• ESCAPE
    The past doesn't let go...


    MOORDENAAR ONTSNAPT UIT BURGERHARTFORT
    18/07/2019


    Senna, Val en Bri... De namen van zijn vermeende slachtoffers zijn na vijf jaren half niet zo bekend als hun moordenaar: Ash Doe.
          Oakton, een klein stadje in Californië, is ze bijna vergeten, maar Ash' gruwelijke daden zijn nog altijd voelbaar.
          Nu is hij ontsnapt en spoorloos, en hoewel hij vertrokken is aan de andere kant van het land, staat het stadje in rep en roer. De herinneringen komen boven en oude bekenden weten niet meteen hoe ze ermee om moeten gaan. Ja, het geweld en de gruwel liet zijn sporen, maar Ash' charme liet niemand onberoerd. En alsof alle innerlijke strijd nog niet genoeg is, rest er ook de vraag: wat gaat Ash doen?

    Info
    TekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekstTekst

    OAKTON
    -      Californië, in de buurt van Riverside

    -      Het stadje ligt aan een meer, omringd door bossen en enkele heuvels in de verte. De stadskern is niet heel groot, met volgende faciliteiten: een klein ziekenhuis, een bioscoop, een winkelstraat, een kerk, een lagere school (elementary+middle), een highschool, een grote supermarkt, een McDonalds, enkele restaurantjes, waaronder Suzie’s Diner, een parkje met een
    basketbalpleintje en kleine speeltuin, om de stad heen is er een villawijk.

    -      Er zijn een 3000 inwoners: de meesten zijn geboren en getogen in Oakton. Het is wat oubollig met een sterke kerkgemeenschap en oude tradities en waarden. Toch zijn de mensen ook vriendelijk en tamelijk open-minded. Holebi’s, anderskleurigen en andere ‘buitenstaanders’ zullen gemakkelijk het onderwerp van het gesprek zijn en zeker in het begin wat anders bekeken worden, maar er is geen grote sociale uitsluiting en de mensen zijn zeker in staat om iedereen in hun hart te sluiten.


    ASH
    Naam
          ASH DOE-COLLINS. In de media en tijdens het proces werd Ash Doe gebruikt, om zijn familie te beschermen.

    Leeftijd
          Hij vierde zijn verjaardag begin november: hij was 17 (bijna 18) toen hij opgepakt werd en hij is nu 22 (bijna 23).

    Uiterlijk
          Vroeger: Amerikaans-Mexicaans, niet heel groot (1m73), gespierd door het zwemmen, maar zeker geen bodybuildertype, donker haar, donkerdere huid en opvallende, goudbruine ogen. Hij had over het algemeen een vriendelijke uitstraling, ondanks zijn badboy reputatie. Hij werd over het algemeen ook knap gevonden. Qua kledingstijl droeg hij niets te opvallend.
          Nu: Veel groter (1m92), duidelijk gespierd maar op een brede, sterke manier, kortgeschoren haar en baardstoppels, weinig gezichtsuitdrukking. Heeft wat littekens bijgekregen, vooral onder zijn kleren, maar ook een dikkere snee die van zijn nek naar zijn achterhoofd loopt. Heeft een grote 5 getatoeëerd op zijn borstkas, rond de hartstreek. (Bij zijn ontsnapping werd een mugshot verspreid)
    Enkele referentiefoto's (GEEN EXACTE FC):


    Manier van gespierd zijn, idk man, het zijn spieren met vetjes, Ash trainde in de gevangenis om sterk te zijn, niet om er mooi uit te zien:



    Innerlijk
          Ash was een erg extraverte persoonlijkheid. Hij was sociaal, (te) luid en aanwezig. Hoewel hij zeker zijn stille momenten had, kon je hem meestal niet missen. Ondanks zijn wat drukke en chaotische voorkomen, was hij voor de meesten niet storend. Hij was bijna altijd vriendelijk, vrolijk en in voor een grap, hoe onnozel ook.
          Voor leerkrachten, zijn ouders en andere autoriteiten was hij echter niet gemakkelijk en vaak genoeg een regelrechte pest. Hij was ontzettend opstandig en koppig, en liet zich door weinig tegenhouden. Hoewel hij best wel wat overhad voor zijn vrienden en schijnbaar een diepere band kon opbouwen, was hij niet altijd 100% betrouwbaar.
          Wat hypocriet was hij zeker ook, aangezien hij zelf een grote dosis jaloezie had. Verder was hij snel afgeleid en een echte flirter.
          Ash was ook ontzettend slim en kon op bepaalde momenten enorm veel geduld uitoefenen, maar dit was eigenlijk heel zelden te merken. Zijn impulsiviteit, dyslexie en het feit dat hij zijn interesse in alledaagse dingen snel verloor, zorgden ervoor dat die intelligentie niet echt getoond werd. Later in de media werd hij niet persé als dom, maar toch ook niet als groot licht afgeschilderd, iets wat zijn naasten wel eens durven tegenspreken.

    Geschiedenis
          Op zijn 8ste werd hij door de Collins geadopteerd. Over zijn leven voor die adoptie is niet veel geweten, enkel dat hij in Texas is opgegroeid, ukelele kon spelen en tweetalig is (Spaans).
          Toen hij net nieuw was, was hij enorm teruggetrokken. Hij sprak zo goed als niet, was enorm afstandelijk en niet geïnteresseerd in zijn omgeving en kon hij wel eens onverklaarbare woedeaanvallen krijgen.
          Na een tijdje begon hij los te komen: hij ging op zwemles, begon vriendjes te maken en werd na wat onderzoeken naar ADHD en andere ‘stoornissen’ beter geholpen op school. Al snel bloeide hij helemaal open en werd hij een sociaal ventje met veel vrienden. De woedeaanvallen bleven, maar vooral thuis. Af en toe liep hij ook weg, maar hij keerde wel altijd terug, al gaf hij geen woord uitleg over zijn ‘tochtjes’.
          In Highschool was hij zowel populair als de badboy. Hij zat in het zwemteam en haalde daar best wel wat prestaties mee. Daarbij was hij vriendelijk en geen echte pester, of hij had het toch niet op individuen gemunt. Zijn punten waren niet geweldig, maar zelden dramatisch. Wanneer hij een tijdje met de juiste vrienden omging, kon hij zelfs uitstekende resultaten halen, al duurde dat nooit heel lang. Hij was wel enorm opstandig en spijbelde redelijk vaak. Ook voor een feestje, drank of sigaretten was hij wel te vinden. Het weglopen en weer terugkomen bleef, en de geheimzinnigheid daarrond eveneens.
          Zodra Ash gearresteerd werd, is hij volledig dichtgeklapt. Er kwam geen woord meer uit, en maar heel weinig andere reacties. Ook tijdens of na het proces was dit het geval, en de meesten zouden hem als ‘leeg’ beschrijven tijdens die periode. Hij is gearresteerd op 10 mei 2014, en veroordeeld in juli dat jaar.
          Na de veroordeling is hij naar een gevangenis in Californië gestuurd en sinds zijn 18de verjaardag is het compleet stil geworden rondom hem. Dat hij sindsdien is opgesloten in een topgeheime onderzoeksgevangenis in Portland, Maine, is dan ook niet bekend.

    Familie & relaties
    -      Anne Collins: pleegmama. Ash had wel een goede band met haar, al kon hij zich rotergeren aan haar bezorgdheid. Anne houdt nog steeds van haar zoon, maar zij had wel altijd al het gevoel gehad dat er meer ‘mis’ met hem was dan die paar diagnoses. Heel af en toe liet ze dit merken, wat geen goed effect had op Ash’ gemoed.

    -      Jack Collins: pleegpapa. Ash had het wat moeilijker met zijn vader. Hij waardeerde de trotse aanmoediging qua sport en muziek wel, maar ze hadden veel vaker ruzie om vanalles en nog wat. Jack is een wat typische Amerikaanse vader en dat vloekte met Ash’ karakter, die zich zelden iets van de opgelegde straffen aantrok. Dit was al van het begin zo, Ash leek wat te hebben tegen vaderfiguren.

    -      Mia Collins (nu 8): pleegzusje. Jaren na zijn adoptie kregen de Collins er nog een meisje bij. Ash was 15 jaar ouder dan Mia en helemaal verzot op de peuter. Hij leerde haar Spaans aan, speelde bijna altijd met veel liefde de babysitter en was niet bang om zijn trots te tonen. Omdat Ash verder niets uit deze positieve relatie haalde, is het vandaag de dag een interessante vraag in hoeverre Ash echt om iemand kon geven.

    -      Andere gezinsleden zijn zeker welkom! ^^

    Extra
    -      Ash was erg goed in problemen veroorzaken, maar ook in ze oplossen. Voor een tegenprestatie, welke dan ook, zorgde hij ook voor oplossingen voor andermans problemen. Hierdoor kende hij wel wat geheimen van Oakton. Hij leek altijd wel wat meer te weten dan andere mensen, maar liet hier bijna nooit iets over los, tenzij het hem echt goed uitkwam. Af en toe nam hij ook de schuld op zich, zelfs als hij niet de dader was.

    -      Ash is hetero en heeft geen abnormale seksuele neigingen. Hij kickt op moorden en de macht dat daarmee gepaard gaat, maar heeft daarbij geen seksuele gevoelens. Hoewel hij zichzelf wel als seriemoordenaar identificeert, voelt hij geen link met andere, beruchte lustmoordenaars.

    -      Ash speelde al heel lang op de ukelele en had er dan ook enkele in zijn bezit. Hij was niet super materialistisch ingesteld, maar zijn uke’s waren zijn baby’s.

    -      Ash trok soms wat vreemde en onverklaarbare situaties aan, maar negeerde dat gegeven enorm.

    -      Hij heeft een officiële diagnose voor ADHD en dyslexie, wat vrij algemeen bekend was, en voor een reactieve hechtingsstoornis, wat alleen zijn naaste omgeving wist.

    -      Het was niet onbekend dat hij geïnteresseerd was in horrorfilms en moorddocumentaires, maar hij had geen abnormale obsessie.

    MOORDEN
    Ash werd slechts voor 1 moord veroordeeld. Hij werd wel in verdenking gesteld van 2 andere moorden, en daarom vaak benoemd als seriemoordenaar (wat officieel dus niet waar is). Voor elke moord zijn er voor- en tegenstanders van zijn schuld.

    Senna - 4 april 2014


    -      Senna Faulkner, 15 jaar (Sophomore Oakton High), verdwenen op 4 april 2014
    -      Karakter: Senna was een vrolijk en lief, maar verlegen meisje. Ze was een echte sporter die nogal slecht tegen haar verlies kon, en daarom flink kon doorzetten. Hoewel ze soms wat jaloers was, zag ze toch vooral het goede in mensen. Ze kon wat naïef en zelfopofferend zijn, en werkte erg hard om te komen waar ze stond.

    -      Status: Ze had enkele goede vrienden, maar was door haar verdere verlegenheid geen al te bekend gezicht op school. Ze zat wel in het vrouwen lacrosseteam.

    -      Relatie met Ash: Zij kende hem wel en had zelfs een mini crush op hem, maar hij had absoluut geen idee wie zij was. Hij herkende haar vaagjes van gezicht.

    -      Moord: Senna verdween van de schoolparking na een uitgelopen lacrossewedstrijd. Haar lichaam is nooit gevonden.

    -      Connectie: Ash is door 1 iemand op de parking gezien, maar niet met Senna. Hij was ook niet terug te vinden op de camerabeelden.

    -      Nu: Senna’s zaak is officieel nog geopend als een vermiste persoon, al is ze ondertussen wel doodverklaard.

    Valerie 'Val' Wyatt - 20 mei 2014


    -      Valerie ‘Val’ Wyatt, 18 jaar (Senior Oakton High), vermoord op 20 mei 2014

    -      Karakter: Val was een mondige en intelligente perfectionist. Ze was enorm toegewijd en gedisciplineerd. In competities ging ze sowieso voor de winst en niet minder, wat haar samen met haar snelle oordeel soms wat bitchy kon doen overkomen. Hoewel ze zelfverzekerd was, vond ze het soms moeilijk om de balans te houden tussen de perfecte goodgirl zijn en zich toch laten gaan aan al die verleidingen. Ze was verder ook vriendelijk en erg rechtvaardig, waarbij ze gemakkelijk voor anderen in nood opkwam.

    -      Status: Ze was best populair, onder andere door het cheerleaden, maar kon ook als een koude bitch overkomen. Ze stond erom bekend om jongens veelvuldig af te wijzen. Ze kwam wat over als een queen B, maar wel eentje met een hart van goud. Ze was resoluut tegen pesten en had een hekel aan slechte gewoontes.

    -      Relatie met Ash: De vete tussen Val en Ash was bij iedereen bekend. De twee konden zelden in dezelfde ruimte zijn, zonder te bekvechten. Regelmatig liepen die ruzies wel eens uit de hand.
    Toch hebben de twee elkaar op een andere manier leren kennen, want de laatste maanden voor haar dood hadden ze soms wel eens seks. Beiden hadden ze hun redenen om dit geheim te houden, en tot haar dood was dit dan ook door niemand anders geweten.

    -      Moord: Val werd het laatste gezien op weg naar een feestje. Een paar uur later werd ze bruut verkracht en vermoord teruggevonden aan het meer. Ze was verrot geslagen, had drie messteken en bleek uiteindelijk verdronken te zijn.

    -      Connectie: Ash was in het bezit van één schoen en haar gsm. Verder werd er ook sperma op haar lichaam gevonden.

    -      Nu: Ash is voor deze verkrachting en moord veroordeeld. Voor de arrestatie en zijn plotse zwijgen, beweerde Ash dat hij haar die avond had opgehaald, dat ze seks hebben gehad en daarna ruzie kregen waarbij ze haar gsm in zijn auto vergat. Ze had nog haar schoen naar hem gegooid en toen is hij kwaad vertrokken, waarbij hij haar in het donker en in het midden van de weg achterliet. Enkele vrienden verschaften hem een alibi voor de uren van haar dood, maar die werden later ingetrokken omdat die vrienden twijfelden over de uren dat ze hem gezien hadden.

    Brianna Burgess - 29 mei 2014


    -      Brianna ‘Bri’ Burgess, 17 jaar (Riverside High Junior), vermoord op 29 mei 2014

    -      Karakter: Bri hield van uitdagingen en avontuur, waarbij ze regelmatig nogal wat risico’s nam. Ze was niet altijd goed in gevolgen inschatten, wat haar soms wat problemen opleverde. Haar emoties waren haar ook regelmatig te baas, wat haar wat chaotisch kon maken. Ze had de neiging om anderen mee te trekken in haar drama, maar gaf in ruil daarvoor wel ontzettend veel liefde aan haar naasten.

    -      Status: Ze leefde in Riverside en ging daar naar school. Ze was er redelijk populair, maar stond vooral bekend als de schoolslet, een status die haar zelfvertrouwen niet altijd ten goede ging.

    -      Relatie met Ash: geen, de twee kenden elkaar totaal niet, vooral omdat ze naar verschillende scholen gingen.

    -      Moord: Bri is vermoord in haar eigen huis. Een indringer heeft haar met een honkbalknuppel en een mes vreselijk toegetakeld in haar kamer, haar daarna naar de badkamer verplaatst en daar in brand gestoken. Het is nog steeds niet helemaal duidelijk waaraan ze precies gestorven is. Of ze seksueel is misbruikt, kon men niet vaststellen.

    -      Connectie: er is een halve vingerafdruk gevonden die overeenkwam met die van Ash. Hier gaf hij geen verklaring voor, aangezien hij toen al dichtgeklapt was.

    Na Ash' arrestatie werd het stadje wat overspoeld door journalisten, ramptoeristen, idioten, documentairemakers... Die heisa is nu wel een beetje over, maar er zijn wel 2 succesvolle documentaires over hem gemaakt. Op Netflix is er ook een populaire Teencrime serie die losjes gebaseerd is op Oakton en Ash, al is het hoofdpersonage erg blank en blond.


    Rollen
    We spelen de inwoners van Oakton. Dat mogen oude bekenden of familie zijn van Ash en de slachtoffers, maar je mag ook gerust wat anders verzinnen.
    Jongens      8
    ♟      user – naam – leeftijd – connectie – pagina

    ♟      Norris – Mick Romano – 22 – ex Bri – 2
    ♟      MikesDead – Dustin Scofield – 24 – vriend Ash – 1
    ♟      Highgarden – Máximo Águila – 25 – vriend Ash – 1
    ♟      Djablo – Isaac Thorpe – 23 – vriend Ash – 2
    ♟      MikesDead – Kellin Collins – 27 – broer Ash – 2
    ♟      Jake Sullivan – 23 – rivaal Ash – pagina
    ♟      Opulance – Ezequiel Moreno – 28– FBI – 2
    ♟      AlwaysHope – Carlos DeCruz – 26 – vriend Bri – 3

    Regels
    De huisregels van Q zijn uiteraard geldig      -
    Maximum 2 rollen      -
    Geen ruzie OOC      -
    OOC duidelijk aangeven      -
    Ik open de topics, tenzij anders gevraagd      -
    Veel plezier!!      -

    Meisjes      6
    ♟      user – naam – leeftijd – connectie – pagina

    ♟      Luftmensch – Ally Collins – 21 – zus Ash – 4
    ♟      L_linda – Stacey Faulkner – 23 – zus Senna – 1
    ♟      Highgarden – Dulce Águila – 22 – vriendin Bri – 1
    ♟      Djablo – Blythe Markle – 22 – <3 Ash – 1
    ♟      Balloo – Gabriella Henderson – 27 – journalist – 3
    ♟      Intergalactic – Sammy-Jo Roberts – 24 – vriendin Val – 4



    Lijst
    -      Naam
    -      Leeftijd (16 – 60)
    -      Uiterlijk
    -      Innerlijk
    -      Connectie Ash/slachtoffers
    -      Geschiedenis
    -      Extra
    -      Relaties

    Rollen      -      Praat      -      Speel

    [ bericht aangepast op 2 okt 2019 - 21:33 ]


    Mhm?

    Ik schrijf me uit

    Zoek je nog iemand?


    I suck at apologies, so unfuck you or whatever. AlwaysHope -> Beshte

    Ik Rpg wel vaker, alleen nooit via Quizlet, dus ik weet niet zo goed hoe ik het er zo professioneel als jullie beschrijvingen uit kan laten zien :P

    Dus als iemand heel misschien daarmee zou kunnen helpen? Of iig een beetje uit zo kunnen leggen hoe het allemaal werkt, graag (:


    I suck at apologies, so unfuck you or whatever. AlwaysHope -> Beshte

    AlwaysHope schreef:
    Ik Rpg wel vaker, alleen nooit via Quizlet, dus ik weet niet zo goed hoe ik het er zo professioneel als jullie beschrijvingen uit kan laten zien :P

    Dus als iemand heel misschien daarmee zou kunnen helpen? Of iig een beetje uit zo kunnen leggen hoe het allemaal werkt, graag (:

    Je mag mijn lijst wel quoten en gebruiken? Niet de verdere informatie natuurlijk hehe. Maar ik wil je ook best dingen uitleggen als er vragen zijn. ^^


    • • •

    Internest schreef:
    (...)
    Je mag mijn lijst wel quoten en gebruiken? Niet de verdere informatie natuurlijk hehe. Maar ik wil je ook best dingen uitleggen als er vragen zijn. ^^


    Hahah welke lijst bedoel je? xD

    Ik ben volgens mij weer lekker onintelligent aan het zijn :P


    I suck at apologies, so unfuck you or whatever. AlwaysHope -> Beshte

    Er is zeker nog plaats! En het hoeft er allemaal niet zo mooi uit te zien hoor, dat kies je helemaal zelf (: Zolang de rol zelf maar duidelijk is (:


    Mhm?

    AlwaysHope schreef:
    (...)

    Hahah welke lijst bedoel je? xD

    Ik ben volgens mij weer lekker onintelligent aan het zijn :P
    Hehe nee hoor. Maar ik bedoelde wat er nu komt. Ik heb snel even wat in elkaar gezet voor je:
    N A A M      A C H T E R N A A M

    “quote”



    ✺      NAAM      ✺

    Naam
    ➤ Bijnaam

    ✺      LEEFTIJD      ✺

    Leeftijd
    ➤ Datum
    ➤ Sterrenbeeld


    “quote”


    ✺      INNERLIJK      ✺

    text

    "quote"


    ✺      UITERLIJK      ✺

    faceclaim, lichaam, etc.


    "quote"


    ✺      GESCHIEDENIS      ✺

    Vader |
    Moeder |


    "quote"


    text

    “quote”


    ✺      EXTRA      ✺

    Afkomst ➤
    Talen ➤
    Geloof ➤
    Geaardheid ➤
    Allergie ➤
    Verslaving ➤
    Roken ➤
    Alcohol ➤
    Drugs ➤
    Angsten ➤
    Droom ➤
    Geheim ➤
    Talenten ➤
    Hobby's ➤
    Tics ➤
    Quirks ➤
    Baan ➤
    Huis ➤
    Huisdieren ➤
    Muziek ➤


    Je hoeft alleen mijn bericht te quoten en te kopiëren wat er tussen de spoilers staat. Maar wat Luftmensch zegt, je moet het zo mooi maken als je zelf wilt. ;D


    • • •

    OMG Heel erg bedankt :)

    Ik weet dat ik het zo mooi mag maken als ik zelf wil, maar ik houd van nieuwe dingen leren en zo xD

    Ik ga ermee aan de slag


    I suck at apologies, so unfuck you or whatever. AlwaysHope -> Beshte

    AlwaysHope schreef:
    OMG Heel erg bedankt :)

    Ik weet dat ik het zo mooi mag maken als ik zelf wil, maar ik houd van nieuwe dingen leren en zo xD

    Ik ga ermee aan de slag
    Graag gedaan! (: Als je enige vragen hebt staat mijn PB zeker voor je open. ;D Wel zo netjes als ik je dit geef haha.


    • • •

    Gabriella Freya Henderson
    𝑌𝑜𝑢 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑟𝑒𝑔𝑟𝑒𝑡 𝑡𝘩𝑖𝑠, 𝑡𝑟𝑢𝑠𝑡 𝑚𝑒.

    N A M E •

    Gabriella Freya Henderson
    • Gabriella: God is my strength
    • Freya: Lady
    • Henderson: last name


    Door haar vrienden wordt ze vaak 'Gabby' of 'Gabs' genoemd.

    A G E •

    27 jaar, geboren op 29 januari.

    R O L E •
    • Werk: Gabriella werkt als journaliste voor het bekende Amerikaanse dagblad The New York Times.
    • Connectie met Ash/slachtoffers: Naast de informatie van internet en uit bladen, heeft ze geen persoonlijke connectie tot Ash en de slachtoffers.


    A P P E A R A N C E •

    FC: Cecilia Gomez


                Light skinned      1,70      small X shaped body      brown short curls      thick brows      brown eyes      long lashes      small nose      full rose lips      high cheekbones      white teeth      sweet voice      tattoo one      tattoo two

    P E R S O N A L I T Y •


          Kind      active      curious      determined      charming       social      short temper      reckless      stubborn      intelligent      private      sarcastic      geeky      book lover      foody      animal lover

          text

    F A M I L Y & H I S T O R Y •
    Gezin
    •Vader • Bruce Henderson, 57 jaar, piloot.
    • Moeder • Gabriella Guerrero, 55 jaar, modeontwerpster.
    • Zus • Darcey Henderson, 28 jaar, schoonheidsspecialiste.
    • Schoonbroer • Benjamin Rhodes, 29 jaar, huisarts.


          Gabriella werd zevenentwintig jaar geleden geboren als tweede, en tevens laatste, kind van de Amerikaanse Bruce Henderson en de Mexicaanse Gabriella Guerrero. Samen met haar oudere zus Darcey groeide de brunette op in New York, waarbij geen van beide ooit iets te kort is gekomen; vooral niet op het gebied van liefde. Beide genoten van een welgemanierde opvoeding, maar leerde ze tevens ook hard te werken om toekomstige doelen te mogen bereiken — waarbij duidelijk werk gemaakt dat voor niks alleen de zon op gaat.
          Al van jongs af aan was Gabriella in de weer met schrijfblokken en fantasieverhalen schrijven. Later bleek ze hier ook wel degelijk talent voor te hebben en was de studiekeuze snel gemaakt; journalistiek. Toen ze op haar éénentwintigste een baan aangeboden kreeg bij hét dagblad van Amerika ging er een nieuwe, succesvolle wereld voor haar open die ze verdient heeft door hard te werken. Ze is haar ouders enorm dankbaar dat ze van hen heeft geleerd om altijd hard te werken voor succes. Dat succes behaalde ze door haar artikel over de arrestatie van Ash op te sturen naar redacties, waaronder die van The New York Times en die waren er zo van onder te indruk dat ze haar een baan hebben aangeboden.
          Nu Ash, bijna zes jaar later, ontsnapt blijkt te zijn, heeft haar baas haar gevraagd om opnieuw naar Oakton te gaan om recente informatie te achterhalen voor een artikel over de ontsnapte moordenaar. Gabriella is een week na de ontsnapping van Ash gearriveerd in Oakton. Op kosten van haar baas verblijft ze hier minstens het komende half jaar in een luxe appartement net buiten het centrum, samen met haar honden.


    E X T R A •
    • Gabriella is een jongedame die al vele jaren weet dat ze op vrouwen valt, en daar dan ook helemaal gelukkig mee is.
    •
    • Huis: keuken,woonkamer, balkon, slaapkamer #1, slaapkamer #2, badkamer
    • Voertuigen: Haar auto en haar motor.
    • Huisdieren: Twee honden genaamd Bonnie & Clyde
    • Talenten Ze kan naast schrijven ook goed koken.
    • Likes: koken,
    • Dislikes:



    R E L A T I O N S H I P S •






    [ bericht aangepast op 1 okt 2019 - 1:49 ]


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    C A R L O S      D E C R U Z

    I hope karma slaps you in the face, before I do



    ✺      NAAM      ✺

    Carlos DeCruz
    ➤ Carl

    ✺      LEEFTIJD      ✺

    26
    ➤ 29 Mei
    ➤ Gemini


    You can't change a person who doesn't see an issue in their actions



    ✺      INNERLIJK      ✺

    energiek • glashard • recht door zee • opvliegend • agressief • bezig • behendig • brutaal • dominant • doorzetter • goede leugenaar • eigenwijs • fel • gesloten • diep van binnen gevoelig • koppig • kieskeurig • slim • sportief

    If you Don’t know the whole story, shut up


    ✺      UITERLIJK      ✺

    Timothy Granaderos • 1.83 • Male • Sportieve bouw • Licht getinte huid • Wordt snel bruin • Tatoeages op armen • Geen oorbellen of piercings • Geen grote zichtbare littekens


    There's no market for your emotions, so never advertise & keep it all inside


    ✺      GESCHIEDENIS      ✺

    Vader | James DeCruz • 56 y/o • piloot
    Moeder | Jennifer Rose DeCruz-White • 53 y/o • Verpleegkundige


    What would you do if you weren't afraid?


    Carlos is geboren als tweede en laatste kind van de familie DeCruz. Zijn vader en moeder wisten altijd goed hun aandacht en liefde te verdelen over hun twee kinderen, tot zijn broer, Kyle DeCruz, op 16 jarige leeftijd ernstig ziek werd. Carlos was nog maar 12 toen dat gebeurde. Van de een op de andere dag ging opeens alle aandacht naar de zieke Kyle. Carlos raakte hierdoor met zichzelf in de knoop, hij kon de ziekte van zijn broer niet hendelen, maar troost bij zijn ouders kreeg hij niet. Hierdoor is hij, de eerst gevoelige en behulpzame jongen, het verkeerde pad in geslagen. Hij kreeg foute vrienden en begon te experimenteren met tabak en alcohol, maar bleef het daar maar bij. Na een tijd was hij uitgekeken op de tabak en ging hij verder met drugs; blowen. Hij draaide steeds meer door en begon ook met de harddrugs; cocaïne, heroïne en XTC. Zijn broer overleed na 4 jaar, en iedereen was ontroostbaar, zijn ouders zijn in dat tijdperk blijven hangen en rouwen nog steeds elke dag om hun overleden zoon. Hun leven staat stil en vergeten vaak genoeg dat ze nog een tweede zoon hebben, die steeds dieper in het drijfzand zakt. Zeker nu hij ook met bi-seksualiteit worstelt.

    I am jealous of everybody who is with you when I am not with you




    ✺       RELATIE ASH       ✺

    Carlos kende Ash niet persoonlijk, maar hij heeft een close vriendschap met Brianna gehad, waardoor hij nu hij hoorde dat Ash is ontsnapt, niks liever wil dan Ash laten boeten.


    ✺      EXTRA      ✺

    Afkomst ➤
    Talen ➤ Engels, Spaans, Frans
    Geloof ➤ Niet gelovig
    Geaardheid ➤ Bi
    Allergie ➤ Pinda's
    Verslaving ➤ Drugs en alchohol
    Roken ➤ Ja
    Alcohol ➤ Ja
    Drugs ➤ Ja
    Angsten ➤ Dat mensen erachter komen dat hij bi-sexueel is.
    Droom ➤
    Talenten ➤ Piano spelen
    Hobby's ➤ Rugby
    Baan ➤ Uitsmijter bij een nachtclub
    Huis ➤ Simpel goedkoop huurappartement in een normale wijk
    Huisdieren ➤ Een hond, Babs, en een ara, Junk
    Muziek ➤ Pop


    Oké, ik hoop dat het gelukt is :)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2019 - 18:22 ]


    I suck at apologies, so unfuck you or whatever. AlwaysHope -> Beshte

    ^ Hij ziet er leuk uit, maar kan je ook even zeggen wat de connectie is met Ash en/of de slachtoffers? Er hoeft er niet perse een connectie te zijn, maar dan kan je zeggen hoe dat komt.
    En misschien ook: wat doet hij nu? Want hij is toch al 26; waar woont en werkt hij?


    Mhm?

    Luftmensch schreef:
    ^ Hij ziet er leuk uit, maar kan je ook even zeggen wat de connectie is met Ash en/of de slachtoffers? Er hoeft er niet perse een connectie te zijn, maar dan kan je zeggen hoe dat komt.
    En misschien ook: wat doet hij nu? Want hij is toch al 26; waar woont en werkt hij?


    Haha dat Ash stuk was ik volledig vergeten xD

    Waar hij woont en werkt staat er gewoon in ;)


    I suck at apologies, so unfuck you or whatever. AlwaysHope -> Beshte

    Is er trouwens al iets bekend van wanneer je wil beginnen?

    I’m not anti-social, I'm anti-bullshit

    [ bericht aangepast op 30 sep 2019 - 20:16 ]


    I suck at apologies, so unfuck you or whatever. AlwaysHope -> Beshte

    AlwaysHope schreef:
    Is er trouwens al iets bekend van wanneer je wil beginnen?
    I’m not anti-social, I'm anti-bullshit

    Jazeker, je kan meevolgen in het praattopic


    Mhm?