• Hey drie mensen die dit lezen!

    Heel veel schrijvers zijn dol op hun personages. Ze maken prachtige covers en moodboards en pinterest-boards. Ik doe dat niet. Mijn personages verdienen alleen memes en niets anders. Dus volg mijn voorbeeld en meme je personages! Je mag context vertellen, maar wie heeft context nodig?
    (btw als je nu schrijft over een personage uit een bestaande serie/film/etc, laat dat je niet stoppen)

    Ik begin wel:

    Ashe at all times:


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb nog geen meme's voor mijn eigen personages, maar het internet heeft genoeg goede meme's over mijn fanfic personages. Dus hierbij eentje die goed bij mijn meeste Les Amis verhalen past:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn



    Guardian of the Eastern Gate

    Geweldig topic :')

    Dean vanaf bladzijde 1 in 'Alles voor jou':


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Phlegethon schreef:
    Ik heb nog geen meme's voor mijn eigen personages, maar het internet heeft genoeg goede meme's over mijn fanfic personages. Dus hierbij eentje die goed bij mijn meeste Les Amis verhalen past:


    Die meme is echt een mood :')


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik altijd wanneer het weer tijd is voor Scars hoofdstukken in 'Clockwork Heart':


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    Danielle, in mijn nieuwe boek. 100%



    Wat een leuk topic btw!


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dit is echt een geniaal topic! Ik zal vanavond eens wat memes delen over mijn d&d personages, daar doen we zelf tijdens onze sessies namelijk ook aan ^^ Niet helemaal hetzelfde als book characters, maar het is toch nog steeds een personage dat ik heb bedacht en heb uitgewerkt (vaak ook beter dan in een verhaal dat ik schrijf).


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Heb een meme gemaakt voor mijn hoofdpersonage voor een verhaal waar ik al sinds 2013 mee bezig ben, maar nog nooit ook maar met iemand gedeeld heb. (':


    Credendo Vides


    Guardian of the Eastern Gate