• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo op tijd dat je er niet meer over kan klagen? Of gaat het juist heel goed? Heb je zojuist ontdekt dat de duivel echt bestaat en vind je dat verbazingwekkend oké?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.
    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 3 sep 2019 - 20:50 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Als het geen blindedarmontsteking is, wat is dit dan wel? Het is echt een ondraagbare pijn.

    [ bericht aangepast op 16 jan 2020 - 23:49 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Morgen naar mijn werk om definitief afscheid te nemen en mijn spullen in te leveren. Het zat er natuurlijk aan te komen gezien het feit dat ik al 6 weken lang opgesloten ben. Maar toch, het is kut


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    I'm emotionally exhausted and if no one's giving a fuck, than neither am I


    Guardian of the Eastern Gate

    Slapen is een lastige hobby,
    Maar ook lastig om weer vanaf te komen. :P
    Als men begrijp wat ik bedoel.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    So much to write, so lil' inspiration.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zo fijn dat ik even niks meer aan verslagen hoef uit te werken en weer eens lekker kan schrijven.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Oef, die afwijzing blijft wat pijn doen. His loss, laten we dan maar zeggen.


    Stenenlikker

    Damn, ik wist niet dat ik zo productief kon zijn. Geen druppel huiswerk gedaan natuurlijk, we maken het niet te bont.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ik vind dit een stomme en nutteloze opdracht. please do not make me do this again i hated it three years ago and, gee, i still do now.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Sure, just trigger yourself again. Read it again lol. Who cares.


    Guardian of the Eastern Gate

    Go to sleeeeep


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik onderweg naar mijn studentenkamer: Ik mis A. Het zou goed zijn elkaar weer eens te zien en spreken, maar ik ga dat natuurlijk nooit durven appen. En we zien elkaar nu alleen maar niet meer door mij anyway.
    App van A een uurtje geleden: 'Dus hoe gaat het met je?'
    Ik: Shit, ik weet niet wat ik moet antwoorden. Aaah! Ik maak deze Heartstone run eerst wel af.

    Ja, zo los ik het probleem met mijn vrienden op natuurlijk.. -.-


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik heb al de hele dag een beetje paniekig gevoel, ondanks het goede nieuws over m'n scriptie, en dit is niet fijn....


    Stenenlikker

    Please care about me, someone has to


    Guardian of the Eastern Gate

    Ohmygod. Ik denk dat dat gewoon een teken was dat ik het niet had moeten doen.. Super embarrasing dit. :$


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn