• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.


    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    Onyx. 23 Muziek en dromen Maneur Croweater
    (studieobject) 8175 (Adam) 17 Tijdreizen Margeaux Croweater
    Jester Madcap 20 Overtuiging Cackle ProngsPotter
    (studieobject) 7223 (Michiel) 16 Gedaanteverwisseling Moreau Slughorn
    Yrla 18 Superspeed Williams Slughorn

    Vienna 20 Telekinese Maxwell Slughorn
    Fayr Fixfault 19 Repareren Navkar ProngsPotter
    (studieobject) 8102 (agami) 15 Helderziend Mentor? ProngsPotter
    Dezi 20 Samenvloeien met draak Naam Croweater
    Fersephone 19 Slopen Gates Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam •House • Gave

    Fire Lions Vuur
    Fox Lions Dieren veranderen.
    Astreal Lions Astral projection.
    Tony Lions Onzichtbaar in het donker.
    Emil Lions Dupliceren
    Onna Lions Ondoordringbare huid
    Vera Lions Vliegen
    Serena Lions Tijdelijk beheersen van iemand dmv stem.
    Heidi Lions Groene vingers.
    8226 Lions Praten met dieren




    Kamerindeling
    Panthers
    Jongens (boven)
    • Onyx en Jester
    • 7223 en 8175
    • Yrla


    Meisjes (beneden):
    • Vienna en Fayr
    • Dezi en 8102
    • FersePhone
    Lions
    Jongens:
    • Fire en Astreal
    • Fox en Tony
    • Emil

    Meisjes:
    • Onna en Heidi
    • Serena en Vera
    • 8226

    Elephants
    Jongens:
    • Ed(noces)

    Meisjes:
    • onbekend
    Rhino's
    Jongens:
    • Romeo

    Meisjes:
    • Maaya
    Buffalo's
    Jongens:


    Meisjes:
    • Kijo

    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * GeschiedenisSogat
    * Muziek /CreatiefWish
    * Les rondom je gaveEigen Mentor
    * Lunch
    * Wiskunde Margeaux
    * Engels Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training Navkar
    * Gymnastiek Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates

    Woensdag
    * Engels Cackle
    * Maatschappijleer Maneur
    * Gave training Eigen mentor
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Wiskunde Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief Wish
    * Geschiedenis Sogat

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates
    * Gave training Eigen Mentor
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Eerdere topics
    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^
    Speeltopic 3: Klik ^^
    Speeltopic 4: Klik ^^
    Speeltopic 5: Klik ^^
    Speeltopic 6: Klik ^^
    Speeltopic 7: Klik ^^
    Speeltopic 8: Klik ^^
    Speeltopic 9: Klik ^^
    Speeltopic 10: Klik ^^

    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 8 april 2020 - 21:43 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox

    ———


    'Nou ik ben blij dat bijna niemand het weet, dus ga hier nu geen tours organiseren,' zei hij met een grijns. 'Ik laat het alleen aan hele speciale mensen zien.' Hij keek haar even zwoel aan en spetterde haar toen nat, waarna hij zich achterover in het water liet vallen. 'Het is trouwens wel echt waar. Van de eenhoorn. Al weet ik niet of hij er nog steeds is.' Drijvend op zijn rug keek hij naar de sterren. 'Toen ik in mijn eerste jaar was, was er een meisje dat haar tekeningen tot leven kon roepen. Als er regen op viel verdwenen de wezens, maar sommigen houden zich hier nog steeds schuil.'

    [ bericht aangepast op 7 april 2020 - 14:15 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dezi

    ———


    'Oh wacht maar. Volgens mij heeft Yrla zijn zinnen op je gezet, voor je het weet haalt ie z'n tong door je mond.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onyx

    ———


    Onyx draaide zijn hoofd opzij. 'Nou ja — misschien moeten we Merrins geheugen dan wat opfrissen. Waarschijnlijk weet ie nog minder van die nacht dan ik deed en dit zegt me niet heel veel. Dan ziet ie in elk geval in dat Yrla inderdaad maar wat zegt omdat hij het heerlijk vindt om die prille vriendschap naar de filistijnen te helpen.' Hij zweeg even, dacht na. 'Heeft Adam alleen nog steeds een geheim dat hij niet aan zijn BFF wil vertellen. Wat zijn goed recht is, natuurlijk. Tenzij het zijn gave blokkeert — waar ik nu wel een beetje bang voor ben.' Hij dacht weer terug aan hoe boos de jongen net in de douches was geweest. 'Dezi bedreigt hem nog steeds,' gaf hij toen toe. 'Geloof het of niet, maar hij is de eerste persoon in de geschiedenis die me in mijn gezicht heeft durven slaan. Met een fles shampoo dan wel, maar toch.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna

    Ze voelde even een blos ontstaan bij zijn donkere ogen die haar recht aankeken. Vienna voelde een rilling over haar huid trekken en ze wist zeker dat het dit keer niet van de kou was. Wat deed deze jongen met haar? Echter voor ze die vraag kon stellen, spetterde hij haar nat. "Hee!" riep ze uit in protest. Fox deed alsof hij niets verkeerds had gedaan en ging rustig op zijn rug verder met zijn verhaal. Dit was het ultieme moment voor wraak natuurlijk. Vienna zwom zachtjes dichterbij en zette haar handen op zijn schouders. Met een grijns duwde ze de jongen een klein stukje onder water, maar liet hem gauw al weer los. Toen hij proestend boven kwam, grijnsde ze naar hem. "Dat was mijn wraak voor net!"


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox

    ———


    Fox grijnsde ondeugend en schudde zijn haren uit, zodat de spetters weer in het rond vlogen. 'Wraak voor wat? Omdat ik je een beetje nat maak? Ik kan veel vervelendere dingen bedenken hoor.' Hij veranderde in een dikke aal en glibberde langs haar onderbenen tot hij haar hoorde gillen. Lachend kwam bij weer boven in zijn eigen gedaante.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          "Misschien daarmee nog even wachten," zei Jester. "Anders gaat Merrin alleen maar zich verzetten, omdat hij zelf nog niet gerealiseerd heeft dat ik best gelijk had. Bovendien is het laat. Misschien dat we morgen een plekje vinden."
          Ooit, als dit geschiedenis was en alles weer terug was naar normaal, zouden ze erom kunnen lachen dat Adam gedurfd had om Onyx inderdaad in zijn gezicht te slaan. Met de tijd kon het wel grappig worden. Nu nog niet.
          Het kostte ergens wel moeite om niet te zeggen dat hij het helemaal niet zo gek vond dat Dezi vrolijk door was gegaan. Ze was waarschijnlijk juist nog grimmiger geworden. Deze keer moest ze het echter zo aanpakken dat het achter Onyx' rug om ging en hoewel dat Adam wel wat veiligheid opleverde, kon Onyx ook niet overal zijn. En leek Adam dat ook niet te willen.
          "Wat ga je eraan doen?" vroeg Jester uiteindelijk.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fersephone

    Dat had hij gisteren al gedaan. "Gadver! Nooit van mijn langs zal ze leven dat dat gebeuren gaat." Ze trok haar neus op. Niet aan denken, niet aan denken. Hij had het vanavond bij de schietbaan ook kunnen doen. Op zich was Yrla geen slechte zoener. Nee, wacht! Dat was hij wel, hij stak zijn tong in alles wat los en vast zat. Aah! Waarom dacht ze hier over na?! Fersephone draaide zich op haar zijde en keek naar Dezi in het andere bed. "Heb jij nog wat op je wenslijst staan?" vroeg ze maar met een grijns, om van onderwerp te veranderen. Niet dat het haar ook echt iets interesseerde.


    It's never gonna happen, Guys.

    Vienna

    "Oh! Jij... Jij.. Jij.." zei ze quasi boos, maar wat ze eigenlijk van die zin wilde maken wist ze niet. Het meisje zwom naar een deel rotsen, waar ze zich voor even aan vast zou kunnen houden. Ze keek naar het water waarin ze lag. Zou ze? Even keek ze achterom, voor ze buiten zich probeerde om het water te laten vliegen. Het gehoorzaamde! Het meisje klom uit het water en ging op de rotsen zitten, totaal vergetend dat ze hier in haar ondergoed zat. Doordat ze haar bril niet ophad, kon ze Fox zijn krullen vaag zien. Maar hopelijk was het net genoeg. Ze vormde een bol water en keek in de richting van waar ze moest mikken. "Hier met je mij laten schrikken," zei ze lachend, terwijl ze de waterballon in de richting van Fox gooide.


    It's never gonna happen, Guys.

    Onyx

    ———


    'Niks denk ik,' mompelde Onyx en hij slaagde er niet in om Jester aan te kijken. Het kwam niet vaak voor dat hij zich machteloos voelde. Hij kon de beschermingsdrang niet verklaren, maar die verdween niet door Adams woorden. 'Ik denk niet dat ze hem nog eens zal aanraken,' zei hij. 'Het wordt waarschijnlijk eerder een of ander mentale aanval. Meer mensen tegen hem opzetten, ofzo.' Hij bleef er nog even aan denken, toen haalde hij zijn schouders erover op. 'Hij heeft 8102 nog. Misschien is die volhardender. En anders moet ie maar gewoon met ons gezelschap dealen.'
          Hij richtte zijn blik weer op Jester. 'Even iets heel anders maar niet bepaald onbelangrijk; aangenomen dat ik echt een soort bloedband heb met Maaya, zou die dan kunnen worden verbroken als Fayr het litteken weghaalt en mijn bloed zuivert? Dat klinkt best als een mogelijkheid, toch?'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dezi

    ———


    'Nou op Kneus na heb ik alle jongens van onze afdeling gehad, dus eigenlijk ben ik wel benieuwd naar zijn zoenkunsten. Ik zag dat Vienna hem al ontgroend had, dus zo heel beroerd zal het toch niet zijn.'
          Na vijf jaar was het haar eindelijk zelfs gelukt om met een flink aangeschoten Onyx te zoenen, maar na wat hij haar geflikt had, gaf dat haar alleen maar een bittere smaak in de mond. In tegenstelling tot andere keren, sloeg ze de uitgebreide beschrijving deze keer maar over.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Fersephone

    "Merrin?" vroeg Fersephone verbaasd. Ze schoot in de lach. "Kom op, Dezi. Dat is zelfs voor jou laag. Hij mag dan nu zijn naam hebben en een paar keer een grote mond gegeven hebben aan Yrla, maar hij blijft onhandig." Ze zei dit voor haar vriendin toch? Opeens sprong die verdrietige blik van de jongen voor haar ogen in beeld. Het gebroken gevoel dat 8175 bij hem had achter gelaten, wat ze zo goed kende, had ze terug gezien in zijn ogen. Ergens had ze medelijden met hem gehad. Al was medelijden eigenlijk niet iets wat in haar woordenboek voorkwam.


    It's never gonna happen, Guys.

    Fox

    ———


    Een paar tellen lang kreeg Fox geen adem meer omdat het water boven op hem stortte en hij naar beneden werd gedrukt. Toen hij weer boven was, zwom hij even opzij en zocht hij met zijn voeten naar de grond omdat zijn schouders en nek beurs voelden door de kilo's water die erop waren gedonderd. 'Damn girl. Jij mag me nou wel een beste schoudermassage geven.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Dezi

    ———


    Dezi haalde zijn schouders op. 'En jij denkt dat de nieuwe een wonder in bed was? Welnee. Maar met een beetje sturing kan elke jongen mij behagen.' Ze trok een mondhoek op terwijl ze aan Merrin dacht. Ze vond hem dan wel het meest onaantrekkelijk van haar afdelingsgenoten, maar lelijk was hij niet. Wat het echter pas écht opwindend maakte, was de gedachte dat 8175 het verschrikkelijk zou vinden en er gigantisch van in de stress zou raken. En aangezien hij én verwijderd moest worden én hij Onyx' zwakke plek was... kon ze dat alleen maar toejuichen.

    [ bericht aangepast op 7 april 2020 - 16:16 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna

    Ze grinnikte, sprong in het water en zwom naar hem toe. Ietwat struikelend kwam ze overeind en ging vlak achter hem staan. Ze twijfelde, maar nam uiteindelijk zijn schouders in handen en kneedde de huid daar. "Sorry, ik weet af en toe niet hoe krachtig mijn gave is," zei ze ietwat schuldbewust. Ze keek hem even van de zijkant aan. "Maar je weet ook weer dat er niet zomaar met mij te sollen valt," zei ze met een grijns. Zijn huid voelde koud aan onder haar vingers, maar om een of andere reden leek Vienna het steeds warmer te krijgen. De jongen had echter gelijk gehad. Het paarse water bleef voor even op je huid liggen, waardoor Fox bijna een paarse smurf leek. Bij die gedachte kon Vienna niet voorkomen dat ze zachtjes moest lachen.


    It's never gonna happen, Guys.

    Fersephone

    Fersephone schudde afkeurend haar hoofd, maar reageerde er verder niet op. Ze mompelde een zachte welterusten voor zich om te draaien en vrijwel direct in slaap te vallen.


    It's never gonna happen, Guys.