• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo op tijd dat je er niet meer over kan klagen? Of gaat het juist heel goed? Heb je zojuist ontdekt dat de duivel echt bestaat en vind je dat verbazingwekkend oké?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.
    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 3 sep 2019 - 20:50 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Rot trein. De NS zijn vuile afzetters en dat rot wijf liep heel langzaam voor mijn neus. Daar gaat mijn 20 euro! Kut treinen! 😡

    Oké, vandaag wordt chaos. Aurora komt aan, waar nog dingen voor voorbereid en verplaatst moeten worden. En dan is er zo ook nog pers aanwezig, die ook in het lab komen filmen.
    Ik ga vandaag niet veel met mn poppen kunnen werken, dat voorspel ik nu al, haha.


    Stenenlikker

    Ah, disassociating during the Purple Rain guitar solo while not feeling your body because you haven't eaten anything in 70 hours feels so good

    [ bericht aangepast op 22 jan 2020 - 23:27 ]


    Guardian of the Eastern Gate

    Gisteren was weer een mooi voorbeeld van
    moeite die ik voor mensen doe >>> moeite die mensen voor mij doen


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    17 van de 35 zijn sowieso goed. Nu hopen dat de twijfelgevalletjes ook goed zijn en dat ik het tentamen eindelijk gehaald heb... Na 5 keer gemaakt te hebben.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Gaat lekker vandaag, ik ben gewoon allebei mijn to-do lijsten vergeten mee te nemen 🤦‍♀️
    En waarom is die pannenkoek nou weer zo langzaam, het is koud :C


    Stenenlikker

    Housewarming vibes zijn goedd.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Onze eerste collab fic gaat bijna online en ik ben zo excited yes. Het was so leuk om aan te werken.


    Guardian of the Eastern Gate

    Het blijft een raar gevoel dat ik ook gewoon bevriend ben met één van de mensen die mijn scriptie moet gaan beoordelen, help. Tenminste, ik zie hem als een vriend. Geen idee hoe hij over mij denkt, maar we hebben het wel altijd gezellig met elkaar als ik met hem meerijd en daarbuiten eigenlijk ook gewoon.


    Stenenlikker

    Me; gaat bijna dood op de fiets, realiseert zich dat ze minder moet roken
    Also me; zoveel spanning en paniek dat ik 10 sigaretten achter elkaar rook


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    heb nog een week om een korte stage te fixen, lees 40 uur,..... WAAROM ZIJN AL DIE SCHOLEN AL BEZET MET TIG PABO STUDENTEN??!?!? IK MOET EEN PAAR OPDRACHTEN DOEN VOOR REKENEN, LIKE KUNNEN ZE NIET WAT DAGEN VRIJ VOOR MIJ MAKEN??


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Volgens mij heb ik echt een groot probleem en de enige mensen die me konden helpen hebben me keihard gedumpt.

    Of zal ik woensdag gewoon Gaan?


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik blijf mn telefoon checken haha oeps 🙈


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Heel gek idee dat ons lieve konijntje is overleden. 10 jaar geleden uit het asiel gehaald door mijn zus toen hij al 2/3 jaar was en mee naar de studentenkamer. In de vakanties en weekenden vaak lekker mee naar thuis om in de tuin te spelen. Mee van studentenhuis naar apartment, van apartment naar een eigen huis met een eigen tuin en sinds afgelopen zomer definitief naar ons omdat er een baby op komst was en hij anders naar buiten moest verhuizen. Wij hebben nog een aantal maanden van hem mogen genieten gelukkig.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Meh :'(


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.