• A L V A R A D O      C A R T E L
    Alvarado, een van de meest gevreesde achternamen die er inmiddels te vinden is in Mexico, maar nu ook een duidelijke statement maakt in Amerika. De Alvarado Cartel, een van de grootste criminele organisaties die in de afgelopen jaren een opmars heeft gemaakt en geleid wordt door twee broers. De mannen hebben een duidelijke naam gecreëerd voor zichzelf, en laten niet over zich heen lopen. Zelfs de Sinaloa Cartel, de meest gevreesde groep voorheen, laat hun zaakjes langzaamaan overnemen door de nieuwere groep, die niet terugdeinzen voor wat grof geweld.
          Inmiddels is er een groep in de United States, alleen ligt deze nog tegen de grens aan. Uiteraard moeten de vertrouwde leiders er naartoe, en besluiten ze daar dan ook een tijdje hun nieuwe thuis te maken, zodat ze hier hun zaakjes voort kunnen zetten en zelfs uit kunnen breiden. Dit is al zo'n jaar aan de gang, waardoor ze al lekker stabiel lopen, maar toch nog in de beginfase zitten.
          Natuurlijk valt er via tunnels die voor hen gemaakt zijn op makkelijke wijze te wisselen van het gewenste land, maar uiteraard hebben de mannen ook de politie, burgemeesters en zelfs de FBI in hun zak zitten. Zelfs rechters kunnen worden omgekocht als je achternaam Alvarado is, dat blijkt maar weer. Niemand is veilig.
    Las Cruces, New Mexico, United States.



    ROLLEN —
    Cartel leden —
    Domingo Alvarado | 32 | Druglord | Highgarden | 1—2
    Leonardo Alvarado | 30 | Druglord | TheCaptain | 1—3
    Gabriel Alvarado Mora | 28 | Lieutenant | Ricciardo | 1—2
    Jax Thorpe | 27 |Lieutenant| xJess | 1—6
    Véronica Romero | 29 | Hitman | lovelyreads | 1—2
    Roman Damario Alvarado | 27 | Hitman | Castaneda | 1—2
    Roxane Énna | 27 | Falcon | Necessity | 1—3
    Samael Alvarado Mora | 23 | No title earned yet | Hargreeves | 1—6

    Buitenstaanders —
    Kennedi Mccarthy | 27 | Police Lieutenant | Highgarden | 1—2
    Charles Haywood | 30 | Doctor | Hargreeves | 1—3
    Aaliyah Castro | 25 | Daughter of partner / Bartender | Castaneda | 1—5
    Lee Garcia | 28 | Mayor of Las Cruces | Klaus | 1—6
    Camila Drake | 25 | Daughter of partner / Hacker | Ricciardo | 1—6
    Elaine Delgado | 19 | Kinda adopted daughter of Domingo | L_Linda | 1—6
    Gloria Vargas-Contreras | 27 | Hotelowner / Dom's baby mama| nesber| 1—7

    Verder —
    Trainwrecks, een vrouw + mogelijk een man.
    Rionach, buitenstaander vrouw.
    Remiinds, buitenstaander man.
    REGELS —
    Q regels | max. twee rollen | OOC in praattopic | veel plezier

    [ bericht aangepast op 11 juli 2019 - 15:30 ]


    • • •

    Highgarden schreef:
    (...)
    Oh de gunpoint is Dom all the way. ;D
    Kennedi heeft voor haar Madagascar Hissing Cockroaches soms wel wat hulp nodig, verwacht ik zo. x: Misschien dat hij haar soms probeert te waarschuwen, op extreem subtiele wijze? Niet dat zij erop in zal gaan, gezien ze weet met wie ze het bed deelt.


    Heheheh klinkt goed voor beide!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    MT!


    Do I look like Mother Teresa?

    Top tot nu toe!

    Ik zat te denken: wat voor contact hebben Edi en V? Ze zijn tot nog toe de enige vrouwen in het cartel en lijkt me leuk hen wel regelmatig met elkaar in contact te brengen. Ze hoeven geen dikke maatjes te zijn - misschien zelfs het tegenovergestelde - maar dat ze wel voor elkaar ''vrouwen tussen al die mannen" opkomen als dit nodig is. Ben benieuwd of jullie dit wat vinden?

    En ik zoek nog een maatje voor V, iemand waar ze regelmatig mee optrekt. Mogelijk Dom of iemand anders?


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    lovelyreads schreef:
    Top tot nu toe!

    Ik zat te denken: wat voor contact hebben Edi en V? Ze zijn tot nog toe de enige vrouwen in het cartel en lijkt me leuk hen wel regelmatig met elkaar in contact te brengen. Ze hoeven geen dikke maatjes te zijn - misschien zelfs het tegenovergestelde - maar dat ze wel voor elkaar ''vrouwen tussen al die mannen" opkomen als dit nodig is. Ben benieuwd of jullie dit wat vinden?

    En ik zoek nog een maatje voor V, iemand waar ze regelmatig mee optrekt. Mogelijk Dom of iemand anders?

    Hmm dat is een goede eigenlijk. ^^ Ik denk dat Edi zich ergens wel aangetrokken zal voelen tot V, als in een gezonde portie nieuwsgierigheid, en dan hebben we het niet over de professionele kant. Edi zou zich misschien wat geïntimideerd voelen door de dame, maar niet terugdeinzen voor contact. Ik denk wel dat als er eens wat gaande is (idk of de Cartel feesten heeft, maar eyo in dit RPG wel) naar elkaar toe kunnen trekken onder het motto van "vrouwen in een mannenwereld" inderdaad. Ook al is ze zelf geen lid ervan, door zich te associëren met hen, en zelfs te helpen, is ze toch wel in het leventje getrokken. ^^

    Yes, Dom for chillbuddy. I dig it.


    • • •

    Lijkt me een goed idee!

    Oh, we hebben natuurlijk ook nog Roxane in het cartel! Die zou zich evt. bij Edi en V kunnen aansluiten af en toe. Misschien ook hierbij de nodige vijandigheid onderling, maar toch een powervrouwengroepje waar ze elkaar helpen wanneer nodig?


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    lovelyreads schreef:
    Lijkt me een goed idee!

    Oh, we hebben natuurlijk ook nog Roxane in het cartel! Die zou zich evt. bij Edi en V kunnen aansluiten af en toe. Misschien ook hierbij de nodige vijandigheid onderling, maar toch een powervrouwengroepje waar ze elkaar helpen wanneer nodig?

    Ik weet niet hoe Necessity zich daarover voelt. Maar gezien jullie dames beide daadwerkelijk erin zitten zie ik hen wel meer naar elkaar hangen, met Edi nou juist op "sleeptouw". Maar het ligt aan jullie. ^^

    Wat is eigenlijk een bezigheid tussen Dom en V? Maatjes zie ik ze sowieso wel zijn, vooral omdat hij hier aangenomen heeft en veel vertrouwen in haar gelegd heeft.


    • • •

    Highgarden schreef:
    (...)
    Ik weet niet hoe Necessity zich daarover voelt. Maar gezien jullie dames beide daadwerkelijk erin zitten zie ik hen wel meer naar elkaar hangen, met Edi nou juist op "sleeptouw". Maar het ligt aan jullie. ^^

    Wat is eigenlijk een bezigheid tussen Dom en V? Maatjes zie ik ze sowieso wel zijn, vooral omdat hij hier aangenomen heeft en veel vertrouwen in haar gelegd heeft.

    Gezien Edi en Roxane niet geheel goed samen gaan, misschien dat V de koppelende factor kan zijn? Dat Roxane en V, en Edi en V allebei wel het goed met elkaar kunnen vinden, en dat ze daarmee dan hun powergroepje hebben, al zouden Roxane en Edi elkaar nooit zo opzoeken en hebben ze zelfs met bemiddeling van V nog wel regelmatig discussies?
    Maar dat ze zich ook wel realiseren dat ze elkaar als vrouw nodig hebben, en allebei zoveel om V geven dat ze voor haar met elkaar omgaan?
    Gewoon een gedachtenspinsel haha


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    @Necessity; Goed plan, doen we!

    @Highgarden: Ja, dat denk ik ook. Misschien dat hij haar ook een beetje heeft "gecoacht" of zo nadat hij haar in het cartel heeft opgenomen? Ik zie in je beschrijving staan dat hij aan martial arts en andere vechtsporten doet. Mogelijk dat ze af en toe sparren met elkaar en hij haar telkens weer wat nieuwe technieken aanleert die zij kan gebruiken tijdens haar werk? Daarnaast lijkt het me leuk als ze ook een beetje samen optrekken tijdens die feestjes die je eerder noemde.
    Wat vind jij van bovenstaande?


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Hiya!
    Ik twijfel met mijn fc tussen:


    Raven Lyn Corneil


    Michelle Ramone


    Bowties were never Cooler

    ^ Ik zou Michelle nemen (:


    El Diablo.

    Lee's opzetje staat


    Bowties were never Cooler

    Ah rip :'c ik heb het verkeerde tablad gesloten waar ik bezig was met mijn rol


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    @Necessity
    Yes, agree, strak plan!

    @lovelyreads
    Yes, sounds great. Alles klinkt eigenlijk top. ^^ Goede ideeën!

    @Klaus
    I like her! En ik had ook voor Michelle gekozen. (:

    @ Hargreeves
    Ah no I feel your pain. Ik had het letterlijk een half uur geleden nog voor een ORPG post. T_T Rip... en sterkte.


    • • •

    Zijn er nog mensen die een relatie willen met Gabriel?


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Ricciardo schreef:
    Zijn er nog mensen die een relatie willen met Gabriel?

    We hadden nog niks tussen Gabriel en Roxane toch?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.