• Darwin Saints



    Sinds dag en dauw staat de St. Clementine Prep School for Young Ladies bekend om haar uitmuntende aanbod van lessen en grondige voorbereiding op het universiteitsleven. Het is een privéschool, waarvan enkel de crème de la crème van de elitegemeenschap ook maar kan hopen er een gegeerd plekje te bemachtigen, en dat bovendien voor een stevig prijskaartje. Eén ding is zeker; wie een diploma aan St. Clem's in handen heeft, staat al met één voet binnen in de meest prestigieuze universiteiten eender waar ter wereld.
          Het hele Upper East Side district staat dan ook in rep en roer als men ontdekt dat de victoriaanse schoolgebouwen asbest bevatten. Men wil namelijk niet dat dochterlief een minuut langer in de buurt van de gevaarlijke stof verblijft, maar tegelijk moet ook haar opleiding verder gezet kunnen worden.
          Galante gentlemen als ze zijn, besluit de raad van bestuur in samenspraak met hun leerlingen om de dames onderdak te bieden op de Darwin Prep Academy for Gents. De gehele linkervleugel van St. Clem's broederschool wordt ter beschikking gesteld voor de meiden.
          Dat betekent echter dat de heren nu moeten gaan samen hokken, niet tot ieders jolijt. Ook hun lessen, die ze tot dusver strict apart kregen, zullen de heren van Darwin en de Clementines nu samen beleven.

    Hoe zal het de Dukes & Dames vergaan nu ze een terrein moeten delen? Worden er verbonden gesmeed, of zullen er vetes ontstaan?
    Hoe ga je namelijk om met het andere geslacht, als je er al die tijd bijna niks mee te maken hebt gehad?


    Rollen:


                      Ladies
          ♔Alexandra Liliya Romanova | 18 | Queen B | Ester Expósito | Dacre
          ♔ Norah-Rose Jackson | 17 | Status | Faceclaim | lHlCCUP
          ♔ Mauve Freya Kingsland | 18 | Rich Partygirl | Kendall Jenner | Sombre
          ♔ Jennifer Brennan Laurensen | 18 | Status | Jeri Ryan |Lorem

                      Gents
          ♛ Colin Graham Lewlyn III |18 | The Emperor | @hendrikgiesler | Hanson
          ♛ Jason ''Jace'' Scott Andrews | 18 | The Sports Hero | Sean O'Pry | lovelyreads
          ♛ Tyge Sebastian Layton | 17 | The Jealous One | ceclaim | Hargreeves
          ♛ Otis Zachary Tobias Bloomberg| 18 | Status | "Good" Christian | Venustic
          ♛ Mycroft "Mylo" Lowell Gladstone | 18 | De Rebelse Alternatieveling | Faceclaim |Preservation
          ♛ Aleksei Dante Nolan Sokolov | 17 | Happy Class Clown |Tarjei Sandvik Moe |Klaus


    texttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttext



    [ bericht aangepast op 7 okt 2019 - 13:30 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Hargreeves schreef:
    Ikben vanaf morgen 3 dagen weg, dus Sorry voor het Wachten @ Lorem ! maar ik hoop donderdag een mooie post te schrijven met Tyge!


    Thats okay, I got patience. c:


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    I'm just very busy. I'll try to catch up on saturday


    Bowties were never Cooler

    Hi! Sorry dat het zo lang moet duren, ik heb een drukke periode gehad. Morgen vlieg ik naar Praag voor het weekend maar ik hoop maandag of dinsdag Mylo weer tot leven te brengen ^^


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Neem je tijd! Fijn dat je t even laat weten.
    Veel plezier in Praag! Ik hoor dat het heel erg de moeite is die trip te maken.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik ga of morgen schrijven, maar ben bang dat, dat niet zal gaan lukken... Of na het weekend... Zoals gewoonlijk plan ik mijn weekenden vol. :'D


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    I havent forgotten, Im just more busy than I thought I would be. ;-;
    Ik ga vanavond proberen te schrijven. c:


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Geen probleem! Doe Maar rustig aan! 😊


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik slaap ook echt super slecht de laatste 2 weken, dat kost de meeste tijd op het moment. :'D


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Ill just tell whats going on right now. :'D

    Ik slaap best wel vrij slecht zoals vannacht lag ik er gewoon redelijk bijtijds in ( 11:30Pm ) maar lag constant te piekeren over weet ik veel wattes tot een uur of 4..
    Toen ik eenmaal in slaap was gevallen was wordt ik weer wakker gemaakt door constructie mensen die luid beginnen om 7:30 in de ochtend.
    En dat is zo'n beetje mijn ritme van de afgelopen 2 weken...
    Komt een beetje op neer dat ik dus aardig wat dutjes doe de gehele dag door en weinig tijd heb voor dingen. :'D

    Ik dacht dat het beter was even mijn gehele situatie hier neer te pleuren om te vertellen waarom ik zo traag ben dit keer. xD
    So yea... It might take longer than I can promise, Im very sorry. ;-;


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Awh, dat is echt heel naar. Hopelijk wordt het snel iets beter.
    Thank you so much for sharing


    Bowties were never Cooler

    Zorg maar eerst goed voor jezelf! Ik heb geduld en anders verzinnen we wel nog iets voor Tyge en Jennifer ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Hargreeves schreef:
    Zorg maar eerst goed voor jezelf! Ik heb geduld en anders verzinnen we wel nog iets voor Tyge en Jennifer ;3


    We kunnen ondertussen wel wat gaan verzinnen welke kant we hiermee op willen, neemt toch iets minder tijd in beslag dan een volledige post voor nu. c:


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Jeez that's rough. Je hoeft me niet te vertellen wat slaaptekort met een mens doet, hopelijk lost het zichzelf snel op.

    On another note: zal ik er nog een straight guy in gooien? Zo ja, which kind?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ja nice! Ik zat er ook nog over te denken om een meisje te maken.

    Een jongen... Hmmmm, welk typetje hebben we nog niet?


    Bowties were never Cooler

    Hoeft niet per sé iets te zijn dat er nog niet in zit - zo ga ik bv geen softie maken, ik wilde gewoon weten of er ergens voorkeur naar is :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.