• LOVE ON AN ISLAND





    HET VERHAAL

    Een aantal onbekende singels krijgen een brief wat wel een droom lijkt. Na dagen, weken, maanden of jaren geen relatie is er een organisatie die dat wil veranderen. Je komt terecht op een prachtig, tropisch eiland met andere singles en het enige wat je hoeft te doen is je ware liefde vinden, maar is dat wel zo makkelijk?

    HET EILAND

    Je komt aan op een steiger, waar gelijk jullie huizen zich bevinden. Je deelt hem met 2 personen en er is genoeg ruimte voor één slaapkamer (met bedden die je aan elkaar kan schuiven, of los kan zetten), twee badkamers, een kleine huiskamer en een kleine keuken. De deelnemers zullen hier bijna niet zijn, want er is genoeg te doen op het eiland .
    Op het strand is er een lange tafel waar je zult ontbijten en dineren. Dit wordt door andere, speciale mensen van de organisatie klaar gemaakt. Je eigen middageten en tussendoortjes staan in de keuken in je huis.
    Het eiland heeft natuurlijk het strand, maar er lopen ook wateren en rivieren door het eiland heen. Je kan het zelf met een boot verkennen, maar niet alleen. Je moet altijd iemand anders van de deelnemers meenemen.
    Iedere week wordt er één date georganiseerd. De organisatie kiest wie en wat samen gaan doen en het verschild totaal. De keuzes zijn gebaseerd op degene waar je het meest contact en dus waarschijnlijk een klik mee hebt.
    Verder is er nog een bar met een medewerker, die ook een huis heeft op het eiland. Er worden 's avonds kleine feestjes georganiseerd. De medewerker van de bar is ook gelijk degene die jullie helpt met een tour door het oerwoud, want het meeste landschap is steen en natuur.

    DE ROLLEN
    Dames
    — Bellamy Lucrèce Mercier | 22 | 1.2 | Nesber
    — Jiae White | 24 | 1.3 | Salaryman
    — Lola Anna Miller | 24 | 1.4 | L_linda
    — Elin Maeve Eloïse Fuller | 22 | 1.4 | IrishNialler
    — Tamar Rebekah Hawthorn | 21 | 1.4 | Shayle

    Heren
    — Hugo Parker | 23 | 1.3 | Klaus
    — Aiden Carter |25 | 1.1 | lovelyreads
    — Chester Alexander Abrahams |23 | 1.4 | Bunbury
    — Ángel de la Cavallería | 25 | 1.1 | Highgarden
    — Malcolm Leopold Brown | 23 | 1.4 | Salaryman

    HET LIJSTJE
    — Naam
    — Leeftijd (18-25)
    — Waarom heb je de brief aangenomen? Waarom kwam je naar het eiland?
    — Innerlijk
    — Uiterlijk
    — Geschiedenis
    — Overig

    DE REGELS
    — 100 Woorden per post.
    — De normale regels van Quizlet, natuurlijk.
    — Geen perfecte personages.
    — Niet meer dan twee personages per persoon, een man&een vrouw.
    — Houd de vrouwen en de mannen gelijk!
    — De personages kennen elkaar niet. Ze ontmoeten elkaar op de boot naar de steiger.
    — Alleen de ik, Nesber, maakt de topics aan.
    — Enjoy! c:

    DE TOPICS
    — Rollentopic
    — Praattopic
    — Speeltopic

    Het is rond de middag net voor lunchtijd. De nieuwe bewoners komen net aan op de steiger. Van hun kapitein hebben ze een huissleutel en nummer gekregen. Als ze aankomen hebben ze nog een halfuur tot ze hun openings-lunch-dinner hebben.

    De huisverdeling:
    Huis 1
    — Hugo Parker
    — Jiae White

    Huis 2
    — Aiden Carter
    — Tamar Rebekah Hawthorn

    Huis 3
    — Chester Alexander Abrahams
    — Bellamy Lucrèce Mercier

    Huis 4
    — Ángel de la Cavallería
    — Elin Maeve Eloïse Fuller

    Huis 5
    — Malcolm Leopold Brown
    — Lola Anna Miller

    Vanavond wordt er een kennismakingsavond gehouden aan de bar.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2019 - 15:16 ]


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Ángel nam de omgeving in zich op, en was zichtbaar aan het genieten van wat hij zag. Ook al was hij hier niet voor de omgeving, dat betekende in zijn ogen niet dat hij hier niet van mocht genieten. De aantrekkelijke vrouwen zouden vanzelf wel in beeld komen, maar voor nu was het even tijd om zijn ogen op het heldere water te richten.
          Toen de jongeman echter zijn blik even rond liet glijden, vielen zijn ogen op een erg aantrekkelijke dame, wie hij herkende van de foto's op het bord. Dit betekende in zijn ogen al direct dat dit overduidelijk geen Tinder was, gezien daar niemand eruit had gezien als zijn of haar foto's. Ángel wandelde haar dan ook glimlachend haar kant op, en hield op afstand op een gepaste afstand. Hij was niet zozeer iemand die zomaar iemands personal space betrad. 'Hey, ook opzoek naar liefde?' Ángel lachte even, maar er was een twinkeling in zijn ogen te vinden die haar duidelijk moest maken dat hij haar overduidelijk niet uitlachte. Hij vond het eigenlijk best een goede ijsbreker. 'Ik moet bekennen dat dat geweldig klinkt.' Vrijwel automatisch gleed er dan ook een charmante glimlach op zijn gezicht, terwijl hij uitnodigend zijn hand naar de dame uitstak. Toen ze deze aannam schudde hij deze op relaxte wijze, en zorgde hij er dan ook voor dat hij haar hand niet te lang vasthield. 'Ángel, al noemen de meeste me Angel.'
          Hij kon het niet laten even rond te kijken, maar al gauw viel zijn blik weer op de dame voor zich. 'En ik kan uit je woordkeuze halen dat jij zelf ook op zoek bent naar liefde?' Met een oprecht nieuwsgierige blik keek hij haar dan ook aan, en was hij ook niet te gevreesd om wat oogcontact te maken. Hoe kon je anders iemands ware intenties zien als je ze niet aan kon kijken? Hij merkte hierdoor op dat de dame een stel donkerbruine kijkers had, wat haar gezicht zeker sierde. De donkerbruine haren die rondom haar gezicht krulden lieten haar speels ogen. Eigenlijk kon hij tot dusver niet echt iets slechts opmerken bij de jongedame, al was innerlijk voor hem toch duizendmaal belangrijker.
          Natuurlijk had Ángel in zijn hoofd dat een televisieprogramma mensen aan kon trekken die er enkel waren voor aandacht en een mogelijkheid tot beroemd worden. Het zou zeker niet de eerste keer zijn dat een programma als dit zo'n uitkomst bood. Iets aan deze dame vertelde hem echter dat dit voor haar echt niet het geval was. Ze kwam er veel te onschuldig voor over, en dat zag hij als iets positiefs. 'Ik las trouwens net wat over een lunch die eraan zat te komen, heb je ook zo'n honger?' Hij wierp een vragende blik haar kant op. 'Ik heb eigenlijk ook wel een droge keel, zullen we op zoek gaan naar de bar?' Ángel deed niet eens hard zijn best een gesprek aan te gaan, de woorden kwamen vrijwel automatisch. De zeelucht was heerlijk, maar deed geen wonderen voor een droge keel, en die begon zeker op te spelen. En bovendien zouden ze waarschijnlijk toch die kant op moeten gaan, waardoor het enkel een pluspunt was dat ze zich die kant ook daadwerkelijk op zouden begeven. Ángel bukte nog even gauw om zijn slippers toch uit te trekken, waarna hij op een rustig tempo een willekeurige kant op begon te wandelen, en toen de dame eenmaal mee leek te lopen nam hij een normaler tempo aan. 'Nu we trouwens toch aan het praten zijn...' Hij keek even opzij naar de dame met een oprechte glimlach. 'Wat doe je eigenlijk in het dagelijks leven?' Zijn blik stond geïnteresseerd, gezien hij altijd enorm benieuwd was naar mensen en hoe ze nou precies werkten. Voor zijn werk kwam hij al de meest vreemde mensen tegen met de normaalste baantjes of opleidingen — of andersom natuurlijk. Ángel werd dan ook graag verrast, al was hij dat toch al wel snel in alle eerlijkheid.

    Á N G E L
    D E      L A
    C A V A L L E R Í A

    "True love stories never have endings."

    ♡ 25 ♡
    ♡ Huis 4, with Elin ♡
    ♡ Owner of wedding planner organization ♡
    ♡ Single for three years, seriously looking for love ♡
    ♡ Looking for the bar | Tamar ♡
    Outfit



    • • •

    Lola Anna Miller
    24 - house number 5 - alone - Outfit

    Lola genoot oprecht van de rust om zich heen en het uitzicht. Ze had zo’n vermoeden dat de eindeloze zee nooit zou gaan vervelen. Lola ging op één van de stoelen zitten en legde haar benen op de stoel tegenover haar. Straks zou ze terug naar de steiger lopen en het prikbord bekijken, wat ze op de weg naar het huisje niet had gedaan. Ze had er een vluchtige blik opgeworpen, maar de lange spijkerbroek plakte aan haar benen en smeekte om ingeruild te worden voor een korte broek. Ze meende foto’s te hebben gezien van de andere deelnemers en een uitnodiging voor een feest.
    Lola staarde over zee, toen ze hoorde hoe de voordeur openging. “Een kamergenoot zou ik krijgen, dat ben ik wel gewend, ik had er vijftig. Hey, iemand hier?” Lola zette haar voeten op de grond, kwam half overeind en wilde wat zeggen, toen de jongen vervolgde: “Nee? Nou in dat geval zet ik even muziek op om een beetje in de sfeer te komen.” Lola grinnikte toen ze de hiphop muziek hoorde en vervolgens allerlei enthousiaste kreten slaakte. Ze zou even wachten en de jongen van het moment laten genieten voor zij binnenkwam. Een zenuwachtige kriebel schoot door haar heen, zich beseffend dat het nu echt zou beginnen. Haar gedachten schoten weer naar Kai en eventjes streek ze met haar wijsvinger over tatoeage hartje aan de binnenkant van haar pols. Ze haalde diep adem en kwam overeind, op het moment dat de hiphop nog een tandje harder ging. Lola schoof de pui open en stapte terug de woonkamer in, toen ze haar huisgenoot op de bank aantrof op het moment dat hij zijn blouse uittrok. “Hey kamergenoot!,” zei Lola met enige stemverheffing om boven het gerap, dat uit de muziekbox schalde, uit te komen. “Ik ben Lola.” Ze knikte naar zijn box, en grijnsde even. “Leuk die muziek.” Hiphop muziek was niet echt haar smaak en zelf luisterde ze het eigenlijk nooit, maar ze was de moeilijkste niet. “Volgens mij hoef ik je niet te vragen of het je bevalt.” Zijn enthousiasme was aanstekelijk, en zelf begon ze ook zin te krijgen om aan het programma te beginnen – en vooral om alle deelnemers te leren kennen.

    BELLAMY LUCRÈCE MERCIER

    There's nothing that
    I wouldn't do
    to make you
    feel my love.

    — Bob Dylan


    22 — House Number 3 — Jiae, ActivityBoard — outfit
    ,,Onmogelijk dat dit allemaal vrijgezellen zijn,'' fluisterde een jongedame die naast Bellamy was komen staan. Volgens het mededelingenbord heette ze Jiae White. Er was een blos verschenen op de wangen van de dame, blijkbaar Jiae White, naast haar, waarschijnlijk door dezelfde adrenaline die Bellamy op de boot had gevoeld. Adrenaline die veroorzaakt werd door de mix van spanning, want onbekende vrijgezellen met meningen en een drang om de liefde te zoeken zorgden inderdaad voor innerlijke onrust of zo iets. Niet beide dingen golden voor Bellamy zelf, want die had zelden last van spanning of onrust. De jongedame had gewoon zin in de feestjes die zouden plaatsvinden en het feit dat hier een eeuwige zomer op haar wachtte, maar misschien gold dat niet voor Jiae. Het meisje dat naast haar was verschenen.
    ,,Wat had je dan gedacht? We moeten de liefde zoeken, maar wel met mensen die al meer dan vier jaar getrouwd zijn.'' Bellamy grijnsde om haar eigen opmerking en haalde vrolijk haar hand door haar blonde, golvende haren. Hierdoor viel haar scheiding schuin over haar gezicht en een beetje voor haar ogen. ,,Ik ben Bellamy,'' zei ze met een Frans accent en ze stak haar hand verwelkomend uit. Het irritante was dat ze nou nét in die hand haar wiebelige, volle koffer had die niet zonder de jongedames hulp kon blijven staan. De koffer viel dus ook gelijk met een klap op de steiger ,,O shit, sorry,'' zei Bellamy en ze greep gelijk naar haar koffer. ,,Ik ben nooit zo onhandig.''


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    Elin Maeve Eloïse Fuller


    Nadat Elin haar hele lijf zorgvuldig had ingesmeerd met zonnebrand en haar hakken had omgeruild voor slippers kreeg ze trek. Ze had gelukkig kunnen onthouden dat er een welkomslunch was waarbij iedereen elkaar voor het eerst zou gaan ontmoeten. Ook had ze nog onthouden waar het was. Elin probeerde de camera's en de mensen met camera's te negeren maar lastig was het wel. Ze was gesteld op privacy en nu hingen er camera's in de huisjes. Het enigste wat camera vrij was, waren de badkamer en toilet. Ook liepen er constant mensen rond met camera's maar ze wist nu al dat ze daar uiteindelijk niet meer zo op ging letten. Snel pakt ze haar zonnebril mee en zet deze op haar neus als ze het huisje naar buiten loopt. Ze ziet hier en daar wat mensen, bij de steiger en welkomsbord stonden een jongen en meisje te praten en Elin voelde zich nerveus worden. Zo meteen moest ze de rest ontmoeten, zichzelf voorstellen en ze zou gelijk iedereen kunnen zien. Ze was niet lelijk maar ze vond haar zogenaamde concurrentie wel tien malen mooier. Elin schud even haar hoofd om de gedachten los te laten en op een relaxte tempo loopt ze naar de plek van het etentje. Het stond aan de rand bij de bomen wat zorgde voor schaduw, iets waar Elin dankbaar om was. De tafel was al gedekt al was er nog geen eten te bekennen. Ze besluit maar gewoon te gaan zitten en te wachten, uiteindelijk kwamen er vanzelf meer mensen als het echt verzameltijd was.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tamar Rebekah Hawthorn


    21 ━ geneeskunde studente ━ room two ━ Walking towards the bar with Ángel ━ OUTFIT
          Zodra ze een lach op het gezicht van de jongen zag, kon ze het ook niet laten om even te lachen om haar eigen domme openingszin. "Ik moet bekennen dat dat geweldig klinkt.' Ze haalt opgelucht adem als hij haar openingszin wel lijkt te waarderen. 'En ik kan uit je woordkeuze halen dat jij zelf ook op zoek bent naar liefde?" Het klonk meer als een statement dan een vraag. "Klopt, al is iedereen op dit eiland dat denk ik wel." Nu de jongen dichterbij stond, besefte ze zich dat hij aardig lang van postuur was en dat ze hem te kunnen aankijken. Met haar één meter vijvenzestig tegenover zijn bijna twee meter, leken ze net David en goliath. Opnieuw deden haar gedachtens haar grinniken, het viel haar opeens op hoe makkelijk ze metavoren uit de bijbel gebruikte, iets wat erin geslopen was na jarenlange bijbelse opvoeding.
          'Ángel, al noemen de meeste me Angel.' Dat geloofde ze graag, een paar vleugels en een halo en hij kon zo rechtstreeks plaatsnemen naast God in de hemel. Opnieuw leverde haar bijbelse metaforen haar een binnenpretje op. Kort inspecteerde ze hem, hij had een lichtbruine oogkleur en een sterke kaak en zag er niet Westers uit, bedacht ze zich. Eerder Spaans of Portugees maar iets anders dan een Amerikaans accent kon ze zo snel niet ontdekken. "Tamar," antwoordde ze en schudde zijn hand kort. 'Waar kom je eigenlijk vandaan?' Ze gaf hem een overdreven knipoog. 'Als ik zo brutaal mag zijn dat te vragen, tenminste.' Dat er mensen uit veel verschillende streken waren had ze wel verwacht en dat trok haar wel, een beetje multiculti kan nooit slecht voor een mens zijn. Dan leerde je nog eens wat over andere gewoontes. Haar interesse in andere landen en mensen had ze al van jongs af aan en groeide met de dag. Zijzelf had, volgens haarzelf, niet zo'n spannende roots en dat maakte andere mensen alleen maar interessanter. 'Ik las trouwens net wat over een lunch die eraan zat te komen, heb je ook zo'n honger?' Hij wierp een vragende blik haar kant op. 'Ik heb eigenlijk ook wel een droge keel, zullen we op zoek gaan naar de bar?' Even twijfelde ze of ze niet eerste naar d'r huisje wilde om haar rug te verlossen van de zware backpack, maar toen hij al aanstalte maakte in een willekeurige richting, besloot ze hem toch maar te volgen. Zelf had ze nog niet de tijd gehad om in de buurt van het bord te komen dus wist ze nog niks over een lunch. Een lunch op een prachtig eiland met knappe vrijgezellen kon nooit verkeerd zijn natuurlijk. En een drankje doen met hem bij de bar was ook niet iets waar ze nee tegen wilde zeggen.
          "Ja, lekker" zegt ze snel toen ze doorhad dat ze nog geen antwoord had gegeven, terwijl ze Ángel volgde op een meter afstand. "Tegen een drankje zeg ik nooit nee, zeker niet met zo'n knappe jongeman als jij." Het klonk zo cliché, maar de waarheid was vaak ook wel een beetje cliché. "Hopelijk zeg ik ook geen nee tegen je innerlijk." Even was het stil tussen de twee en had Tamar de kans om nog een keer een blik te werpen op de omgeving. Nu stonden er meer mensen bij het bord en kon ze de contouren van foto's zien maar op deze afstand kon ze niet zien wat erop werd afgebeeld. 'Nu we trouwens toch aan het praten zijn.' Tamar kon een lach niet onderdrukken, hij kon ook niet voor een paar minuten zijn mond sluiten. 'Wat doe je eigenlijk in het dagelijks leven?'
          "Op dit moment? Niks. Ik volgde hiervoor een studie geneeskunde, dus eigenlijk vulde ik mijn dagen met studeren. Vreselijk saai," grinnikte Tamar. " maar ik heb voor dit programma een tussenjaar genomen." Met een lichte glimlach keek ze naar hem op. "En jij?" vroeg zij toen, oprecht geïnteresseerd.

    Chester Alexander Abrahams

    23 | Kamer 3 | Alleen > Bellamy & Jiae > Eline


    Hij nam een andere afslag dan dat hij daarnet had genomen, het was tenslotte niet zijn bedoeling om gelijk weer een boot terug te nemen. Zijn blik viel op twee dames die voor een bord stonden. Hij zag hoe een koffer die één van de twee toebehoorde omviel en een ‘voorzichtig’ kwam uit zijn mond, maar waarschijnlijk was de afstand tussen hem en hen te groot om het te horen. Nieuwsgierig naar wat er op het bord te lezen zou zijn, kwam Chester iets dichterbij.
          ”Goedemiddag, dames,” groette hij hen met een glimlach waarna zijn ogen al snel de foto’s op het bord vonden. Van alle deelnemers, inclusief van hemzelf, was een foto afgedrukt. Hij bekeek de foto’s één voor één en kon niet anders dan concluderen dat het een zeer gevarieerd gezelschap was. Dit kon nog een hele interessante vakantie worden, al was het alleen al door de mensen.
    Vervolgens verplaatste hij zijn blik naar het affiche dat er naast hing. Een feest dat vanavond plaats zou vinden werd aangekondigd - waarschijnlijk om elkaar een beetje te leren kennen - en ook de etenstijden stonden erop vermeld. Nu Chester aan eten dacht merkte hij pas hoeveel trek hij ondertussen had gekregen. Zijn laatste maaltijd en wat hem betrof mocht het snel etenstijd zijn. Na het zien van de prachtige locatie inclusief de mooie huisjes had hij wel vrij hoge verwachtingen van de kwaliteit van het eten gekregen.
          ”Ik ga even verderop kijken,” zei hij vervolgens waarna hij de dames nog even gedag zei en zijn weg vervolgde. Hij realiseerde zich dat hij compleet vergeten was zichzelf voor te stellen, hij hield zich voor dat dat kwam door de camera’s. Het feit dat vrijwel alles wat je deed gefilmd werd, zorgde toch wel voor een bepaalde graad van ongemakkelijkheid.
    Na een stukje te hebben gelopen was hij gestuit op een locatie die waarschijnlijk bestemd was voor de lunch van straks. Hij keek even rond en zag dat er pas één iemand aanwezig was. Op een rustig tempo liep hij richting de blondine en schoof een stoel aan hetzelfde tafeltje naar achter.
          ”Kan ik hier gaan zitten of is deze plek gereserveerd?” Chester grinnikte even en zonder haar antwoord af te wachten liet hij zich zakken op de stoel.
          ”Chester,” stelde hij zichzelf ditmaal wel voor terwijl hij zijn hand uitstak naar de dame.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2019 - 21:45 ]


    chaos makes the muse

    Malcolm Leopold Brown

    23 / @ mededelingenbord met Lola / outfit
    ‘Hallo kamergenoot!’ ‘Shit!’ Malcolm viel van schrik van de bank, dankbaar dat hij net zijn bier had neergezet. ‘Ik ben Lola,’ hoorde hij de vrouw zeggen toen hij overeind krabbelde. Vrouw… in een flits griste hij zijn blouse van de bank en kleedde zich haastig aan in een soort opkomende schaamte. Hij mocht dan wel een paar keer een stripclub hebben bezocht, daar bleef het bij kijken en niet converseren. ‘Leuk die muziek,’ zei ze. Hij werd zich bewust van het volume en dat het zo wel heel moeilijk praten was. Hij zette de muziek op pauze.
    ‘Uh sorry man, ik zag je niet aankomen. Ik uh.. zat hier gewoon een beetje te chillen.’ Hij schraapte zijn keel, niet echt gewend aan contact met vrouwen. ‘Volgens mij hoef ik je niet te vragen of het je bevalt,’ voegde ze toe. Hij nam haar in zich op en kon er in zijn hoofd niet bij dat zo’n mooie blonde dame vrijgezel was. Was dit niet zo’n programma voor kansloze lui zoals hijzelf?
    ‘Uh..’ Hij beet op zijn tong. ‘Yeah dit is lekker, gratis vakantie. En.. mooie dames. En.. mooie muziek. En uh.. zee.’ Het kwam er onzekerder uit dan hij had gehoopt. ‘Dus, hoi Lola. Ik ben Malcolm. Malcolm Leopold Brown. Geen idee waarom m’n moeder die Leopold zo nodig vond, maar het was wel handig toen ik samen met drie andere zwarte Malcolms op een zaal zat. Zie ik eruit als een Leopold, echt niet.’ Hij wees naar de box.
    ‘Mijn feestje jouw feestje,’ zei hij met een grijns. ‘We moesten eigenlijk onze telefoons inleveren, maar hey. Die 64 GB schijfruimte staat niet voor Jan met de korte achternaam op m’n telefoon.’ Hij was niet onbekend met het smokkelen van verboden waar. Ook was hij niet onbekend met de repercussies als hij eenmaal werd gepakt.
    ‘Dus nu we hier toch zijn, zullen we checken wat er op dat bord staat met de activiteiten en zo?’

    [ bericht aangepast op 28 juli 2019 - 22:50 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Elin Maeve Eloïse Fuller


    Een poosje staarde Elin naar de zee met een afstandje. Het was hier heerlijk warm en er stond een zachte warme bries wat het gelijk een stuk aangenamer maakte. Ergens mistte Elin even haar telefoon om het thuisfront te kunnen laten weten dat ze veilig was aangekomen op het eiland. Ze had Dean en haar vader wel laten weten dat ze veilig geland was maar vanaf daar had ze alles moeten inleveren. Dat was iets wat ze toch wel lastig had gevonden. Niet zozeer geen social media maar wel het geen contact met thuis kunnen hebben. Toen Eliln op keek kwam er een vrij lange, maar met 1,60 meter was alles lang, maar ook knappe jongen haar richting op gewandeld. Even nam Elin de tijd om hem in haar op te nemen. De jongen zag er knap uit, bruinblond haar, en hij had lichtte ogen. Ook zijn kledingstyle was mooi, erg netjes maar het had wel wat. ”Kan ik hier gaan zitten of is deze plek gereserveerd?' Vroeg de jongen haar. Voor ze antwoord kon geven ploft hij naast haar neer wat Elin liet glimlachen. ”Chester,” Zei hij en stak zijn hand uit. Vrolijk pakte Elin zijn hand aan. "Elin, aangenaam' zei ze tegen hem. Ze voelde wat zenuwen door haar lichaam gieren, het ging nu echt beginnen dit avontuur. Ze probeerde zich te herpakken, ze moest nu niet als een idioot over gaan komen. 'Dus, wat vind je van het eiland tot nu toe?" vroeg ze hem en keek hem oprecht geïnteresseerd aan.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2019 - 20:19 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jiae White

    24 / @ mededelingenboard / outfit
    ‘Wat had je dan gedacht? We moeten de liefde zoeken, maar wel met mensen die al vier jaar getrouwd zijn.’ Jiae slaakte een hoog kreetje. Ze heeft me gehoord! Ze keek de blonde vrouw met grote ogen aan, waarna het besef pas landde dat het een grap was.
    ‘Ah! Ik uhm.. je hoorde me.’ De vrouw zag er geweldig uit met het golvende blonde haar en slanke lijf. Ze was ook een stuk bruiner dan zij. In Zuid-Korea wilde iedereen zo blank mogelijk blijven. Voor Jiae was het echter geen keus: haar huid kon absoluut niet tegen fel zonlicht. Daarom liep ze hier geregeld met een paraplu rond.
    Ze liet haar blik over met name de mannen op het bord glijden. ‘Ik ben Bellamy,’ voegde ze toe en stak een hand uit. Hoorde ze niet iets Europees in haar toon?
    ‘Jiae!’ Zei ze met een grote glimlach en nam de hand aan. ‘Leuk je te ontmoeten.’ Ze had haar zin nauwelijks af kunnen maken of Bellamy’s koffer viel hard op de steiger neer. ‘Wha!’ Jiae greep er ook naar in een reflex en ze kwam er toen pas achter hoe zwaar het ding was. Hoeveel had zij wel niet mee?
    Ze verontschuldigde zich voor haar onhandigheid. ‘Nee, nee,’ Jiae schudde haar hoofd eveneens verontschuldigend.
    ‘Goedemiddag dames,’ hoorde ze ineens achter zich. Van schrik haalde ze bijna uit met de paraplu maar wist dit nog net te voorkomen.
    Een man! Zei ze in haar hoofd alsof ze zojuist een van de Big 5 op safari had gespot. Een mooie man, voegde ze toe.
    ‘Hallo,’ zei ze met haar hart bonzend in haar keel. Jiae was er al bang voor: ze was niet erg sterk in sociale evenementen met onbekenden en kon nogal onhandig uit de hoek komen. Zelfs een vriendin van haar zei dat ze hier ‘toch veel te introvert’ voor was. Maar ze was niet van plan om zich te laten kennen, introvert of niet.
    Ze opende haar mond om wat te zeggen.
    ‘Ik ga even verderop kijken,’ zei de man en vertrok. Te langzaam! Beet Jiae zichzelf toe. Ze staarde hem na.
    ‘Ik denk.. dat ik hier nog even aan moet wennen. Dus ik zie dat er een feest is vanavond?’ Vroeg ze terwijl ze naar het bord keek. Dat wekte haar enthousiasme ruimschoots: ze was dol op dansen en uitte zich hier heel graag in.


    No growth of the heart is ever a waste

    BELLAMY LUCRÈCE MERCIER

    There's nothing that
    I wouldn't do
    to make you
    feel my love.

    — Bob Dylan


    22 — House Number 3 — Jiae, ActivityBoard — outfit
    ,,Jiae! Leuk je te ontmoeten.'' Bellamy knikte en glimlachte, terwijl ze nog steeds bezig was met de wiebelige koffer op te rapen. ,,Nee, nee,'' Jiae schudde haar hoofd om de verontschuldigingen van de jongedame. Het liet Bellamy breder glimlachen. ,,Goedemiddag dames.'' Met een hairflip stond Bellamy weer op haar voeten, met de koffer ditmaal steviger in haar hand. ,,Hallo,'' zei Jiae, een beetje zenuwachtig. Bellamy probeerde haar lach in te houden. Jiae gedroeg zich alsof ze nog nooit tegen een man had gepraat. De jongedame kon zich niet voorstellen dat zij, met alleen maar mannen om zich heen, zenuwachtig werd van een jongen.
    ,,Ik ga even verderop kijken,’ zei de man, terwijl hij vertrok. ,,Doe dat,'' knikte Bellamy alleen maar. Ze had alleen maar zin in een gesprek, als de anders er ook motivatie of interesse in toonde. Dat hij geen eens de moeite nam om meer te zeggen dan alleen maar 'hoi' en 'doei' kon Bellamy niet hebben. De jongedame staarde hem met een arrogante blik na, waarna ze zich weer op Jiae richtte. ,,Ik denk.. dat ik hier nog even aan moet wennen. Dus ik zie dat er een feest is vanavond?'' Vroeg de mede-eilandbewoner terwijl ze naar het bord keek. Haar nieuwe vriendin, tenminste dat hoopte Bellamy, werd al wat enthousiaster. Zonder enige waarschuwing of reden haakte ze een arm door die van Jiae en maakte ze de intentie om van het bord weg te gaan. ,,Voordat we naar het feest gaan wil ik een voorstel met je doen. Wat nou als ik je leer om normáál met mannen te praten,'' Bellamy onderdrukte het woord 'normaal', aangezien Jiae nog best zenuwachtig leek net. Het was geen belediging, maar eerder een redder in 'nood'. ,,En dat we ons samen klaarmaken voor het feest.'' Bellamy was niet gewend zich alleen op te maken, aangezien haar tante aldoor om haar heen hing met meningen en suggesties. De jongedame glimlachte en hield haar koffer nog steeds in haar andere hand. ,,Als we deze even in mijn huisje achterlaten, gaan we daarna naar het middageten.''


    Siamo fuori di testa ma diversi da loro -- We’re out of our minds but different from them

    'Klopt, al is iedereen op dit eiland dat denk ik wel,' Ángel droeg dezelfde hoop, al had hij met zijn zussen vaak zat dit soort programma's gekeken, en de hoeveelheid mensen die hier waren om hun gezicht op de televisie te hebben was absurd. Hij besloot het echter positief te houden. 'Daar heb je een punt.' Ángel moest omlaag kijken naar de aantrekkelijke dame, al was hij dat wel gewend geraakt sinds hij de pubertijd ingeschoten was. De dame leek een binnenpretje te hebben, waardoor Ángel haar met een vermakelijke blik aankeek. Hij wilde ernaar vragen, maar hij kende immers haar naam nog niet eens.
          Opnieuw leek de dame alweer een binnenpretje, waardoor er ditmaal een lichte grijns rondom zijn lippen speelde. 'Tamar.' Ze schudde elkaars hand en Ángel liet haar naam nogmaals over zijn lippen rolde. 'Prachtige naam voor een prachtige dame.' Ángel lachte toch even, gezien hij het er niet bij wilde laten. 'Geloof me, ik weet hoe cliché het klinkt. Het spijt me.'
          'Waar kom je eigenlijk vandaan?' de dame knipoogde, 'als ik zo brutaal mag zijn dat te vragen, tenminste.' Ángel glimlachte door haar aanpak, hij kon het zeker wel waarderen. 'Geboren en getogen in Chicago, maar mijn ouders zijn beide Spaans. En jij, Tamar?' Met een geïnteresseerde blik keek hij haar aan. Hij had het idee dat met haar uiterlijk dit alle kanten op kon gaan. Bovendien zei hij haar naam duidelijk, om te laten weten dat hij luisterde en deze ook wilde onthouden. Tot dusver was het in ieder geval een interessante en prachtige dame.
          Het bleef even stil, waardoor hij om had gekeken. 'Ja, lekker. Tegen een drankje zeg ik nooit nee, zeker niet met zo'n knappe jongeman als jij.' Ángel liep nog wat langzamer zodat Tamar naast hem wandelde, waardoor hij haar glimlachend aankeek. 'Je vleidt me, Tamar. Je legt de grens al wel hoog voor de andere dames zo...' Het was natuurlijk wat plagerig, al was het uiteraard nooit verkeerd om een compliment te ontvangen.
          'Hopelijk zeg ik ook geen nee tegen je innerlijk,' haar eerlijkheid kon hij zeker wel waarderen. 'Laten we maar hopen van niet.' Het viel al gauw stil, al was het vooral omdat ze beide de omgeving in zich op leken te nemen. Hij trok zijn slippers behendig uit, en hield deze dan ook vast in één hand.
          Tamar begon te lachen toen hij haar vroeg wat ze in het dagelijks leven deed. 'Op dit moment? Niks. Ik volgde hiervoor een studie geneeskunde, dus eigenlijk vulde ik mijn dagen met studeren. Vreselijk saai.' Ángel trok echter zijn wenkbrauwen op om te indiceren dat hij het daar helemaal niet zo mee eens leek te zijn, al droeg hij een vermakelijke blik op zijn gezicht. Beauty and brains? 'Maar ik heb voor dit programma een tussenjaar genomen.' Ángel knikte goedkeurend, al was het niet op een verkeerde "wat een goed stuk vlees ben jij" manier, maar eerder verwonderd. 'Wow, toekomstige hartchirurg hier, of andere aspiraties?' Hij was oprecht geïnteresseerd in wat ze van plan was met haar leven, want ze leek deze overduidelijk op orde te hebben, al kon hij het enkel baseren op de verkregen informatie natuurlijk. 'Maar jij kunt dan vast EHBO, ik blijf bij jou in de buurt, Tamar.' Een speelse, haast jongensachtige grijns speelde dan ook rond zijn lippen.
          'En jij?' het was goed te weten dat ze geïnteresseerd leek, waardoor hij zelf glimlachte. 'Ik heb een eigen bedrijf. Ik plan evenementen — bruiloften. Ik help mensen op officiële wijze aan hun ware liefde, waarbij ik de vluchters maar even negeer voor dit veel te aangename praatje.' Het was al vaker voorgekomen dat de mannen of vrouwen er vandoor waren gegaan, en ondanks dat hij ze in de meeste gevallen vond en om kon praten — gezien het enkel de zenuwen waren — bleven er altijd mensen tussen zitten die gewoon echt pure angst voelden rondom het huwelijk zelf. 'Het is stiekem erg leuk werk.' Het was waar, hij deed het werk met genoegen, en dat weerkaatste dan ook in zijn reacties wanneer hij erover sprak. Er kwam een bepaalde twinkeling in zijn ogen. Zijn hopeloze romanticus kon er helemaal in naar boven komen.
          Ze leken uiteindelijk bij de bar aangekomen te zijn, en bestelde dan ook een gin and juice, waarna hij afwachtend naar Tamar keek. Hij besloot echter alweer voor de volgende vraag te gaan, nu ze hier toch alleen waren wilde hij die tijd goed gebruiken. 'Ik snap overigens maar al te goed dat je met je studie het wat drukker had, maar zijn dit meestal de vakanties die je neemt? En dan heb ik het over het zon, zee strand, niet over de knappe singles.' Hij gebruikte expres het woord "knap" gezien dat haar keuze was om hem te beschrijven. Ángel kon zeker wel luisteren, en deed het dan ook met genoegen. Hij kon soms echt helemaal verdiept raken in de wereld van anderen, iets dat hij zelf graag als goede eigenschap wilde noemen, maar zijn zussen soms hun strot uitkwam. Het drankje werd zijn kant opgeschoven, en hij hield hem dan ook uitnodigend wat omhoog naar Tamar. 'Op een gezellige vakantie, en op de liefde die we hier gaan vinden. Proost.' Hij raakte zijn glas aan met de hare, terwijl hij een glimlach op zijn gezicht droeg. Ángel nam vervolgens een slokje, en liet een tevreden geluidje ontsnappen. Hij was niet iemand die veel dronk, maar zo nu en dan kon hij wel genieten van wat alcohol.
    Á N G E L
    D E      L A
    C A V A L L E R Í A

    "True love stories never have endings."

    ♡ 25 ♡
    ♡ Huis 4, with Elin ♡
    ♡ Owner of wedding planner organization ♡
    ♡ Single for three years, seriously looking for love ♡
    ♡ At the bar | Tamar ♡
    Outfit



    [ bericht aangepast op 25 juli 2019 - 9:04 ]


    • • •

    Lola Anna Miller
    24 - house number 5 - with Malcolm - Outfit

    De jongen viel van de bank, en trok toen snel zijn blouse aan. “Uh sorry man, ik zag je niet aankomen. Ik uh.. zat hier gewoon een beetje te chillen.” Lola glimlachte. Het feit dat dit programma op een tropisch eiland werd gegeven, had de deelnemers waarschijnlijk ook een vakantiegevoel te geven. De jongen had de muziek gestopt, waardoor ze het gesprek wat makkelijker konden voeren – in ieder geval zonder te schreeuwen.
    “Uh.. Yeah dit is lekker, gratis vakantie. En.. mooie dames. En.. mooie muziek. En uh.. zee.” Lola merkte een onzekere ondertoon op, maar zelf straalde ze nou ook niet bepaald veel zelfvertrouwen. Om eerlijk te zijn vond ook zij dit doodeng en gelukkig was ze dus niet de enige die er last van had. “Dus, hoi Lola. Ik ben Malcolm. Malcolm Leopold Brown. Geen idee waarom m’n moeder die Leopold zo nodig vond, maar het was wel handig toen ik samen met drie andere zwarte Malcolms op een zaal zat. Zie ik eruit als een Leopold, echt niet.”
    “Mijn feestje jouw feestje,” vervolgde hij met een grijns. “We moesten eigenlijk onze telefoons inleveren, maar hey. Die 64 GB schijfruimte staat niet voor Jan met de korte achternaam op m’n telefoon. Dus nu we hier toch zijn, zullen we checken wat er op dat bord staat met de activiteiten en zo?”
    Lola knikte. “Lijkt me een goed plan. Er is straks ook een lunch, dus dan kunnen we daar ook mooi heen. Misschien nog even een drankje doen.” Lola pakte haar zonnebril van tafel, schoof die in haar haren en wachtte op Malcolm. “Maar je bent dus niet zo van de regels,” merkte Lola op, terwijl ze de voordeur opende. “Studeer je nog, of werk je al?”

    Tamar Rebekah Hawthorn


    21 ━ geneeskunde studente ━ room two ━ At the bar with Ángel ━ OUTFIT
         
    'Daar heb je een punt." Ze knikte en haalde een hand door d'r donkere krullen die in d'r gezicht waaide. Dat hij haar gelijk gaf, kon ze wel waarderen. Tenminste geen arrogante kwal die persee zijn gelijk moest hebben. Ángel leek zich wel te vermaken met mijn onverklaarbare binnenpretjes die hij toch niet ging begrijpen, niet voordat ik mijn halve levensverhaal had gedeeld. Iets wat voorlopig nog niet op de planning stond. 'Prachtige naam voor een prachtige dame.' 'Geloof me, ik weet hoe cliché het klinkt. Het spijt me.' Grinninktend gaf Tamar hem een speelse stoot tegen zijn bovenarm, zijn schouders waren te hoog om er een subtiele stoot tegenaan te geven dus verkoos ze zijn bovenarm maar boven z'n schouder. "Ik? Heb je jezelf al eens goed bekeken?" grijnsde ze. "Als iemand prachtig is, dan ben jij het wel." voegde ze er nog aan toe met een knipoog. Een beetje ongechaneerd flirten met de eerste de beste jongen was niet iets wat ze had verwacht te gaan doen toen ze nog op de boot hier naartoe stond.
          ''Geboren en getogen in Chicago, maar mijn ouders zijn beide Spaans. En jij, Tamar?' ' de vraag van Ángel liet haar echter weer op kijken terwijl er een glimlacht op haar gezicht verscheen "Spaanse roots dus." Ze had gelijk dus, Spaanse roots. "Ik ben geboren en getogen in Oklahoma City , maar mijn vader komt uit Puerto Rico" antwoordde ze hem terwijl ze hem aankeek "M'n moeder was een Amerikaanse, uit Wichita om precies te zijn." zei ze er snel achteraan, voor haar was het bijna vanzelfsprekend om alleen haar vader te benoemen. D'r moeder had ze nooit gekend en weet ze dan ook weinig van. Thuis werd er na de begrafenis geen woord meer overgesproken en verwerkte ieder het op zijn eigen manier.
    'Je vleidt me, Tamar. Je legt de grens al wel hoog voor de andere dames zo...' Tamar rolde haar ogen en keek de jongeman grijnzend aan. "Dat is toch de bedoelig van dit hele gebeuren?" plaagde ze hem terug.
          Hij had haar even verwonderd aangekeken toen ze vertelde over haar dagelijkse bezigheden tijdens haar studie maar het leverde ook een goedkeurde knik op van zijn kant. 'Wow, toekomstige hartchirurg hier, of andere aspiraties?' Ze opende haar mond maar Ángel kwam alweer met de volgende opmerking, was een zachte lach opleverde van haar kant. 'Maar jij kunt dan vast EHBO, ik blijf bij jou in de buurt, Tamar.' Met een schamper lachje keek ze hem aan en trok één wenkbrauw op. "Dan zou ik me maar gedragen, anders laat ik je aan je lot over."
          'Ik heb een eigen bedrijf. Ik plan evenementen — bruiloften. Ik help mensen op officiële wijze aan hun ware liefde, waarbij ik de vluchters maar even negeer voor dit veel te aangename praatje.' Hij had duidelijk passie voor zijn werk, dat was duidelijk aan zijn gezicht af te lezen en dat deed haar wel een plezier. "Krijg je als je al die verloofde stelletjes ziet, niet zelf te behoefte om te trouwen?" - 'Het is stiekem erg leuk werk.' Ze knikte begripvol. "Dat lijkt me zeker leuk werk, iets heel anders dan dat ik wil doen." Toen ze dat zei, besefte ze dat ze hem nog niet verteld had over haar eigen ambities na haar studie. "Ik heb helemaal nog niet verteld over mijn toekomstige aspiratie" grijnste Tamar en streek opnieuw met haar vingers langs d'r gezicht om d'r haren naar achteren te verplaatsen. "Ik wil hier werken als arts, mezelf voornamelijk bezig houden met geboortes en babies." vertelt ze en kijkt hem met een tevreden glimlach aan. "Vroeger wilde ik graag in het buitenland, in derde wereld landen, helpen als arts, maar ik heb ondervonden dat er nog genoeg kan worden verbeterd aan de gezondheidszorg hier in Amerika."
          Het was geen verrassing dat het inmiddels al aardig druk was op het eiland, al was het bij de bar nog helemaal niet druk, naast ons was er niemand. Na weken van school, leren en andere vaste routines was het eindelijk weer eens tijd voor een drankje. Mijn behoefte naar een alcoholisch goedje besloot bij het zien van de bar aan te zetten. Onderweg naar de bar stroken mijn vingers uit automatisme een keer losjes door mijn donker krullen heen.
    'Ik snap overigens maar al te goed dat je met je studie het wat drukker had, maar zijn dit meestal de vakanties die je neemt? En dan heb ik het over het zon, zee strand, niet over de knappe singles.' Weinig subtiel liet Tamar haar bruine kijkers over hem heen rollen, om uiteindelijk één van haar mondhoeken lichtelijk de hoogte in te krullen. "Ah jammer, normaal kies ik mijn vakanties uit op het aantal knappe singles." Ondetussen nam ze plaats op één van de barkrukken zodat ze wat hoger zat en Ángel wat makkelijk kon aankijken. Als ze langer dan een kwartier op die manier met hem zou praten dan zou ze binnen no-time nekklachten krijgen. "Eerlijk gezegd ben ik meer van de stedentrips en avontuurlijke natuurvakanties." vertelde ze hem. Bij de man achter de bar bestelde ze een simpel flesje bier en terwijl hij deze pakte, vervolgde ze haaer antwoord. "Strandvakanties zijn niet echt mijn ding, ik zou echt niet een hele dag op het strand kunnen liggen, daar heb ik het geduld niet voor." De barman schoof een gevuld flesje haar kant op, welke ze oppakte en aan haar lippen zette. "En jij? Ben jij een beetje van de strandvakanties?' Net voordat ze er een slok van wilde nemen, zag ze zijn glas omhoog gaan en tikte ze haar flesje tegen die van hem. 'Op een gezellige vakantie, en op de liefde die we hier gaan vinden. Proost.' Ze knikte en sloeg het halve flesje in een teug achterover. Het was alweer even geleden, dat ze zich zo zorgeloos heb gevoeld.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2019 - 23:35 ]

    Jiae White

    24 / @ Bellamy's huisje/ outfit
    Ineens voelde Jiae een arm in de hare, waardoor ze verbaasd opkeek naar Bellamy. ‘Voordat we naar het feest gaan wil ik een voorstel met je doen. Wat nou als ik je leer om normáál met mannen te praten.’ Jiae opende haar mond om wat te zeggen, maar haar adem stokte in haar keel. ‘En dat we ons samen klaarmaken voor het feest,’ voegde Bellamy toe. Jiae keek nogmaals naar de mannen op het bord, voor ze met haar wegliep. ‘Als we deze even in mijn huisje achterlaten, gaan we daarna naar het middageten,’ zei Bellamy. Jiae was daar dankbaar voor. Ze had aan boord nauwelijks gegeten; bang dat ze moest overgeven omdat ze een keer eerder tijdens een boottocht gigantisch misselijk werd. Gelukkig bleef dat dit keer. uit. Wel deed ze een voorzichtige bekentenis.
    ‘Ik moet toegeven.. het is lang geleden sinds ik echt iemand heb ontmoet. Ik weet dat ik hier een beetje onhandig in ben. Er is me door meerdere mensen gezegd dat ik dit niet kon of dat het niet bij me past. En om eerlijk te zijn..’ Ze balde haar vuist in groot contrast met haar nog steeds zachte stem. ‘Ik ben het zo zat dat die mensen voor mij invullen wat wel of niet bij me past.’ Ze gaf Bellamy een zachte glimlach terwijl ze liepen.
    ‘Dus ik zou graag met je mee willen.’ Bellamy stelde voor om haar spullen weg te zetten en naar de lunch te gaan. Jiae volgde haar naar haar huisje.
    ‘Dus wie is jouw huisgenoot?’ Ze liep de kamer door en twijfelde even voor ze het volgende zei: ‘De mijne is een man,' ze zei het woord 'man' met een subtiele ondertoon van bezorgdheid. 'Is.. is daar geen regel voor, dat mannen en vrouwen gescheiden in een huisje slapen?’ Ze probeerde te bedenken op welke plek ze haar ship-dagboek het beste kon verbergen. Het vormde de basis voor haar inspiratie voor de fanfictions die ze op AO3 postte. En met zoveel mooie mannen op dit eiland zou een volgende fanfic een eitje zijn. Dit programma zal door duizenden bekeken worden; wat voor een aanzienlijke stijging van haar kans op een veelbelezen fanfic zou zorgen.
    Het trieste was wel dat ze daardoor het risico liep om meer geïnteresseerd te zijn in het invullen van de liefdesfantasie van anderen in plaats van haar eigen waar te maken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Chester Alexander Abrahams

    23 | Kamer 3 | Bij Elin


          "Elin, aangenaam,” stelde de dame zichzelf ook vrolijk aan hem voor nadat ze zijn uitgestoken hand had aangenomen. Hij schudde haar hand en glimlachte even subtiel waarna hij haar hand weer los liet om zich verder in de stoel te laten zakken. Ze had een prima plekje uitgekozen, niet geheel in de volle zon en met een mooi uitzicht op het strand - nu was dat laatste waarschijnlijk niet zo moeilijk geweest.
          ”Dus, wat vind je van het eiland tot nu toe?” vroeg Elin geïnteresseerd. Chester keek even voor zich uit om na te denken over zijn antwoord. De zee lag er rustig bij en raakte de kustlijn steeds voorzichtig, alsof ze bang was schade aan te richten.
          ”Tot nu toe heb ik nog weinig negatiefs te benoemen,” zei hij met een kleine grijns “ik zal niet alleen staan als ik zeg dat het eiland zelf adembenemend is, het warme weer mag dan niet helemaal mijn voorkeur hebben, maar het is prima uit te houden.” Nee, het warme weer was niet helemaal naar zijn smaak. Hij had veel liever wat grauwere dagen, al had hij nooit zo goed geweten waarom.
          ”En jij, heb jij al een beetje kunnen genieten van het uitzicht?” Hij keek haar even aan “maar het uitzicht is natuurlijk niet wat ons hier naartoe heeft getrokken, dus, wat is jouw verhaal? Hoe ben je hier terechtgekomen?” Hij was best benieuwd naar de andere deelnemers. Waren er echt mensen die zichzelf hadden opgegeven of waren de meesten hier min of meer per ongeluk terechtgekomen zoals hijzelf. In de eerste instantie had hij gedacht dat één van zijn vrienden een flauwe grap had uitgehaald toen hij de brief op zijn deurmat had gevonden. Het hele idee van het programma klonk wat ongeloofwaardig, en waren dit soort programma’s niet meer bedoeld voor de mooie jongens met de afgetrainde lichamen? Na iets te veel alcohol had hij iedereen beloofd om de kans toch te grijpen en mee te doen aan het programma, want wat had hij te verliezen? Misschien vond hij de liefde van zijn leven - kleine kans -, misschien maakte hij nieuwe vrienden of misschien had hij gewoon een prachtige, en niet te vergeten gratis, vakantie.


    chaos makes the muse