• BESTIALISSIMOS


    Fulgur Falls - Maine, USA

    In de regenachtige, dicht beboste omgeving van Maine ligt het stadje Fulgur Falls. Het kreeg zijn naam vanwege de onmetelijke blikseminslagen die het al gekend heeft, die wonder boven wonder nog geen enkel dodelijk slachtoffer gekend hebben. Dat is echter niet het meest bizarre aan deze vreemdsoortige plaats.
    Het is de thuishaven van vele bovennatuurlijke wezens en half-mensen. Aan de absolute top van deze eeuwenoude hiërarchie behoren de Lycantropen - de weerwolven.
    Deze zijn zich doorheen de jaren gaan onderscheiden in twee geheel tegenovergestelde Roedels; Lupus Sanguinibus en Versipellis.
    De eerste bestaat uit aristocratische families, die hun bloedlijn al generaties lang zo zuiver en intact mogelijk willen houden. Ze zijn de bewaarders van alle kennis omtrent hun soort en de bewakers van de regels. Zij staan bekend om hun intelligentie en gecontroleerde vechttechnieken.
    De Versipellis zijn dan weer een relatief jonge Roedel. Zij hebben zelf hun familie samen gesteld en verwelkomen iedereen die nergens anders terecht kan. Ze worden veelal gezien als beschermers, zowel van hun eigen Roedel als van de Lupus leden. Hun kwaliteiten bestaan onder ander uit compassie en mededogen, waardoor ze het vaak minder strikt met de regels nemen.

    Toch dient de strikte code in acht genomen te worden, zeker nu een onbekend gevaar zich heeft aangediend in de eens zo veilige haven; een burger heeft tegen hun wil De Beet ontvangen. Dat druist in tegen het meest voorname principe van elke weerwolf. De Lycantropische Raad heeft reeds bepaald dat geen van beide Roedels met het voorval gemoeid zijn, en er een derde partij in het spel is. Het onderzoek is reeds ingezet, terwijl men in afwachting van de volle maan het slachtoffer nauwlettend in de gaten houdt, hopend dat De Beet niet gewerkt heeft.


    De Roedels

    Lupus Sanguinibus
    Aristocraten, plichtsbewust. Eén Alfa.
    Wolven
    ♰ Orpheus Spencer Grey • m • 23 • Bloed • Council Member/Student • Beansidhe • 1
    ♰ Harvey Lowel Armistead • m • 37 • Bloed • Alfa/Houthakker • Witcher • 3
    ♰ Maddie Grace Travers • v • 22 • Bloed • Determination • 3
    ♰ Scarlett Young • v • 25 • Bloed • Joy_x • 4
    ♰ Oliver Louis Desrosiers-Grey • m • 21 • Bloed • KIaus • 5

    Mensen
    (beperkt)
    ♰ Dove Lazaroth • fluid • 22 • Onbewust • FreeThyself • 2


    Versipellis
    Personen boven regels. Duopositie Alfa.
    Wolven
    ☮ Lucas Alexander Sanders • m • 20 • Bloed • Venustic • 3
    ☮ Jérémie ‘'Jem’' Matthias Dubois • m • 22 • Bloed • Fika • 4
    ☮ Laurel Tallmund • v • 25 • Bloed • Alfa • Canagan • 4

    Mensen
    ☮ Linden Rose Orbin • f • 21 • Onbewust • Bibliothecaresse • Beansidhe • 1
    ☮ Asher Ambrose Steele • m • 27 • Bewust • High School leraar • Venustic • 5

    Ander
    ☮ Nox "Hadeon" Zion • m • 22 • Half Demon • Determination • 2
    ☮ Eli Bellamy • m • 24 • Magiër • Theezaak • Witcher • 2

    texttextexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttexttext





    [ bericht aangepast op 5 april 2020 - 13:44 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    FreeThyself schreef:
    @Venustic en @Witcher; ik zal anders vanavond een idee voor een mini-plot in jullie gb's droppen! (Tenzij jullie zelf al iets in gedachten hadden natuurlijk ;) )


    Okay great! Ik had er verder nog niet heel erg over na gedacht.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Hmm ik denk eigenlijk dat ik gwn met de skip ga beginnen want denk dat een een laatste post van Scar niet heel veel boeiends meer teweeg zou brengen. Dus vergeet mijn vorige berichtje maar haha (':

    Hi guys, ik heb het momenteel behoorlijk druk waardoor ik de komende maand niet meer op Quizlet geraak. Daarom zet ik mijn personages tijdelijk op hold. Het spijt me enorm maar ik wil jullie niet ophouden door op me te wachten.

    Zie jullie wanneer het kalmer word en ik zal sowieso nog mee lezen!
    Stay safe!
    X Saar

    [ bericht aangepast op 27 maart 2020 - 10:13 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Aww dat is jammer :-(

    We doen ons best ze hier en daar te vermelden zodat je makkelijk weer in kunt pikken.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Determination >> Resourcefulness


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Ik zag dat Klaus het had gemeld in z'n post, maar mijn post is dus ook NA de skip (;


    Jump, and you will find out how to unfold your wings as you fall

    Wie is er nog vrij voor Laurel?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Laurel zit bij Maddie en Asher ingedeeld.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Yes. Waar zijn die? Of is daar nog niks van gepost?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    Yes. Waar zijn die? Of is daar nog niks van gepost?


    Nee nog niet! Dat moeten we nog even bespreken hoe en wat. Wat denken jullie?


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Ik heb (voorals)nog geen idee. Laurel kennende zal ze sowieso wat onrustig zijn.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    Ik heb (voorals)nog geen idee. Laurel kennende zal ze sowieso wat onrustig zijn.


    Ahhh Asher is waarschijnlijk de rust zelve. Misschien gewoon patrouilleren op de kermis, beetje rondlopen hihi.


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Sounds good to me. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Maddie is een care bear, so she'll be fussin over Laurel.


    Marrow deep, soul deep, essence deep

    Ah, dat komt dan helemaal goed, haha.

    Wie wil er eventueel eerst posten?



    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 10 april 2020 - 10:22 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'