• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Hmm, ik vind deze manier van samenwerken wel prettig eigenlijk. Mn partner doet al het werk, ik kijk toe en lever commentaar :'D


    Stenenlikker

    google translate probeert wanhopig uit te vinden welke taal quizlet in is geschreven, wauw


    Rest in Peace, Son of Gondor

    I just need a break from life.

    Aaaaaaargh. Ik moet van mijn behandelaar een plan maken voor volgend schooljaar voor wat ik ga doen qua school en werk maar ik vind het zo lastig want wat als de scholen dan nog steeds dicht zijn? En werk vinden zal ook wel een stuk moeilijker worden


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    fuck you corona, ik wil hem zo graag zien ;-;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    TikTok carrière begonnen en nu ook al terug op Q. That's what quarantine does to you, haha.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Me be overdag like; ik heb nergens motivatie voor en nergens zin in.
    Me be om half 3 in de nacht like; laat ik beginnen aan een boxkleed


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    I think I'm heading towards my own destruction — I don't even care anymore.


    Pro: boek uitlezen.
    Con: geen slaap.

    Ah, I’ve been a zombie for days already who even cares long live quarantine and it’s abilities to not give a single fuck.


    HAHA, onze school denkt serieus dat we nog literatuuronderzoek en een fucking casestudy gaan doen. Like excuse me, we're working our asses off right now. We werken als stagiaires nu mee als gediplomeerden, sommigen draaien mee op de IC en corona-units, anderen zijn zelf ziek geworden al. Maar neeee, deadline = deadline. Fuck y'all.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Er wordt al dagen niet aan me gevraagd hoe het met me gaat terwijl het helemaal niet goed gaat. Maar ze komen wel zeuren dat ik echt 1,5 meter afstand moet houden van mijn bezoek.
    Nee echt lekker bezig GGZ


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik hoop gewoon dat die politieke fuckers eens gaan inzien dat mensen in de zorg niet werken voor een applaus. Give them the wage they deserve, they won't feed their fams with applause.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wijnen, wijnen, wijnen want ja — ik moet toch meedoen met de dinnetjes al is het online. Maar daarna even goede janksessie om mijn deadlines, I can feel it coming.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    you ever just throw things at your painting in the hope itll somehow get better


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    enjoIras schreef:
    you ever just throw things at your painting in the hope itll somehow get better



    Dat is überhaupt mn hele techniek hahaha. I feel ya.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.