• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    Onyx. 23 Muziek en dromen Maneur Croweater
    (studieobject) 8175 (Adam) 17 Tijdreizen Margeaux Croweater
    Jester Madcap 20 Overtuiging Cackle ProngsPotter
    (studieobject) 7223 (Michiel) 16 Gedaanteverwisseling Moreau Slughorn
    Yrla 18 Superspeed Williams Slughorn

    Vienna 20 Telekinese Maxwell Slughorn
    Fayr Fixfault 19 Repareren Navkar ProngsPotter
    (studieobject) 8102 (agami) 15 Helderziend Mentor? ProngsPotter
    Dezi 20 Samenvloeien met draak Naam Croweater
    Fersephone 19 Slopen Gates Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam •House • Gave

    Fire Lions Vuur
    Fox Lions Dieren veranderen.
    Astreal Lions Astral projection.
    Tony Lions Onzichtbaar in het donker.
    Emil Lions Dupliceren
    Onna Lions Ondoordringbare huid
    Vera Lions Vliegen
    Serena Lions Tijdelijk beheersen van iemand dmv stem.
    Heidi Lions Groene vingers.
    8226 Lions Praten met dieren




    Kamerindeling
    Panthers
    Jongens (boven)
    • Onyx en Jester
    • 7223 en 8175
    • Yrla


    Meisjes (beneden):
    • Vienna en Fayr
    • Dezi en 8102
    • FersePhone
    Lions
    Jongens:
    • Fire en Astreal
    • Fox en Tony
    • Emil

    Meisjes:
    • Onna en Heidi
    • Serena en Vera
    • 8226

    Elephants
    Jongens:
    • Ed(noces)

    Meisjes:
    • onbekend
    Rhino's
    Jongens:
    • Romeo

    Meisjes:
    • Maaya
    Buffalo's
    Jongens:


    Meisjes:
    • Kijo

    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * GeschiedenisSogat
    * Muziek /CreatiefWish
    * Les rondom je gaveEigen Mentor
    * Lunch
    * Wiskunde Margeaux
    * Engels Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training Navkar
    * Gymnastiek Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates

    Woensdag
    * Engels Cackle
    * Maatschappijleer Maneur
    * Gave training Eigen mentor
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Wiskunde Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief Wish
    * Geschiedenis Sogat

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates
    * Gave training Eigen Mentor
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 3 april 2020 - 18:44 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin

    "Probeer het in ieder geval even. We kunnen Yara wel om iets makkelijks vragen," zei hij zachtjes. Merrin dook zijn kast in, hij had een klein blauw knoopsjaaltje, vanwege een eerder luxe feestje. "Het is niet veel soep, maar het zal vast iets verbergen," zei hij begrijpelijk. Hij gooide de sjaal naar Adam en bekeek hem van top tot teen. "Je ziet er best sexy uit in mijn kleren," flapte hij eruit. Hij schrok van zijn eigen opmerking. Wacht... Was hij nu aan het flirten?

    [ bericht aangepast op 31 maart 2020 - 15:33 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx

    Onyx voelde heel even aarzeling toen hij Yrla's grijns zag en hij zich afvroeg of hij iets te maken had gehad met wat er vannacht met 8175 was gebeurd, maar hij geloofde niet dat Dezi dat plan op voorhand had verteld. Waarschijnlijk had ze alleen gezegd dat ze privacy nodig had. Yrla had dan wel een hekel aan de Naamlozen, maar iemand verkrachten... Hij kon niet geloven dat er twéé mensen in deze afdeling tot zoiets walgelijks in staat waren.
          'Ze zijn niet nou niet heel spicy,' antwoordde Onyx terwijl hij naar het ondergoed keek. 'Als je nou met je supersnelheid de keuken induikt en wat versiersels regelt, kunnen we ze nog oppimpen. Verkoopt vast beter.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Adam

    Heel even staarde Adam zijn vriend aan, daarna besefte hij dat het een grapje was en begon hij te grinniken. 'Toch wel jammer dat je me alleen sexy vindt als ik een veel te grote trainingsbroek en shirt aan heb. En een sjaaltje dat er helemaal niet bij past.' Hij gaf zijn vriend een plagende por in zijn zij. 'Je mag nog wel een beetje oefenen op je opbeurende complimentjes.' Hij trok een mondhoek op omdat het maar een grapje was, tenslotte had hij hem wel aan het lachen gekregen. Voorzichtig knoopte hij de sjaal om en wierp een blik in de spiegel om te zien of het de striemen genoeg bedekte. Het kon ermee door.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla

    Yrla was voor twee tellen verbaasd om de reactie van Onyx. Hij had de laatste tijd zo vaak op zijn kop gekregen voor het plagen van de Naamlozen dat het bijna een verademing was dat eindelijk iemand een keer het lolletje meespeelde. "Goed idee, ben zo terug." Hij stond op van de bank en plande de route die hij moest lopen even in zijn hoofd. Yara was nooit zo blij met hem als hij in de keuken kwam, maar nu was het nog rustig. Als een speer dook de jongen de keuken in, waarbij hij een koelkast opentrok om wat sauzen eruit voor te halen. Uit een paar andere kastjes haalde hij blindelings wat spullen en rende toen snel weer naar Onyx. Hij legde de spullen op tafel. Ketchup, curry, slagroom, taartversiersels en chocopasta. Hier moest het wel mee lukken toch? Met een grijs reikte hij de chocopasta aan naar de overkant van de tafel. "Bezwaard om even te helpen?"


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin

    Het was een verademing om Adam om zijn opmerking te horen lachen. Het was gelukkig niet ongemakkelijk geweest en beschaamd lachte de jongen een beetje mee. Hij moest oppassen met wat hij zei in Adams buurt. Ze waren net weer terug vrienden, althans zo voelde het, en hij wilde hun vriendschap niet verpesten door het feit dat hij eigenlijk iets voelde voor de jongen. Als hij Fox was geweest, had hij waarschijnlijk iets eruit geflapt als "Onder de douche was je ook sexy", maar dat durfde Merrin voor geen ene meter. "Hee, mijn complimentje werkt," zei hij met een grijns. "Je lacht, dat is het belangrijkste." Hij gaf Adam een dikke knipoog en opende de deur voor hem. "Na u, meneer," zei hij met een deftige stem.


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx

    'Dus, van wie is dit saaie ondergoed?' vroeg Onyx terwijl hij een beha naar beneden haalde en die met pasta begon te besmeren en er met een quasi-kritische blik wat ketchup aan toevoegde. Hij deed een poging een smiley te tekenen, maar de ogen liepen al meteen erg uit. Eerlijkheid gebood te zeggen dat hij nog nooit een beha in zijn handen had gehad — hij had nooit verwacht dat dít de manier zou zijn waarop hij kennis met het kledingstuk maakte.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla

    "8102," zei hij met een voorzichtige grijns. Yrla wist hoe de anderen dachten over de naamlozen en nu hij eindelijk iemand had om de grap mee uit te halen, hoopte hij dat Onyx niet zo hard zou oordelen. "Ze had de fout gemaakt om me vannacht in haar kamer te laten slapen. Ik had beloofd om haar niets te doen, maar niet beloofd dat ik niet aan haar spullen zou zitten. En een geintje uithalen kan wel toch?" Hij keek met een grijns tussen twee onderbroeken door, die hij net uitgebreid met ketchup had ingesmeerd. Hoewel de grijns op zijn gezicht te zien was, voelde Yrla zich om een of andere reden onzeker. Hij had niet echt meer grappen uitgehaald sinds zijn ruzie met Jester. Met Dezi was alles zo beladen geweest en Yrla merkte dat hij zich veel prettiger voelde in deze vorm, gewoon de geintjes uithalen die net iets te ver gingen. Uiteindelijk ging hij over op de slagroom en spoot een paar cups vol ermee. Helaas had 8102 geen grote boezem, waardoor er niet veel ruimte was voor de slagroom. Maar er was genoeg ruimte om gewoon lekker zijn gang te gaan en te versieren. Hij liet er wat versiersels overheen vallen en liet daarna zijn schouders nog een keer rollen. Kut spierpijn....

    [ bericht aangepast op 31 maart 2020 - 15:53 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Adam

    Adam lachte zachtjes. Het was vreemd hoe makkelijk Michiel hem kon opvrolijken en hem de afgelopen nacht liet vergeten. Hij voelde zelfs weer een kriebel in zijn buik toen de jongen naar hem knipoogde. Hun vriendschap was speciaal, vond hij, en heel even vroeg hij zich af of Michiel het écht zo erg zou vinden als hij erachter kwam dat Adam op hem verliefd was. Natuurlijk, wellicht zou hij niet meer samen willen douchen en niet meer zulke grapjes maken, maar hij hoopte dat Michiel er toch overheen zou kunnen stappen. Hij beeldde zich in dat Agami zou toegeven dat ze op hem verliefd was, maar het zou voor hem nooit reden zijn om geen vrienden meer te willen zijn.
          Maar dat is normaal, Adam. Jongens en meisjes die elkaar leuk vinden. Dat jij op Michiel verliefd bent is allesbehalve normaal en dat zal Michiel ook vinden. Hij is blij dat hij eindelijk een vriend heeft, en dan blijk je er niet eens écht een te zijn. Echte vrienden denken immers niet zo over elkaar.
          Zijn humeur zakte weer een beetje in toen ze naar de eetzaal liepen, al geloofde hij dat zijn vriend dat wel zou begrijpen.
          'Wil jij misschien kijken of Dezi er is?' vroeg hij een beetje beschaamd toen ze er bijna waren. 'Anders kom ik later terug. Ik — ik wil haar niet zien.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Merrin

    Hij knikte even in de richting van Adam en liep als eerste naar de eetzaal. Hij wist dat hij er niet om mocht lachen, het was hem zo vaak gebeurd dat zijn ondergoed in de eetzaal hing, maar alsnog kon hij het niet laten om in de lach te schieten. Onyx en Yrla waren met zijn tweeën zo intensief bezig van het versieren van het ondergoed dat hij de concentratie op hun gezicht zag staan. "Adam, kom kijken," zei hij grinnikend. "Er is geen Dezi," voegde hij er nog gauw aan toe.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2020 - 15:56 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx

    8102. Hij had het natuurlijk kunnen weten. Héél origineel was het niet. 'Ik was toch benieuwder geweest naar de reactie van een van de andere dames,' zei hij met een grijns. Hij ging verder met een witte slip, waar hij met de achterkant van zijn vork en de pasta vleermuizen begon te tekenen. 'Waarom sliep je niet in je eigen kamer dan?' vroeg Onyx nonchalant. 'Ik neem aan dat het geen hete nacht was met 8102.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fayr

    Haar date! Dat was waar ook. Fayr haar blik schoot haar het jasje dat ze over de stoel had gehangen.
          "Nou," zei ze met een lachje, "hij was leuk, oké? Echt aardig, leuke hobby's en hij hielp ook meteen toen ik jou naar beneden wilde halen. Ik geef het toe, misschien zocht ik er iets teveel achter en is het gewoon een leuke jongen." Ze stak haar tong uit. "Hij gaf me zijn jasje tegen de wind, dus die moet ik vandaag nog even terugbrengen."
          En hij zou haar een berichtje sturen. Fayr viste haar iNet tevoorschijn. Haar wangen werden een tikje roze bij zijn berichtje. Een beetje overdreven was het wel, maar ze kon het stiekem toch best waarderen.
          "En.." zei ze langzaam, "ik heb net een berichtje van hem ontvangen." Ze moest lachen en gaf haar iNet aan Vienna.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Adam

    Adam was toch wel nieuwsgierig toen hij de twinkeling in de ogen van zijn vriend zag en stapte dichter naar hem toe. Hun bovenarmen raakten elkaar toen ze stilstonden en Adam voelde zijn hart een duikeling maakte. Vlug richtte hij zijn aandacht op de zaal, waar hun eettafel versierd was met ondergoed waar Yrla en Onyx veel lol mee schenen te hebben. Hij vond het geen fijn gezicht, die twee samen, het leek niet te kloppen.
          'Dat is vast van Agami,' zei hij. Hij had er een beetje dubbele gevoelens bij omdat het, zeker vergeleken met wat hij vannacht had meegemaakt, niet zó erg was. Een rilling liep langs zijn rug. 'Zou hij bij haar op de kamer hebben geslapen?' Het was alsof er iets in zijn keel bleef steken. 'Wat als hij hetzelfde met haar heeft gedaan als Dezi met mij?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Yrla

    "Gaat helaas niet werken. Ik heb Vienna haar ondergoed al te vaak de school mee versierd, dat ze een slot op haar onderbroeken la heeft zitten. En van Phone of Dezi wil ik het helemaal niet proberen, dan ben ik mijn leven niet zeker." Yrla krabde even beschaamd achter zijn oor. Dit was niet een van zijn meest originele grappen, maar hij bleef leuk. "Maar als een geintje goed is, blijft hij leuk toch?" Hij voelde zich helemaal in zijn nopjes. Op het moment dat Onyx begon over een hete nacht met 8102 liet hij bijna een van de onderbroeken door de lucht vliegen. "Ben je gek? Daar krijg ik hem echt niet van omhoog." Hij rondde zijn laatste onderbroek af en sprong van de bank, waar hij op gestaan had. "Dezi heeft mijn kamer geleend vannacht. Gebeurt wel vaker, waarschijnlijk heeft ze een of andere scharrel opgepikt op het bal" zei hij schouderophalend. Daarover gesproken, hij moest Dezi nog even vragen hoe gisteravond gegaan was. Ze had een plan gehad voor de Naamloze. Maar daarna had hij haar niet meer gezien of gesproken.


    It's never gonna happen, Guys.

    Vienna

    "Oh, dat klinkt inderdaad leuk," zei Vienna, terwijl ze met haar wenkbrauwen wiebelde naar haar vriendin. Ze nam de iNet van Fayr over en schoot in de lach. "Hij legt het er wel dik op he," zei ze met een grijns. "Wat ga je terugsturen?" Vienna vond dit veel te leuk voor Fayr. Eindelijk eens een jongen die zag hoe leuk haar vriendin was. Het werd eens een keer tijd dat Fayr ook een vriendje zou krijgen, dan kon Vienna samen met haar praten over allerlei dingen van relaties tot jongens. Dat had eerder niet echt gekund met Fayr.
          Precies op dat moment kwamen ze aan bij de eetzaal, waar Merrin en Adam in de opening stonden. Vienna keek nieuwsgierig op naar waar ze keken en zag dat Yrla en Onyx de zaal aan het versieren waren met ondergoed. Oh help, niet alweer toch? Ze had haar ondergoed toch beschermd? "Yrla!" riep ze beledigd. Ze rende in de richting van de blonde jongen, maar zag toen dat het niet haar ondergoed was dat ze aan het verpesten waren. Opgelucht slaakte ze een zucht. "Wordt je dit grapje nu niet een keer moe?" vroeg ze hoofdschuddend. Yrla liep echter met een grijns op haar af en sloeg een arm om haar schouder. "Ah, kom op, Vienna. Niet zo zuur." Vienna rolde even met haar ogen, maar kon uiteindelijk ook niet een grijns van haar gezicht weren.


    It's never gonna happen, Guys.

    Merrin

    Het lachen verging hem meteen. Hij keek Adam met grote ogen aan. Hij negeerde het feit dat Vienna zojuist langs hem heen gelopen was en keek angstig de gang in. "Yrla doet zoiets niet. Dat kan niet," zei hij zelfverzekerd. "Yrla is kut met grapjes en soms gaat hij te ver, maar hij heeft me fysiek nooit wat gedaan." Maar hij voelde de kracht van zijn bewering afnemen, naarmate hij meer vertelde. Hij was er heilig van overtuigd dat Yrla niets mis zou doen, behalve pesten. Maar van Dezi had hij ook niet zulke wreedheden verwacht. "Misschien moeten we bij haar gaan kijken." Merrin schudde zijn hoofd. "We moeten bij haar gaan kijken, kom op." Merrin greep Adam bij zijn arm en trok de jongen achter hem aan. Zo snel als ze konden, renden ze in de richting van het house. Ze kwamen het meisje vlak buiten de deur van hun house tegen.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2020 - 16:21 ]


    It's never gonna happen, Guys.