• Lucht je hart



    Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.

    Dus zit je iets dwars? Moet je weer eens zo lang wachten op je trein of bus? Of rijden ze juist zo optijd dat je er niet meer over kan klagen?
    Of gaat het juist heel goed? Voel je je ontzettend gezegend? Voel je je blessed? Heb je de neiging om kardinaaltekens te gebruiken?
    Of het leven nou echt helemaal 100% geweldig mooi is of juist even helemaal niet. En wil je dit met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf het dan hier van je af.

    Voor gevoelige onderwerpen verwijzen wij (de mods) je graag door naar het volgende topic: professionele hulpverlening.
    [Dit bericht dient in ieder lucht—je—hart—topic te blijven staan.]


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Ik was zo moe een uur geleden en nu lig ik in bed en ben ik weer klaar wakker. Zooooo frustrerend dit


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    De onwetendheid en de weigering om jezelf in te lichten stoort me zo verschrikkelijk :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oke ik vind die algehele paniek te erg maar waarom wel universiteiten sluiten, maar basisscholen en middelbare scholen niet?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Millay schreef:
    Oke ik vind die algehele paniek te erg maar waarom wel universiteiten sluiten, maar basisscholen en middelbare scholen niet?


    Omdat bij college's van universiteiten meer dan 100 personen bij elkaar zitten.


    ’No.’
    What was left of my heart shattered completely.

    Am I crying over a book? Yes.


    She had broken in that moment. The wild—hearted, foul—mouthed, steel—willed heathen had broken.

    Stop. Stop. Stop.


    Helaas is de mol niet mijn mol (';


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Gisteren gooide een boze groepsgenoot een steen door het raam. Omdat dit de ggz is werd het raam vervangen door een houten plaats die er waarschijnlijk nog wel even zit. Maaaaaar ik mocht die vandaag beschilderen waardoor het nu toch weer wat gezelliger is in de woonkamer.
    Iets negatiefs omzetten in iets positiefs


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nog 5 dagen tot Animal Crossing! Ik hoop dat mijn pakketje vrijdag gewoon op de mat ligt en dat ik vrijdag meteen kan spelen.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Dat stomme virus. Ik mag straks helemaal niet meer op verlof omdat de hele kliniek in quarantaine gaat. Nu maar duimen dat het restaurant wel open blijft zodat ik aan mijn sigaretten kan blijven komen. Voor de zekerheid een pakje extra gehaald(mocht maar maximaal 3 pakjes kopen bij de winkel)


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ja, Queen zingen en Eurovisie missen zou jammer zijn, maar ik vind het eigenlijk een stuk jammerder als de alpaca meeting eind april, en mijn musical en Rammstein in juni alledrie niet door zouden gaan. Ik vrees ervoor en ook voor dat ik dat pas over een aantal weken weet..

    En serieus? Moeten we, als volgens mij enige land, sexclubs en coffeeshops expliciet noemen? Daar kan ik dan nog wel om lachen. xD. (Om het idiote hamsteren van dingen die niet nodig zijn of niet lang goed blijven ook.)


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    first world problems maar drie weken (of zo) niet uit eten mogen wordt een hel


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Thuisblijven wordt geadviseerd. Ja, maar daar gaat de baas niet blij mee zijn. WC papier vloog vrijdag nog net niet de winkel uit.


    Physics is awesome

    Als we dan toch thuis moeten zitten en ik niet de hele dag voor school bezig ga, kan ik net zo goed wat vooruit gaan schrijven voor mijn fanfic zodat ik mijn lezers ook blij kan maken met nieuwe hoofdstukken tijdens deze donkere tijden.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    "Hey werk ik ben al de hele dag aan het hoesten, klinkt niet goed right?"
    "Ja, kom toch maar."

    Verantwoordelijkheid nemen tot het je geld gaat kosten, hè? F u kapitalisme.


    Rest in Peace, Son of Gondor