• Darwin Saints



    Sinds dag en dauw staat de St. Clementine Prep School for Young Ladies bekend om haar uitmuntende aanbod van lessen en grondige voorbereiding op het universiteitsleven. Het is een privéschool, waarvan enkel de crème de la crème van de elitegemeenschap ook maar kan hopen er een gegeerd plekje te bemachtigen, en dat bovendien voor een stevig prijskaartje. Eén ding is zeker; wie een diploma aan St. Clem's in handen heeft, staat al met één voet binnen in de meest prestigieuze universiteiten eender waar ter wereld.
          Het hele Upper East Side district staat dan ook in rep en roer als men ontdekt dat de victoriaanse schoolgebouwen asbest bevatten. Men wil namelijk niet dat dochterlief een minuut langer in de buurt van de gevaarlijke stof verblijft, maar tegelijk moet ook haar opleiding verder gezet kunnen worden.
          Galante gentlemen als ze zijn, besluit de raad van bestuur in samenspraak met hun leerlingen om de dames onderdak te bieden op de Darwin Prep Academy for Gents. De gehele linkervleugel van St. Clem's broederschool wordt ter beschikking gesteld voor de meiden.
          Dat betekent echter dat de heren nu moeten gaan samen hokken, niet tot ieders jolijt. Ook hun lessen, die ze tot dusver strict apart kregen, zullen de heren van Darwin en de Clementines nu samen beleven.

    Hoe zal het de Dukes & Dames vergaan nu ze een terrein moeten delen? Worden er verbonden gesmeed, of zullen er vetes ontstaan?
    Hoe ga je namelijk om met het andere geslacht, als je er al die tijd bijna niks mee te maken hebt gehad?


    Rollen:


                      Ladies
          ♔Alexandra Liliya Romanova | 18 | Queen B | Ester Expósito | Dacre
          ♔ Norah-Rose Jackson | 17 | Status | Faceclaim | lHlCCUP
          ♔ Mauve Freya Kingsland | 18 | Rich Partygirl | Kendall Jenner | Sombre
          ♔ Jennifer Brennan Laurensen | 18 | Status | Jeri Ryan |Lorem

                      Gents
          ♛ Colin Graham Lewlyn III |18 | The Emperor | @hendrikgiesler | Hanson
          ♛ Jason ''Jace'' Scott Andrews | 18 | The Sports Hero | Sean O'Pry | lovelyreads
          ♛ Tyge Sebastian Layton | 17 | The Jealous One | ceclaim | Hargreeves
          ♛ Otis Zachary Tobias Bloomberg| 18 | Status | "Good" Christian | Venustic
          ♛ Mycroft "Mylo" Lowell Gladstone | 18 | De Rebelse Alternatieveling | Faceclaim |Preservation
          ♛ Aleksei Dante Nolan Sokolov | 17 | Happy Class Clown |Tarjei Sandvik Moe |Klaus


    texttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttext



    [ bericht aangepast op 7 okt 2019 - 13:30 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Sounds good ^^


    El Diablo.

    Klinkt mij ook goed in de oren :)


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    I like it! 😊


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Alrighty then!


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Hanson schreef:
    Ik dacht om misschien te skippen naar het black-out feest waar Colin het over had?
    Het is een under the radar feest in de kelder, zonder enig licht behalve enkele glow sticks. Alles gebeurt dus vrijwel in het donker.

    Ik zou zelf opteren voor een dag of twee later, dan is zeker iedereen al op school aangekomen en heeft iedereen elkaar al ontmoet/kennisgemaakt?
    Maar dan ook echt middenin het feest starten ipv iedereen die langzaam toekomt.


    Jaa leuk!


    - thank you for existing -

    Zal ik nog een pst schrijven, of gaan we meteen skippen? c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik wil opzich nog wel met Zach posten, maar nu skippen vind ik ook prima.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Laten we afspreken dat de skip morgen om 12u 's middags gebeurt. Wie nog wil posten heeft dan nog de kans.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Colin staat er, wie wil mag naar hem toe gaan.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Wie neemt Norah als date mee. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Iemand voor Alexandra? ^^


    El Diablo.

    Als date kan Colin niet veel betekenen, maar iedereen is welkom hem te vergezellen voor een dansje en een drankje :p


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik ga zo Tyge schrijven c; Wie zich geroepen voelt op de persoon te zijn waartegen hij aan loopt , lemme know ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb Aleksei voor wie wil


    Bowties were never Cooler

    Welp, ik vind dit best moeilijk om te zeggen, maar ik heb het idee dat dit niet echt iets is voor mij.
    Ik wil best graag eraan werken, maar ik zit mijzelf best erg in de weg om iets uit te kunnen voeren...

    Ik wil wel zeggen dat dit mij actiever op Quizlet hebt gemaakt, en daar ben ik wel best dankbaar voor, nu zit ik namelijk weer opnieuw een aantal keer per dag de site te refreshen just to look if I got new messages, and that alone brings back memories. :'D

    Het is wel een beetje zonde dat ik zoveel werk heb gedaan een personage neer te zetten, maar zoals jullie weten, die ene post die ik heb gepost was zowat mijn toppunt van hoe dicht ik bij andermands karakters kan komen. :'D Het is voor mij gewoon lastig om iets neer te zetten dat te maken heeft met andermans karakters denk ik, ik wil dingen niet awkward maken, of dingen fout doen. (en ik weet dat het gewoon te maken hebt met de ervaring die ik niet heb, maar het is toch wel een grote muur waar ik over moet klimmen, en dat is iets waar ik niet goed in ben.)

    Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik nog moet zeggen, ik verwacht namelijk niet dat ik zielig word gevonden, of misschien iets anders negatief, dat is ook niet mijn bedoeling, misschien is dit wel een soort noodkreet, I dont know, I just wanted to share how I feel about it, cuz I have been quite difficult since the start. :'D

    Stiekem wil ik niet echt stoppen, maar zelf heb ik het al moeilijk genoeg de berichten van het speeltopic te volgen en echt te weten waar iedereen is, daarbij het karakter die ik heb gekozen is ook niet het meest makkelijke om mee te spelen heb ik het idee, al zou ik geen beter karakter kunnen bedenken denk ik.
    I dont know what to do, ;-; makes me a little confused and a bit sad too. I think I'll just wait for some comments if people would like to answer my... what ever this is...
    Welp, rip mijn mentale staat.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."