• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo op tijd dat je er niet meer over kan klagen? Of gaat het juist heel goed? Heb je zojuist ontdekt dat de duivel echt bestaat en vind je dat verbazingwekkend oké?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.
    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 3 sep 2019 - 20:50 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb nog nooit een dag in mijn leven gegamed — maar na het afkijken van The Witcher ben ik het oprecht aan het overwegen.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Ugh. You’d fangirl and laugh so hard about this picture and now I’m just staring at it while feeling numb.


    Ik wil gewoon dit hoofdstuk schrijven, waarom lukt het nieeeet


    Guardian of the Eastern Gate

    Janthony schreef:
    Ik wil gewoon dit hoofdstuk schrijven, waarom lukt het nieeeet


    Oprecht, probeer te switchen naar het lettertype Comic Sans. Ziet er een stuk minder vijandig uit en op één of andere manier gaat je inner editor niet zeuren als je met dat lettertype werkt. Als alles eenmaal op papier- beeldscherm staat, kan je er weer een mooi lopend geheel van maken. Een lege pagina kan je immers niet verbeteren en de eerste draft mag daarom best wat hakkelend lopen. Misschien dat dit helpt :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (...)

    Oprecht, probeer te switchen naar het lettertype Comic Sans. Ziet er een stuk minder vijandig uit en op één of andere manier gaat je inner editor niet zeuren als je met dat lettertype werkt. Als alles eenmaal op papier- beeldscherm staat, kan je er weer een mooi lopend geheel van maken. Een lege pagina kan je immers niet verbeteren en de eerste draft mag daarom best wat hakkelend lopen. Misschien dat dit helpt :Y)


    Ah het probleem is meer dat ik ongeveer weet wat ik wil schrijven, maar het komt er gewoon niet uit in woorden. Bestond er maar iets waarmee ik mijn gedachtes op papier kon projecteren, dat zou wat zijn...

    Anyway, bedankt!


    Guardian of the Eastern Gate

    You are the one you’ve been waiting for.


    Vengerberg schreef:
    Ik heb nog nooit een dag in mijn leven gegamed — maar na het afkijken van The Witcher ben ik het oprecht aan het overwegen.


    The Witcher is goed! Hoop dat het tweede seizoen snel komt. Zijn waarschijnlijk ook verschillen tussen de game en de serie.


    Physics is awesome

    I need more Frozen 2.

    You’ve moved on and I shouldn’t be this sad about it.


    Alright, mistakes were made. Noted :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ontzettend veel zin in morgen! Gezelligheid, drank, carbid schieten, nog meer drank, leuke mensen en vuurwerk!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Nog maar twaalf uur. The end of an era.


    Het is een eind van decennium en ik had een kut decennium. Een voordeel, het volgende decennium kan alleen maar beter zijn. Want dit decennium begin ik op een gesloten afdeling, dus vanaf daar kan het alleen maar beter toch?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Eindelijk het laatste stuk geschreven, maar ik heb het idee dat mijn Engels deze avond super wonky is lol.


    Guardian of the Eastern Gate

    Tijd voor een vreugdedansje, want ik heb volledig zelfstandig een van m'n soorten gedetermineerd ^^

    (Negeer het feit dat de vorige keer dat ik dit riep, ik fout zat.)


    Stenenlikker

    The moment when you win 1000 Euros from the lottery looooool


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.