik heb zowel Charles als Samuel voor relaties (voor iedereen tho) ! c: Samuel is still in the making tho


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hargreeves schreef:
    Ik heb zowel Charles als Samuel voor relaties (voor iedereen tho) ! c: Samuel is still in the making tho

    Als je ideeën voor Roxane hebt, let me know! Want ik ga nu slapen en niet bezig met nadenken over relaties :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik heb Lee voor relaties (:


    Bowties were never Cooler

    Even een mengelmoes van wat er al "afgesproken" is, en wat ik zelf even qua indicatie heb op een rol. Alles is nog aanpasbaar, niets staat in steen en ik sta zeker nog open voor ideeën.

    Relaties Domingo —

    ➵ Leonardo Julio Alvarado | Druglord | Brother | Positive
          Dom is zijn broer uiteraard nog altijd dankbaar dat hij hem was komen helpen, al zal hij dit niet gauw uitspreken. De twee zijn een ware yin en yang, en dat maakt hen nou net zo gevaarlijk. Leo is de enige die Dom ook daadwerkelijk kan kalmeren, buiten zijn dochtertje om, iets dat uiteraard al een wonder op zich is.

    ➵ Gabriel Alvarado Mora | Lieutenant | Nephew | Positive
          Gabriel en Dom zijn close, en hebben dan ook een goede band. Meer komt.

    ➵ Véronica Romero | Hitman | First hire besides family | Positive
          Dom was degene die haar persoonlijk haar plek heeft gegeven binnen de Cartel, iets dat vreemd was, gezien ze begonnen waren met enkel hijzelf, en uiteindelijk uitliepen op meerdere neven. V was daarom ook de eerste vrouw die hij aannam, en dat was puur om haar woede tegenover de Sinaloa Cartel, hetgeen dat op dat moment net achter hen aan leek te zitten. De twee trekken ook geregeld samen op, zo traint hij de dame in martial arts.

    ➵ Roman Damario Alvarado | Hitman | Newhew | Positive
          De mannen zijn samen opgegroeid, en Dom ziet hun band daardoor als een bloedband, en neemt deze extreem serieus. Roman is voor hem een echte broer, en hij behandeld hem dan ook goed. De twee hebben echter samen een goede bezigheid gevonden — trainen. In hun drukke schema's maken ze er dan altijd samen wat tijd voor. En natuurlijk zijn ze er ook niet vies van om achteraf even hun favoriete bar op te zoeken voor wat drankjes. Recentelijk heeft Dom een probleem gehad met een bodyguard, waardoor Dom vaak de hulp inschakelt van zijn neef, wetende dat er maar weinig mensen zijn die het beste met hem voorhebben.

    ➵ Roxane Énna | Falcon | Considers her a friend | Positive
          Dom had haar eens gevraagd om iets specifieks speciaal voor hem te onderzoeken, en gezien hij niet echt had gegeven waar ze de informatie af had kunnen geven, belandde ze bij hem thuis. De dame was bekend, dus werd binnengelaten door zijn bodyguards. Hier heeft ze hem "betrapt" op het samenzijn met zijn dochtertje, waarna hij haar uiteindelijk eens op haar liet passen, wetende dat de dame zelf ook een dochter had. Na het oppassen was de dame blijven hangen, en is er een vriendschap opgebouwd. Ondanks dat de dame een lage functie heeft is er een fijn gevoel tussen hen, wat zeldzaam is voor Dom.

    ➵ Samael Alvarado Mora | Rookie| Nephew, yet less to no trust | Neutral
          Dom is geen fan van de jongen, vooral niet bij de gedachte dat Dom rond zijn leeftijd dit empire al bezat, en de jongen totaal niet serieus lijkt te kunnen zijn. De grote baas kan er niet goed tegen dat hij zich zo jong gedraagt, wat hem het idee geeft dat hij dit gebeuren niet serieus neemt. Dronken Dom is echter een stuk gezelliger tegen de jongen, als in samen dames kijken en dat soort simpele dingen.

    ➵ Kennedi Mccarthy | Police Lieutenant & Nephews girlfriend | Knows they need her | Neutral
          Hij mag de dame misschien niet helemaal vertrouwen om haar baan en vooral functie, maar het feit dat ze een relatie heeft met zijn neef zorgt ervoor dat ze off limits is, en dat Dom dit dan ook duidelijk heeft gemaakt tegen zijn mensen. Hij heeft nog niet echt een tijd gevonden om rustig met haar en Gabriel te gaan zitten, maar heeft wel het idee dat dat gauw moet gebeuren, omdat hij geen idee heeft wat haar bedoelingen nou precies zijn.

    ➵ x | x | x | Rionach| x
          Komt.

    ➵ x | x | x | Remiinds | x
          Komt.

    ➵ Charles Marcus Haywood | Dokter | Dislikes him a lot | Negative
          Het was een van Dom's zieke gedachtes geweest om de man te dwingen hen te helpen, maar vooral om hem wat angst aan te jagen, maar waarschijnlijk was het zijn broer geweest die uiteindelijk de toestand waar heeft gemaakt, omdat het hem een slimmere zet leek. Zelf zie ik Dom de nodige moeite hebben om de man eens op te zoeken, al zal hij toch geen kans hebben als hij hem echt nodig zou moeten hebben.

    ➵ Aaliyah Rey Castro | Dochter wapenhandelaar & Barvrouw | Respects her father | Neutral
          Zolang ze hem van drankjes zal voorzien zal hij haar dankbaar zijn en niet als een probleem zien. Verder is haar vader de grootste wapenhandelaar van de Cartel, maar niet de enige. Dom zal daarom altijd beleefd met de dame omgaan, al maken de twee niet echt diepzinnige praatjes. Misschien dat Dom haar zo ver heeft gekregen om met hem te delen wat ze hoort als ze aan het werk is?

    ➵ Leslie Angelica Garcia | Burgemeester | Respects her work ethic | Neutral
          Dom mag de dame zeker wel, en werkt aardig vaak met haar samen als het komt op bepaalde dingen regelen. Ergens hebben ze hetzelfde einddoel voor ogen, alleen heeft die van Dom betrekken tot Mexico, en die van Lee betrekking tot Las Cruces, iets dat hij niet gedeeld heeft. Sinds de laatste burgemeester echter vast zit is Dom een stuk voorzichtig geworden met zijn wat fellere zaakjes en ontmoetingen met deze nieuwe dame.

    ➵ Camila Presley Drake| Hacker| x | x
          Komt.



    Relaties Kennedi —
    ➵ Domingo Patricio Alvarado | Druglord | Just doesn't know | Neutral
          Gezien hij één van de broers is, wil ze een goede indruk op hem achterlaten. De twee hebben elkaar echter nog niet ontmoet, maar de verhalen die ze over hem heeft gehoord geven haar ook niet echt het idee dat ze dat zou moeten willen. Er is ergens wel enige vorm van nieuwsgierigheid, en natuurlijk heeft ze van Gabriel goede dingen gehoord, waardoor ze een beetje in dubio zit over de man.

    ➵ Leonardo Julio Alvarado | Druglord| x | x
          Komt.

    ➵ Gabriel Alvarado Mora | Lieutenant| Loves him | Positive
          Edi is echt stapelverliefd op hem, en schrikt soms echt van haar eigen gevoelens tegenover de crimineel. Het feit dat ze de man zo goed lijkt te vertrouwen, en zelf ook open durft te zijn had ze nooit aan kunnen zien komen, of durven verwachten. Voor nu voelt het allemaal nog goed, en weet ze het op haar werk stil te houden, Ze is verstandig genoeg om de ruimte te verlaten als zijn telefoon gaat, of als er iemand in het bijzijn is die iets tegen Gabriel lijkt te willen vertellen, en blijft zelfs op een respectvolle afstand staan totdat ze weer welkom lijkt.

    ➵ Véronica Romero | Hitman | Really likes her | Positive
          Edi weet niet precies wat het is aan V, maar ze mag de dame wel zeker. Het is niet alsof ze veel gemeen hebben, maar de twee trekken wel sneller naar elkaar toe tijdens feesten, vooral als Gabriel zichzelf even bezig moet houden met iets. Samen met V hebben ze dan ook een soort van vrouwelijk powergroepje, ondanks dat er soms wel drama te vinden is.

    ➵ Roman Damario Alvarado | Hitman | Playing doctor; PG | Positive
          Ergens in het echte begin van haar opbloeiende relatie met Gabriel ontmoette ze Roman voor een kort en vluchtig gesprek. Zo'n week later kreeg de dame nog een opdracht onderweg naar haar huis, er was wat geluidsoverlast en ze namen aan het het om een zwerver ging die het centrum weer eens niet kon vinden. Het bleek niemand minder dan Roman te zijn, die zijn woedde op een gebouw africhtte. Edi besloot hem bij haar thuis maar op te lappen, zowel omdat de dame behulpzaam is, maar ook om hen te laten zien dat ze oprecht is. En blijkbaar stond Roman ervoor open hetzelfde bij haar aan te bieden.

    ➵ Roxane Énna | Falcon | Dislike, yet respect | Conflicting
          Edi heeft geen idee wat het precies heeft aangewakkerd, maar telkens als ze de dame tegenkomt glijdt er een soort van spanning de lucht in die ze zelf niet helemaal kan verwoorden. Beide dames genoeg om Véronica te geven om alles erbij neer te leggen, grotendeels van de tijd.

    ➵ Samael Alvarado Mora | Rookie| Breath of fresh air | Positive
          Voor Edi is Samael eerder een verfrissing dan een last, gezien zijn jeugdigheid haar laat denken aan een simpelere tijd. In de laatste maanden is Edi's vertrouwde wagen het echter aan het begeven geweest, iets waar Samael dankzij de korting die hij haar biedt, een aardig bedrag op heeft verdiend. De dame is zich er inmiddels ook van bewust dat hij aan straatraces doet, gezien ze al meerdere malen tickets heeft laten verdwijnen voor hem.

    ➵ x | x | x | Rionach| x
          Komt.

    ➵ x | x | x | Remiinds | x
          Komt.

    ➵ Charles Marcus Haywood | Dokter | Gets his actions though | Neutral
          Voor haar kakkerlakken moet de dame uiteraard wel eens naar de dierenarts toe, en dit doet ze dan ook niet echt met een negatief gevoel, al heeft ze inmiddels wel duidelijk door dat de man weet wat haar taak "binnen" de Cartel is, gezien het haar opgevallen was hoe hij haar subtiele hints probeerde te geven, waar ze niet op in was gegaan.

    ➵ Aaliyah Rey Castro | Dochter wapenhandelaar & Barvrouw |
          Komt.

    ➵ Leslie Angelica Garcia | Burgemeester | Misses her | Positive
          Schoolvriendinnen tot Lee uiteraard verhuisde om te studeren. Toen de dame echter terugkwam begonnen de dames hun vertrouwde vriendschap weer op te pakken, al is Edi wat teruggetrokken toen ze erachter kwam dat Lee anti-Cartel was, ondanks dat ze haar waarschijnlijk dichterbij had moeten houden om die reden, maar ze wilde haar er niet in meesleuren. Edi weet er nog niet vanaf dat Lee erin zit, al wordt het op het bureau wel gespeculeerd.

    ➵ Camila Presley Drake| Hacker| x | x
          Komt.


    Wat ik nog zoek, misschien als toevoeging —
    Voor Domingo zoek ik nog...
    » Flirt / fwb.
    » Beste vriend(in).
    » Iemand die hem eens beschermd / gered heeft, en daardoor een hogere functie heeft gekregen, en hem dus dankbaar is voor die kans.
    » Een dame die een oogje voor hem heeft, maar wat (nog) niet beantwoord wordt.

    Voor Kennedi zoek ik nog...
    » Drinking buddy.
    » Iemand die haar vaker vraagt om een probleem te laten verdwijnen, en wat ze doet om wat voor reden dan ook (angst of behulpzaamheid).
    » Iemand die haar eens bedreigd heeft omdat diegene dacht dat ze iets gedeeld had met haar collega's, wat niet waar bleek te zijn, maar een zure smaak heeft achtergelaten.
    » Unlikely friends (misschien zelfs nog voor de Cartel).
    » Iemand met wie ze vroeger vrienden was, maar nu amper meer contact mee heeft, maar die een geheim weet van haar.
    » Iemand met wie ze een geheim deelt, groot of klein, recentelijk of ouder.

    Andere ideeën zijn ook zeker welkom. ^^


    Zo, alles even in één post. ;D

    [ bericht aangepast op 30 juni 2019 - 8:36 ]


    • • •


    Charles' Relationship list


    Wat ik nog zoek:- Iemand waar hij zich niet echt eenzaam bij voelt
    - iemand waarvan hij de nek zou kunnen omwringen :')
    - Patienten (Cartel of voor hun huisdieren)
    - evt een fling of iets waar iemand waarmee hij ooit al gezoend/een leuke nacht mee heeft gehad.

    Wat ik al heb:

    Domingo Patricio Alvarado - The asshole- Charles kan de man niet luchten. Toen hij gepakt werd door het Cartel had de man hem op gunpoint gehouden tegen het achterhoofd. Een trauma waar hij soms nogsteeds van wakker ligt.
    Kennedi Mccarthy - Cliente - Kennedi is een klant van Charles en hij doet zijn best om de kakkerlakken van de dame te verzorgen als ze langskomt. Soms probeert hij het over het Cartel te hebben, maar de dame lijkt wijselijk haar mond erover te houden. Dit maakt hem toch argwanend tegenover de agente.






    Samaels Relationship list


    Wat ik nog zoek:

    -Een Falcon die hem optraind/babysit
    - Iemand waarmee hij gaat boxen
    - Iemand waar hij altijd mee kan lachen/vrouwen bekijken/dringen etc
    - Seks partners (female) kan vanalles zijn :')
    - Iemand waarmee hij altijd kibbeld, maar beste vrienden mee is
    - iemand die hem als een kind behandelt aka het mee gaat botsen
    - Cadybuddies
    - iemand die wel eens met hem straatraced
    - iemand die hem laat inzien dat hij zich volwassen mag gaan gedragen.


    Wat ik al heb:


    Gabriel Alvarado - Older brother- Samael kijkt enorm op naar zijn oudere broer en de twee hebben ook een goede band. Samael heeft het niet snel toe, maar zijn oudere broer is toch wel zijn rolmodel. Dankzij hem heeft Sam de kans om ook in de Cartel zijn steentje bij de dragen, ondanks dat het op beginnerniveau is.
    Relatie met zijn neven moet nog uitgewerkt worden


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Als jullie trouwens ook qua relaties na willen denken kunnen jullie ook nadenken over de rangorde onderling. De Luitenants hebben Hitmen onder zich en de Hitmen de Falcons weer.

    Eventueel heb ik wat na lopen denken over verdere functies, die me voor Luitenants en Hitmen lijken te zijn.
    — Head of Security (die de bodyguards voor de broers regelt, en wat low key high stake klusjes afrond).
    — Counselor, iemands wiens mening voor hen belangrijk is, als "buitenstaander". Deze persoon moet uiteraard wel intelligent zijn.
    — Head of Human Trafficking (dit wordt xJess haar man).
    — Head of Drug trafficking.

    Mocht iemand zelf een idee hebben voor een titel, dan mag je dat ook zeker delen, want ik kan echt niet overal aan denken haha. ^^

    @Hargreeves
    Kennedi zal hem wel mogen, ondanks dat bepaalde karaktereigenschappen misschien zouden botsen tussen de twee. Misschien dat Kennedi in een oude, waardeloze auto rijdt en Samael haar al iets te vaak heeft geholpen en misschien haar zelfs wat bijleert over hoe ze sommige dingen zelf even gauw op kan lossen? Ze zal hem dan totaal niet als een kind zien, en misschien zelfs (al is het enkel maar in die momenten) laten voelen als een volwassene met wie ze een normaal gesprek kan voeren?
    Dom zie ik hem wat gemengde emoties hebben tegenover de jongeman, misschien dat de twee echter ook helemaal niet klikken omdat Dom de jeugdigheid bij Samael niet zo goed kan waarderen en vertrouwen in hun werk? Als Dom dronken is zie ik hem echter wel gezellig met de jongen naar dames kijken, en hem zelfs aanmoedigen er eens achteraan te gaan, misschien zelfs met in zijn achterhoofd dat het hem zou laten opgroeien? Blood is blood.

    Ik werk vanavond zelf mijn lijstjes bij though, dan lees ik alle rollen tot dusver ook nog even goed door en zo. ^^

    [ bericht aangepast op 29 juni 2019 - 13:22 ]


    • • •

    Hargreeves, misschien dat Roxane de Falcon kan zijn die Samuel optraint?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Oops. x:

    [ bericht aangepast op 29 juni 2019 - 13:22 ]


    • • •

    Highgarden schreef:


    @Hargreeves
    Kennedi zal hem wel mogen, ondanks dat bepaalde karaktereigenschappen misschien zouden botsen tussen de twee. Misschien dat Kennedi in een oude, waardeloze auto rijdt en Samael haar al iets te vaak heeft geholpen en misschien haar zelfs wat bijleert over hoe ze sommige dingen zelf even gauw op kan lossen? Ze zal hem dan totaal niet als een kind zien, en misschien zelfs (al is het enkel maar in die momenten) laten voelen als een volwassene met wie ze een normaal gesprek kan voeren?
    Dom zie ik hem wat gemengde emoties hebben tegenover de jongeman, misschien dat de twee echter ook helemaal niet klikken omdat Dom de jeugdigheid bij Samael niet zo goed kan waarderen en vertrouwen in hun werk? Als Dom dronken is zie ik hem echter wel gezellig met de jongen naar dames kijken, en hem zelfs aanmoedigen er eens achteraan te gaan, misschien zelfs met in zijn achterhoofd dat het hem zou laten opgroeien? Blood is blood.

    Ik werk vanavond zelf mijn lijstjes bij though, dan lees ik alle rollen tot dusver ook nog even goed door en zo. ^^


    Ooh I like those ! c: En gezien Kennedi de vriendin van zijn broer is, zal hij haar helpen met de wagen voor een spotprijsje :') Misschien dat Kennedi hem soms ook laat gaan als hij gesnapt word voor de snel rijden hehe.

    En met Dom zie ik het inderdaad soms ook enorm botsen. Het feit dat Dom hem aanziet als iemand die de zaak niet serieus neemt raakt hem wel, maar hij zal bitsig terugreageren op hem. En wahah na dat ene glaasje tequila te veel dan word Dom plots de coole neef voor Samael :')

    Necessity schreef:
    Hargreeves, misschien dat Roxane de Falcon kan zijn die Samuel optraint?


    Ooh Sam wouldn't mind that at all :Y)

    [ bericht aangepast op 29 juni 2019 - 13:34 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @Hargreeves
    Misschien dat hij inderdaad wel eens gesnapt is tijdens een van zijn straatraces en ze dit inderdaad heeft laten verdwijnen. ^^ Haha, cool. Ze zou hem in ieder geval niet gauw als kind zien of zo, en al helemaal niet als hij haar zou uitleggen wat ze nou eindelijk eens kon doen aan die niet startende auto bijvoorbeeld. ;D

    Jaa, Dom + alcohol is een veel gezelligere man, iets dat hij zelf echter nog niet helemaal doorheeft en ook niet iets lijkt waar mensen enige negatieve opmerkingen over hebben. Dus bij deze een weetje voor iedereen, dronken Dom is gezellige, wat socialere Dom. ;D


    • • •

    Hargreeves schreef:
    Charles' Relationship list


    Wat ik nog zoek:- Iemand waar hij zich niet echt eenzaam bij voelt
    - iemand waarvan hij de nek zou kunnen omwringen :')
    - Patienten (voor hun huisdieren)
    - evt een fling of iets waar iemand waarmee hij ooit al gezoend/een leuke nacht mee heeft gehad.

    Samaels Relationship list


    Wat ik nog zoek:

    -Een Falcon die hem optraind/babysit
    - Iemand waarmee hij gaat boxen
    - Iemand waar hij altijd mee kan lachen/vrouwen bekijken/dringen etc
    - Seks partners (female) kan vanalles zijn :')
    - Iemand waarmee hij altijd kibbeld, maar beste vrienden mee is
    - iemand die hem als een kind behandelt aka het mee gaat botsen
    - Cadybuddies
    - iemand die wel eens met hem straatraced
    - iemand die hem laat inzien dat hij zich volwassen mag gaan gedragen.


    Ik heb Lee? Charles zal haar en haar honden vaker dan eens wel over de vloer van zijn praktijk zien komen. Daarbij kunnen ze misschien samen zwemmen en/of fietsen en een keer een leuke nacht hebben gehad toen ze allebei er flink behoefte aan hadden? Misschien kan ze hem ook als dorpsdierenarts net als de andere belangrijke figuren uit de bovenwereld van het dorp vaker dan eens uitnodigen voor dinertjes enzo in het gemeentehuis

    Voor Samuel weet ik het niet zo goed, sorry

    [ bericht aangepast op 29 juni 2019 - 15:36 ]


    Bowties were never Cooler

    Als iemand nog geïnteresseerd is in Roman en/of Aly. Let me know ^^


    El Diablo.

    Ik heb Lee. Ik weet niet of je daar iets mee kan


    Bowties were never Cooler

    KIaus schreef:
    Ik heb Lee. Ik weet niet of je daar iets mee kan


    Altijd, heb jij eventueel al ideeën?


    El Diablo.