• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo op tijd dat je er niet meer over kan klagen? Of gaat het juist heel goed? Heb je zojuist ontdekt dat de duivel echt bestaat en vind je dat verbazingwekkend oké?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.
    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 3 sep 2019 - 20:50 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ik heb zojuist quizlet opnieuw ontdekt en, wauw, al die herinneringen, het voelt goed om terug te zijn (:


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    zal ik gewoon stoppen met mijn studie mhm


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Aaah, ik word zo blij van al die reads, votes en comments. Ik heb echt de leukste lezers op Wattpad ☺️


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Met hoe weinig X. is veranderd, is het bizar dat ik er nu pas achter kom dat we 7,5 jaar geleden al een jaar samen op musicales hebben gezet. (Doordat ter sprake kwam dat we beiden in 'Ster' gespeeld hadden en dat dat eigenlijk te toevallig was.) Het is zo duidelijk haar!
    Nog gekker is dat ik bij zo ongeveer iedereen nog wel iets van een beeld in mijn hoofd had, of dat er een beeld terugkwam toen ik de musical herbekeek, maar ik heb echt geen beeld van X. voor 2018.. $:

    Wat ik wel nog weet is dat ik vorig jaar iets als 'hey, wat een interesante naam. Die heb ik nog nooit eerder gehoord.' dacht toen ze zich voorstelde. Geheugen, wat is dit?


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Voor iedereen gaat het leven door maar ik sta weer stil. Ik zou zo graag willen dat ik 10 jaar terug kon in de tijd en het dan anders zou kunnen doen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Damn insecurities. Na een spellingschecker er overheen gegooid te hebben, krijg ik van twee mensen te horen dat het engels in mijn scriptie best prima is en er helemaal niet zo veel aan scheelt als ik dacht.
    Nu de laatste feedback afwachten, die verwerken en inleveren die scriptie. Gelukkig dat dit slechts een eerste versie is, though.


    Stenenlikker

    Oh shit, waarom heb ik hem gevraagd te komen. Aaaah, stress :C


    Stenenlikker

    Het is hoog tijd voor een nieuwe username, maar ik weet niet welke :c


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik leef op 1 uur slaap.... Ik vertrek over 20 minuten met de bus en ben over 12,5 uur weer thuis ✌️


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Ghghgh okay nu ben ik echt heel emotioneel en ik had zoveel te doen maar ik kan me niet concentreren. Honestly, het moet zo moeilijk geweest zijn en ik ben super trots op Nikkie.
    Ongelooflijk dat mensen zo laag kunnen zinken wtf.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2020 - 21:53 ]


    Guardian of the Eastern Gate

    Lezen dat de personage verliefd wordt op een jongen, maar dan blijkt hij 17 te zijn en zij 23! Echt grappig.om te lezen! 😂

    Sad, wanneer je in RL twee mensen shipt en dan te horen krijgt dat het gesneuveld is...


    Stenenlikker

    Op een gegeven moment in je leven maak je een lijstje met taken die je nog moet doen, vervolgens ben je de hele avond druk in de weer met allemaal echt nuttige dingen en is je lijstje aan het einde van de dag nog steeds niet of, of zo mogelijk nog langer. Een raar soort van tevreden-maar-toch-net-niet.

    //

    Ik heb toch even een ontzettend gave theepot gekocht. Chinees volgens mij, en echt van aardewerk enzo (blush)
    [Edit] Zo-eentje van waarneer je hem ziet, je aan de tweede aflevering van Sherlock moet denken.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2020 - 23:52 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Dit wordt nog een leuke studeernacht. (nerd)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    nieuwe username who dis


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO