• Darwin Saints



    Sinds dag en dauw staat de St. Clementine Prep School for Young Ladies bekend om haar uitmuntende aanbod van lessen en grondige voorbereiding op het universiteitsleven. Het is een privéschool, waarvan enkel de crème de la crème van de elitegemeenschap ook maar kan hopen er een gegeerd plekje te bemachtigen, en dat bovendien voor een stevig prijskaartje. Eén ding is zeker; wie een diploma aan St. Clem's in handen heeft, staat al met één voet binnen in de meest prestigieuze universiteiten eender waar ter wereld.
          Het hele Upper East Side district staat dan ook in rep en roer als men ontdekt dat de victoriaanse schoolgebouwen asbest bevatten. Men wil namelijk niet dat dochterlief een minuut langer in de buurt van de gevaarlijke stof verblijft, maar tegelijk moet ook haar opleiding verder gezet kunnen worden.
          Galante gentlemen als ze zijn, besluit de raad van bestuur in samenspraak met hun leerlingen om de dames onderdak te bieden op de Darwin Prep Academy for Gents. De gehele linkervleugel van St. Clem's broederschool wordt ter beschikking gesteld voor de meiden.
          Dat betekent echter dat de heren nu moeten gaan samen hokken, niet tot ieders jolijt. Ook hun lessen, die ze tot dusver strict apart kregen, zullen de heren van Darwin en de Clementines nu samen beleven.

    Hoe zal het de Dukes & Dames vergaan nu ze een terrein moeten delen? Worden er verbonden gesmeed, of zullen er vetes ontstaan?
    Hoe ga je namelijk om met het andere geslacht, als je er al die tijd bijna niks mee te maken hebt gehad?


    Rollen:


                      Ladies
          ♔Alexandra Liliya Romanova | 18 | Queen B | Ester Expósito | Dacre
          ♔ Norah-Rose Jackson | 17 | Status | Faceclaim | lHlCCUP
          ♔ Mauve Freya Kingsland | 18 | Rich Partygirl | Kendall Jenner | Sombre
          ♔ Jennifer Brennan Laurensen | 18 | Status | Jeri Ryan |Lorem

                      Gents
          ♛ Colin Graham Lewlyn III |18 | The Emperor | @hendrikgiesler | Hanson
          ♛ Jason ''Jace'' Scott Andrews | 18 | The Sports Hero | Sean O'Pry | lovelyreads
          ♛ Tyge Sebastian Layton | 17 | The Jealous One | ceclaim | Hargreeves
          ♛ Otis Zachary Tobias Bloomberg| 18 | Status | "Good" Christian | Venustic
          ♛ Mycroft "Mylo" Lowell Gladstone | 18 | De Rebelse Alternatieveling | Faceclaim |Preservation
          ♛ Aleksei Dante Nolan Sokolov | 17 | Happy Class Clown |Tarjei Sandvik Moe |Klaus


    texttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttext



    [ bericht aangepast op 7 okt 2019 - 13:30 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Is er nog een meid nodig, of niet?

    Hanson schreef:
    Ik gooi hem er gewoon in.
    Ben even te lui om hem in het rollentopic te herposten en "Davenport" aan te passen naar "Darwin prep" tho.

    Midas staat dus open voor relaties en impressies/toekomstige relaties.


    Ik denk dat Aleksei en hij enorm botsen, vooral over het feit dat Aleksei voor het andere team speelt en toch wel vrij Russisch is.
    Ik weet niet hoe jij daarover denkt

    [ bericht aangepast op 19 nov 2019 - 22:14 ]


    Bowties were never Cooler

    "Wait wait, ur a sodomite ánd a commie?"
    Hahahaha.

    Nu wil ik wel even meegeven dat Midas trouwens niet haatdragend of gemeen is naar anders geaarden toe. Hij zal hen wel constant vertellen dat ze fout zitten en hen tot inzicht/bekering proberen brengen, maar hij kan perfect iemand wel mogen vanwege hun karakter desondanks.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Aleksei is alleen minder vergevingsgezind/vredelievend, zeker als het op die 2 onderwerpen aankomt (;


    Bowties were never Cooler

    His gay bestie is going to not give a fuck. Yeeeet.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    De basis van sofia staat voor wie interesse heeft


    Bowties were never Cooler

    Bijna een week verder, laat ik even een update posten. :p
    Ik ben op het moment zo sleep deprived, dat ik praktisch geen oog had over het gevoel hoe snel een week voorbij ging.
    De vorige post voelde als gister dat ik die gepost had, maar goed.
    In het weekend kan ik vrij redelijk slapen nog, de constructie mensen zijn dan niet werken, en kan dan misschien al die posts in het speel topic lezen die ik gemist heb (zijn nog best wel wat).
    Ik wil Tyge niet dat lang laten wachten, ga proberen iets klaar te schrijven voor maandag. :'D Heb afgelopen nacht ook niet thuis geslapen, dus heb een soort 3 daagse weekend slaap straks, moet vast wel wat goedmaken over de afgelopen dag.

    Het blijft voor mij echt stom dat ik 's nachts niet kan slapen door de stress dat ik gek word van de geluiden die ze maken, en dan ook bang ben wakker te worden ervan, of niets kan doen.
    Dat ik uiteindelijk dus amper tot niet kan slapen, dan pas nadat ze klaar zijn (na 4u in de middag.)
    zucht... Ik hoop echt dat ze bijna klaar zijn met hun gedoe.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Zorg maar eerst voor jezelf, een rpg kan wachten.



    Naar wie mag ik Midas toe sturen? Ik zoek nog steeds relaties voor hem.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik ga hopelijk vandaag weer even schrijven! I'm sorry, ik vergeet het steeds door de drukte.


    - thank you for existing -

    Hargreeves is nu Kristoff !


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Niemand voor Midas?


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Ik heb mijn meisje, als je haar ook goed vind. Ik zal haar binnenkort nog iets uitbreiden, maar heb het een beetje druk gehad


    Bowties were never Cooler

    Tijd gaat snel als je in een putje zit... Ik ben RPG nog niet vergeten ieder geval. c:
    Het gaat wel iets beter op het moment, alleen mijn slaap ritme is nu letterlijk overal en nergens, maar beter dan hoe paar weken geleden eruit zag. Ik kan nu tenminste weer deels slapen. :'D
    Ik houd het nog even rustig voor mijzelf, misschien lukt het schrijven op de speeltopic ook wel binnenkort. Het is alleen stom dat ik niet kan spreken met zekerheid. :c


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Heel veel sterkte!!!

    Aleksei is trouwens een klein beetje naughty (';


    Bowties were never Cooler

    Lorem schreef:
    Tijd gaat snel als je in een putje zit... Ik ben RPG nog niet vergeten ieder geval. c:
    Het gaat wel iets beter op het moment, alleen mijn slaap ritme is nu letterlijk overal en nergens, maar beter dan hoe paar weken geleden eruit zag. Ik kan nu tenminste weer deels slapen. :'D
    Ik houd het nog even rustig voor mijzelf, misschien lukt het schrijven op de speeltopic ook wel binnenkort. Het is alleen stom dat ik niet kan spreken met zekerheid. :c


    Hi! Ik ben blij dat het al iets beter gaat! c; En ik hoop dat je binnenkort normaal kan gaan slapen haha. Ik wil ook niet dat je jezelf opfokt voor deze rpg. Misschien is het een idee om je personage even te 'parkeren' zegmaar tot je weer in een fijne en uitgeslapen toestand bent? c; Dan hoef je ook niet te piekeren over deze rpg en kan je meteen terug inspringen als het weer lukt om te schrijven.

    Het is nu al een maandje, en ik wil eigenlijk graag weer verder met Tyge hahah, ik wil jou ook niet forceren, zeker wetende dat als je post, je misschien weer voor een langere periode geen tijd gaat hebebn -niet slecht bedoelt, maar ik wil jou ook niet onder druk zetten ofso- Lijkt je dat wat? Dat ik met Tyge, Jennifer haar naar haar kamer laat brengen en dat ze daar 'rust' tot je weer kan inspringen? c: Dan kan ik met Tyge ook weer verder.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Sofia staat voor wie interesse heeft


    Bowties were never Cooler