• Darwin Saints



    Sinds dag en dauw staat de St. Clementine Prep School for Young Ladies bekend om haar uitmuntende aanbod van lessen en grondige voorbereiding op het universiteitsleven. Het is een privéschool, waarvan enkel de crème de la crème van de elitegemeenschap ook maar kan hopen er een gegeerd plekje te bemachtigen, en dat bovendien voor een stevig prijskaartje. Eén ding is zeker; wie een diploma aan St. Clem's in handen heeft, staat al met één voet binnen in de meest prestigieuze universiteiten eender waar ter wereld.
          Het hele Upper East Side district staat dan ook in rep en roer als men ontdekt dat de victoriaanse schoolgebouwen asbest bevatten. Men wil namelijk niet dat dochterlief een minuut langer in de buurt van de gevaarlijke stof verblijft, maar tegelijk moet ook haar opleiding verder gezet kunnen worden.
          Galante gentlemen als ze zijn, besluit de raad van bestuur in samenspraak met hun leerlingen om de dames onderdak te bieden op de Darwin Prep Academy for Gents. De gehele linkervleugel van St. Clem's broederschool wordt ter beschikking gesteld voor de meiden.
          Dat betekent echter dat de heren nu moeten gaan samen hokken, niet tot ieders jolijt. Ook hun lessen, die ze tot dusver strict apart kregen, zullen de heren van Darwin en de Clementines nu samen beleven.

    Hoe zal het de Dukes & Dames vergaan nu ze een terrein moeten delen? Worden er verbonden gesmeed, of zullen er vetes ontstaan?
    Hoe ga je namelijk om met het andere geslacht, als je er al die tijd bijna niks mee te maken hebt gehad?


    Rollen:


                      Ladies
          ♔Alexandra Liliya Romanova | 18 | Queen B | Ester Expósito | Dacre
          ♔ Norah-Rose Jackson | 17 | Status | Faceclaim | lHlCCUP
          ♔ Mauve Freya Kingsland | 18 | Rich Partygirl | Kendall Jenner | Sombre
          ♔ Jennifer Brennan Laurensen | 18 | Status | Jeri Ryan |Lorem

                      Gents
          ♛ Colin Graham Lewlyn III |18 | The Emperor | @hendrikgiesler | Hanson
          ♛ Jason ''Jace'' Scott Andrews | 18 | The Sports Hero | Sean O'Pry | lovelyreads
          ♛ Tyge Sebastian Layton | 17 | The Jealous One | ceclaim | Hargreeves
          ♛ Otis Zachary Tobias Bloomberg| 18 | Status | "Good" Christian | Venustic
          ♛ Mycroft "Mylo" Lowell Gladstone | 18 | De Rebelse Alternatieveling | Faceclaim |Preservation
          ♛ Aleksei Dante Nolan Sokolov | 17 | Happy Class Clown |Tarjei Sandvik Moe |Klaus


    texttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttext



    [ bericht aangepast op 7 okt 2019 - 13:30 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Lorem schreef:
    Welp, ik vind dit best moeilijk om te zeggen, maar ik heb het idee dat dit niet echt iets is voor mij.
    Ik wil best graag eraan werken, maar ik zit mijzelf best erg in de weg om iets uit te kunnen voeren...

    Ik wil wel zeggen dat dit mij actiever op Quizlet hebt gemaakt, en daar ben ik wel best dankbaar voor, nu zit ik namelijk weer opnieuw een aantal keer per dag de site te refreshen just to look if I got new messages, and that alone brings back memories. :'D

    Het is wel een beetje zonde dat ik zoveel werk heb gedaan een personage neer te zetten, maar zoals jullie weten, die ene post die ik heb gepost was zowat mijn toppunt van hoe dicht ik bij andermands karakters kan komen. :'D Het is voor mij gewoon lastig om iets neer te zetten dat te maken heeft met andermans karakters denk ik, ik wil dingen niet awkward maken, of dingen fout doen. (en ik weet dat het gewoon te maken hebt met de ervaring die ik niet heb, maar het is toch wel een grote muur waar ik over moet klimmen, en dat is iets waar ik niet goed in ben.)

    Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik nog moet zeggen, ik verwacht namelijk niet dat ik zielig word gevonden, of misschien iets anders negatief, dat is ook niet mijn bedoeling, misschien is dit wel een soort noodkreet, I dont know, I just wanted to share how I feel about it, cuz I have been quite difficult since the start. :'D

    Stiekem wil ik niet echt stoppen, maar zelf heb ik het al moeilijk genoeg de berichten van het speeltopic te volgen en echt te weten waar iedereen is, daarbij het karakter die ik heb gekozen is ook niet het meest makkelijke om mee te spelen heb ik het idee, al zou ik geen beter karakter kunnen bedenken denk ik.
    I dont know what to do, ;-; makes me a little confused and a bit sad too. I think I'll just wait for some comments if people would like to answer my... what ever this is...
    Welp, rip mijn mentale staat.


    Ik denk persoonlijk dat je er te moeilijk over denkt. Er is net een skip geweest, dus juist nu moet het eenvoudig zijn om ergens een opening te vinden. Tyge geeft je letterlijk een opening, als jij aangeeft dat je een stukje schrijft waarin Jennifer degene is die tegen hem opbotst dan heeft hij de eerste stap al gezet en claim je die situatie even voor jezelf. Juist omdat je nog niet veel hebt geschreven kan je haar ook gewoon nog anders vormen om het makkelijker te maken voor jezelf, ook omdat je aangeeft niet veel ervaring te hebben in RPG. Als je er nu uit stapt denk ik niet dat je het heel snel weer oppakt en dat zou toch zonde zijn.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Preservation schreef:
    (...)

    Ik denk persoonlijk dat je er te moeilijk over denkt. Er is net een skip geweest, dus juist nu moet het eenvoudig zijn om ergens een opening te vinden. Tyge geeft je letterlijk een opening, als jij aangeeft dat je een stukje schrijft waarin Jennifer degene is die tegen hem opbotst dan heeft hij de eerste stap al gezet en claim je die situatie even voor jezelf. Juist omdat je nog niet veel hebt geschreven kan je haar ook gewoon nog anders vormen om het makkelijker te maken voor jezelf, ook omdat je aangeeft niet veel ervaring te hebben in RPG. Als je er nu uit stapt denk ik niet dat je het heel snel weer oppakt en dat zou toch zonde zijn.

    Ja, dat klopt wel. Voor mij doende ben ik best ver gekomen. :'D
    Uberhaupt hieraan meedoen was/is een grote stap voor mij.
    Im sorry Im whining so much. :x

    Ik zal er echt over nadenken! Because I also find it a waste if I would step out of this all...


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Mauve heeft Alexandra net een pilletje aangeboden om het wat interessanter te maken vanavond, iedereen die dat leuk vindt moet maar ff tegen haar op lopen of bij de dames komen staan en het oog laten vallen op de pilletjes :p


    - thank you for existing -

    Lorem schreef:
    (...)
    Ja, dat klopt wel. Voor mij doende ben ik best ver gekomen. :'D
    Uberhaupt hieraan meedoen was/is een grote stap voor mij.
    Im sorry Im whining so much. :x

    Ik zal er echt over nadenken! Because I also find it a waste if I would step out of this all...



    Ik vind het wel knap dat je toch geprobeerd hebt om deel te nemen aan een rpg, gezien je zegt dat het een grote stap voor je is ^^. Ik snap dat het niet gemakkelijk is, en je zit natuurlijk wel tussen een groep met al wat rpg ervaring (ik zit hier al 7 jaar! ). En eerlijk, ik was ook al snel uit mijn eerste rpg gestapt zoveel jaar terug, omdat mijn personage nergens bij leek te horen.
    Maar daar leer je juist uit! Een rol is nooit verloren in mijn mening. Tyge is ook een mengeling van +10 voorgaande personages dat ik ooit al heb gemaakt, andere rollen neem ik meteen over en andere maak ik helemaal van nul. Maar een rol is nooit verloren ^^

    Misschien is het een tip om voor jou mee te nemen als je nu nog verder wilt gaan of niet, maar wees niet bang om naar spelers toe te gaan of te vragen of je naar een specifiek personage mag gaan. Ook is het inderdaad niet zo handig dat dat Jennifer een verlegen personage is, dat snap ik, maar dan moet je kijken om zelf op een creatieve manier een gesprek met iemand aan te knopen ^^.
    Tegen iemand aanbotsen is zo'n simpel voorbeeld, iemand om hulp vragen, je drankje over iemand te gooien, vergissen van persoon dat je aanspreekt, etc...

    Ook is de skip nu juist een opportuniteit om met personages te mingelen haha, Tyge heeft inderdaad net een opening gegeven waar je kan inspelen c: Dus als je toch nog wilt meedoen, be my guest en zo niet dan kan iemand anders gerust met Tyge praten.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hargreeves schreef:
    (...)


    Ik vind het wel knap dat je toch geprobeerd hebt om deel te nemen aan een rpg, gezien je zegt dat het een grote stap voor je is ^^. Ik snap dat het niet gemakkelijk is, en je zit natuurlijk wel tussen een groep met al wat rpg ervaring (ik zit hier al 7 jaar! ). En eerlijk, ik was ook al snel uit mijn eerste rpg gestapt zoveel jaar terug, omdat mijn personage nergens bij leek te horen.
    Maar daar leer je juist uit! Een rol is nooit verloren in mijn mening. Tyge is ook een mengeling van +10 voorgaande personages dat ik ooit al heb gemaakt, andere rollen neem ik meteen over en andere maak ik helemaal van nul. Maar een rol is nooit verloren ^^

    Misschien is het een tip om voor jou mee te nemen als je nu nog verder wilt gaan of niet, maar wees niet bang om naar spelers toe te gaan of te vragen of je naar een specifiek personage mag gaan. Ook is het inderdaad niet zo handig dat dat Jennifer een verlegen personage is, dat snap ik, maar dan moet je kijken om zelf op een creatieve manier een gesprek met iemand aan te knopen ^^.
    Tegen iemand aanbotsen is zo'n simpel voorbeeld, iemand om hulp vragen, je drankje over iemand te gooien, vergissen van persoon dat je aanspreekt, etc...

    Ook is de skip nu juist een opportuniteit om met personages te mingelen haha, Tyge heeft inderdaad net een opening gegeven waar je kan inspelen c: Dus als je toch nog wilt meedoen, be my guest en zo niet dan kan iemand anders gerust met Tyge praten.



    Ik wil die kans wel heel graag nemen, maar geef me een klein beetje tijd. c:
    Ik laat je niet eeuwig wachten, xD
    Ik ga vanavond of morgen wel wat proberen te schrijven.

    Trouwens heel erg bedankt, ik zit misschien wel al 6 jaar op Quizlet, en veel ervaring in RPG, maar niet in combinatie ervan. :p
    Maar ben wel blij met je reactie, het geeft mij ieder zeker hoop.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Lorem schreef:
    (...)

    Ik wil die kans wel heel graag nemen, maar geef me een klein beetje tijd. c:
    Ik laat je niet eeuwig wachten, xD
    Ik ga vanavond of morgen wel wat proberen te schrijven.

    Trouwens heel erg bedankt, ik zit misschien wel al 6 jaar op Quizlet, en veel ervaring in RPG, maar niet in combinatie ervan. :p
    Maar ben wel blij met je reactie, het geeft mij ieder zeker hoop.


    Top! En no worries ik ben geduldig heheh c; En nahw , no problem! Ik ben benieuwd naar je post! ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    ik probeer vanavond te schrijven, heb het wat drukjes


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hargreeves schreef:
    ik probeer vanavond te schrijven, heb het wat drukjes

    Ik dacht dat je vanavond wat zou schrijven. :'D
    Of is jouw avond rond een uur of 1? :o
    xD Niet dat ik het erg vind, vond het wel grappig.

    Ik heb mijn pc niet bij de hand, anders had ikzelf waarschijnlijk meteen wat geschreven. Dat moet maar wachten tot vanavond, als ik thuis ben. c:


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Lorem schreef:
    (...)
    Ik dacht dat je vanavond wat zou schrijven. :'D
    Of is jouw avond rond een uur of 1? :o
    xD Niet dat ik het erg vind, vond het wel grappig.

    Ik heb mijn pc niet bij de hand, anders had ikzelf waarschijnlijk meteen wat geschreven. Dat moet maar wachten tot vanavond, als ik thuis ben. c:


    Hahaha ik kreeg plots bericht dat ik niet meer moest werken :') dus had ik lekker vrij hahaha


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hargreeves schreef:
    (...)

    Hahaha ik kreeg plots bericht dat ik niet meer moest werken :') dus had ik lekker vrij hahaha


    Dat is altijd fijn om te horen. :p


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Aleksei staat. Ik hoop dat je er wat mee kan


    Bowties were never Cooler

    KIaus schreef:
    Aleksei staat. Ik hoop dat je er wat mee kan


    Ja hoor komt zeker goed! Ik vind hem leuk.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Sorry, ik schrijf mij uit voor deze RPG omdat ik echt tijd tekort kom. Een tijdje terug was ik iets te enthousiast met aanmelden voor RPG's, dus moet er nu een keuze in maken haha. Aangezien ik hier nog niet begonnen was, leek dit mij een goede keuze.
    Jullie in ieder geval nog heel veel plezier verder! :)


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Jammer om te horen, ik ken het probleem helaas.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ikben vanaf morgen 3 dagen weg, dus Sorry voor het Wachten @ Lorem ! maar ik hoop donderdag een mooie post te schrijven met Tyge!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH