• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo op tijd dat je er niet meer over kan klagen? Of gaat het juist heel goed? Heb je zojuist ontdekt dat de duivel echt bestaat en vind je dat verbazingwekkend oké?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.
    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]

    [ bericht aangepast op 3 sep 2019 - 20:50 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    heheh ik ben kaal


    Heaven is a place that we all have

    Studereeeeen komaan.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Als m'n moeder me even met rust zou willen laten — ik ben een emotional mess en kan al niet meer normaal denken. Ugh.


    Wanneer je het eten al kan ruiken en je maag het nu al wil, maar het nog niet klaar is. :(


    Physics is awesome

    [ bericht aangepast op 22 dec 2019 - 19:27 ]


    —not with a bang, but a whimper.


    Jaaaaa ik mag overmorgen na 3 weken lekker een paar uurtjes naar huis!!!!


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Are you freaking kidding me..

    Ik heb zo'n zin in kerst *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.


    26 - 02 - '16

    Kerstavond op een gesloten afdeling;
    ‘Kerstdiner’
    Met zijn allen naar de kerstdienst in het stiltecentrum, aka een mengelmoes van protestant en katholieke dienst en dus super verwarrend
    Heel veel sigaretjes
    Stranger Things in de woonkamer met leuke groepsgenootjes en lekkere hapjes.

    Niet precies hoe ik van plan was mijn kerstavond door te brengen, maar gezien de omstandigheden best oke.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Kijk, mijn moeder én mijn zusje aan het huilen gekregen voor de televisie met mijn filmkeuze :Y) Eerlijk, ik houd echt van animatie en het is niet voor iedereen een ding, maar Klaus is echt een aanrader voor wie nog een mooie kerstfilm zoekt!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Kijk, mijn moeder én mijn zusje aan het huilen gekregen voor de televisie met mijn filmkeuze :Y) Eerlijk, ik houd echt van animatie en het is niet voor iedereen een ding, maar Klaus is echt een aanrader voor wie nog een mooie kerstfilm zoekt!


    Inderdaad! Was een geweldige film.


    Guardian of the Eastern Gate

    I know what unconditional love feels like • and this is not it.


    Oh damnit, ik moet een leuke kans laten gaan, omdat het te ver is en ik veel te druk ben :C Dan hem maar een andere keer naar de bios mee proberen te trekken, maar erg lief dat hij vroeg of ik meewilde, omdat een kaartje in hun groep was vrijgekomen.


    Stenenlikker