• Darwin Saints



    Sinds dag en dauw staat de St. Clementine Prep School for Young Ladies bekend om haar uitmuntende aanbod van lessen en grondige voorbereiding op het universiteitsleven. Het is een privéschool, waarvan enkel de crème de la crème van de elitegemeenschap ook maar kan hopen er een gegeerd plekje te bemachtigen, en dat bovendien voor een stevig prijskaartje. Eén ding is zeker; wie een diploma aan St. Clem's in handen heeft, staat al met één voet binnen in de meest prestigieuze universiteiten eender waar ter wereld.
          Het hele Upper East Side district staat dan ook in rep en roer als men ontdekt dat de victoriaanse schoolgebouwen asbest bevatten. Men wil namelijk niet dat dochterlief een minuut langer in de buurt van de gevaarlijke stof verblijft, maar tegelijk moet ook haar opleiding verder gezet kunnen worden.
          Galante gentlemen als ze zijn, besluit de raad van bestuur in samenspraak met hun leerlingen om de dames onderdak te bieden op de Darwin Prep Academy for Gents. De gehele linkervleugel van St. Clem's broederschool wordt ter beschikking gesteld voor de meiden.
          Dat betekent echter dat de heren nu moeten gaan samen hokken, niet tot ieders jolijt. Ook hun lessen, die ze tot dusver strict apart kregen, zullen de heren van Darwin en de Clementines nu samen beleven.

    Hoe zal het de Dukes & Dames vergaan nu ze een terrein moeten delen? Worden er verbonden gesmeed, of zullen er vetes ontstaan?
    Hoe ga je namelijk om met het andere geslacht, als je er al die tijd bijna niks mee te maken hebt gehad?


    Rollen:


                      Ladies
          ♔Alexandra Liliya Romanova | 18 | Queen B | Ester Expósito | Dacre
          ♔ Norah-Rose Jackson | 17 | Status | Faceclaim | lHlCCUP
          ♔ Mauve Freya Kingsland | 18 | Rich Partygirl | Kendall Jenner | Sombre
          ♔ Jennifer Brennan Laurensen | 18 | Status | Jeri Ryan |Lorem

                      Gents
          ♛ Colin Graham Lewlyn III |18 | The Emperor | @hendrikgiesler | Hanson
          ♛ Jason ''Jace'' Scott Andrews | 18 | The Sports Hero | Sean O'Pry | lovelyreads
          ♛ Tyge Sebastian Layton | 17 | The Jealous One | ceclaim | Hargreeves
          ♛ Otis Zachary Tobias Bloomberg| 18 | Status | "Good" Christian | Venustic
          ♛ Mycroft "Mylo" Lowell Gladstone | 18 | De Rebelse Alternatieveling | Faceclaim |Preservation
          ♛ Aleksei Dante Nolan Sokolov | 17 | Happy Class Clown |Tarjei Sandvik Moe |Klaus


    texttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttext



    [ bericht aangepast op 7 okt 2019 - 13:30 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Kristoff schreef:
    (...)

    Hi! Ik ben blij dat het al iets beter gaat! c; En ik hoop dat je binnenkort normaal kan gaan slapen haha. Ik wil ook niet dat je jezelf opfokt voor deze rpg. Misschien is het een idee om je personage even te 'parkeren' zegmaar tot je weer in een fijne en uitgeslapen toestand bent? c; Dan hoef je ook niet te piekeren over deze rpg en kan je meteen terug inspringen als het weer lukt om te schrijven.

    Het is nu al een maandje, en ik wil eigenlijk graag weer verder met Tyge hahah, ik wil jou ook niet forceren, zeker wetende dat als je post, je misschien weer voor een langere periode geen tijd gaat hebebn -niet slecht bedoelt, maar ik wil jou ook niet onder druk zetten ofso- Lijkt je dat wat? Dat ik met Tyge, Jennifer haar naar haar kamer laat brengen en dat ze daar 'rust' tot je weer kan inspringen? c: Dan kan ik met Tyge ook weer verder.

    Sorry dat ik zolang gewacht had om te reageren, ik moest even nadenken over wat je zei. xD
    Hm, ik denk dat het persoonlijk beter is als ik de RPG laat varen voor mijzelf. ;-;
    Het is deels wel jammer ja, maar dit schiet anders ook niet op.
    Ik weet niet of het mij namelijk lukt terug te komen als het wel weer beter gaat, of hoelang dat precies gaat duren, vandaar mijn keuze.

    Ik kan voor de zekerheid gewoon nog lekker rond lurken, en misschien als ik alsnog de kracht vind weer iets te schrijven, niemand ziet echt vast aan mijn karakter op Tyge nu even na, (Im so sorry for that. ,-, ) dus dat scheelt ook weer.

    Ik denk niet dat het nu nog lukt een bericht te schrijven voor Jenny, als je wil mag je er zelf een einde eraan breien als je daar zelf zin in heb, ik zal alsnog het wel lezen, ben alleen een van die achtergrond spookjes voor nu. :p

    Klinkt dat okay?


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Lorem schreef:
    (...)
    Sorry dat ik zolang gewacht had om te reageren, ik moest even nadenken over wat je zei. xD
    Hm, ik denk dat het persoonlijk beter is als ik de RPG laat varen voor mijzelf. ;-;
    Het is deels wel jammer ja, maar dit schiet anders ook niet op.
    Ik weet niet of het mij namelijk lukt terug te komen als het wel weer beter gaat, of hoelang dat precies gaat duren, vandaar mijn keuze.

    Ik kan voor de zekerheid gewoon nog lekker rond lurken, en misschien als ik alsnog de kracht vind weer iets te schrijven, niemand ziet echt vast aan mijn karakter op Tyge nu even na, (Im so sorry for that. ,-, ) dus dat scheelt ook weer.

    Ik denk niet dat het nu nog lukt een bericht te schrijven voor Jenny, als je wil mag je er zelf een einde eraan breien als je daar zelf zin in heb, ik zal alsnog het wel lezen, ben alleen een van die achtergrond spookjes voor nu. :p

    Klinkt dat okay?


    Geen probleem c:

    Jammer, maar voor mij ben je nog steeds altijd welkom om terug te keren !


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb nog steeds Midas


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Sofia staat als je wil


    Bowties were never Cooler

    Kennen zij elkaar al of fresh start?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Misschien hebben ze al iets gesproken sinds de dames er zijn, maar ervoor denk ik niet. Of had jij een ander idee?


    Bowties were never Cooler

    Nee vind ik prima.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Heya guys, sorry voor mijn afwezigheid. Ik ben de afgelopen weken afwisselend behoorlijk ziek geweest en mijn energie heb ik toen vooral in school gestoken. Ik heb volgende week alleen nog een verslag en een tentamen voor mijn vakantie, maar dan kan ik weer schrijven. (:


    El Diablo.

    Wow ik heb je bericht volledig gemist.
    Hopelijk niet te lang ziek geweest? Hoe is je tentamen gegaan?



    Midas is de volgende op mijn to-write lijstje maar die komt vandaag niet meer.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Sofia is niet super, maar ze staat. Hopelijk kan je er wat me. Anders pas ik haar met alle liefde aan

    [ bericht aangepast op 20 jan 2020 - 17:35 ]


    Bowties were never Cooler

    Ondanks dat ik niet reageer meer op de speeltopic lees ik deze topic nog wel. c:
    Merk wel dat iedereen een beetje het loodje legt, komt dat door de examens? :o


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Bij mij wel. Ik moet nog anderhalve week en had nu even snel tussendoor tijd, maar dat is ook echt een wonder


    Bowties were never Cooler

    Ik wacht nog op een post haha, ben overigens ook druk met school (:


    - thank you for existing -

    Ik wacht met Aleksei ook nog


    Bowties were never Cooler

    Hanson → Beansidhe


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.