• Pandemie

    Ik heb toestemming van een moderator


    Er is een pandemie gaande in de wereld! Het coronavirus grijpt om zich heen en het is aan jullie om het virus te bestrijden! Kunnen jullie het virus op tijd tegenhouden of zal het de hele wereld uitroeien?

    Ik zoek 20 deelnemers voor een oud, gezellig en leuk potje weerwolven van Wakkerdam; alleen dan in Corona-style!
    In samenwerking met ProngsPotter

    In dit topic mag je discussiëren over wie het virus is!


    Deelnemers
    1. Croweater
    2. Promare
    3. Ristridin
    4.Delahaye
    5. Ledecky
    6. Norris
    7. aarsvogel
    8.Lorem
    9. Frodo
    10. IrishNialler

    11. Becker
    12. Cayline
    13. Midsommar
    14. Snapple
    15. Tijgerbloed
    16. Dysphoria

    Klik hier voor de story. Neem een abo!
    Link naar het gewone topic

    [ bericht aangepast op 14 april 2020 - 12:09 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Tijgerbloed schreef:
    Om even terug te komen op die gnagna, misschien heeft iemand gnagna geschreven omdat hij iemand kent die daardoor verdacht lijkt, of is dat te vergezocht?
    Ik denk dat de kans dat dit gebeurd best groot is. Tenzij je het ergens ver weg in een creatie hebt gestopt en dat iemand echt alles moet doorlezen al lijkt mij dat wat vergezocht


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ledecky schreef:
    Wat me opviel was die 'gnagna' in een van de tekstjes. Ik ken persoonlijk niemand die dat gebruikt, maar misschien herkent iemand anders het in een van de kandidaten?




    Dus Ledecky was de eerste did er over begon, dus is zij of de gnagna-gebruiker een virus. Misschien moeten we eerst en vooral uitzoeken wie die gnagna-schrijver is en dan uitzoeken wie van de twee het virus is


    Cool, je kan hier iets schrijven! Ik zou hier graag iets gedenkwaardigs zetten, maar dan moet je te veel onthouden

    Ik heb proberen uit te zoeken wie veel creaties heeft en al lang op quizlet zit... heel veel mensen zitten er al 5 of 10 jaar op! En zijn 25 creaties veel? Veel mensen zitten rond de 25.


    Cool, je kan hier iets schrijven! Ik zou hier graag iets gedenkwaardigs zetten, maar dan moet je te veel onthouden

    Tijgerbloed schreef:
    Ik heb proberen uit te zoeken wie veel creaties heeft en al lang op quizlet zit... heel veel mensen zitten er al 5 of 10 jaar op! En zijn 25 creaties veel? Veel mensen zitten rond de 25.

    Tbh denk ik niet dat we daar veel uit kunnen halen. Het is een heel generisch tekstje en het kan bovendien gelogen zijn; misschien zijn het allemaal vrij jonge users net.
    Ikzelf dacht miss eerder om na te gaan wie Becker goed kende. Misschien wilde ze haar er zo snel uit omdat ze misschien bang waren dat ze een bepaalde schrijfstijl zou herkennen of misschien door zou hebben wanneer iemand loog. Then again, miss was Becker een willekeurig slachtoffer, maar dan hebben we toch iets om op af te gaan.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Tijgerbloed schreef:
    Ik heb proberen uit te zoeken wie veel creaties heeft en al lang op quizlet zit... heel veel mensen zitten er al 5 of 10 jaar op! En zijn 25 creaties veel? Veel mensen zitten rond de 25.

    Het aantal nieuwe, actieve users is de laatste jaren nogal beperkt. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Promare schreef:
    (...)
    Tbh denk ik niet dat we daar veel uit kunnen halen. Het is een heel generisch tekstje en het kan bovendien gelogen zijn; misschien zijn het allemaal vrij jonge users net.
    Ikzelf dacht miss eerder om na te gaan wie Becker goed kende. Misschien wilde ze haar er zo snel uit omdat ze misschien bang waren dat ze een bepaalde schrijfstijl zou herkennen of misschien door zou hebben wanneer iemand loog. Then again, miss was Becker een willekeurig slachtoffer, maar dan hebben we toch iets om op af te gaan.

    Volgens mij ken ik Sarah het best, aangezien we al jaaaaren samen in een off-topic zitten (we zitten aan nummer 660, dus ja, ik ken haar al een tijdje :W). Maar ik zou als virus zijnde nooit als eerste iemand er uit stemmen die aan mij te linken valt. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Er kan ook iemand willekeurig gedood zijn


    Cool, je kan hier iets schrijven! Ik zou hier graag iets gedenkwaardigs zetten, maar dan moet je te veel onthouden

    Ledecky schreef:
    (...)
    Volgens mij ken ik Sarah het best, aangezien we al jaaaaren samen in een off-topic zitten (we zitten aan nummer 660, dus ja, ik ken haar al een tijdje :W). Maar ik zou als virus zijnde nooit als eerste iemand er uit stemmen die aan mij te linken valt. :')


    Ik vind het best bijzonder dat je dit zo uitlichten eigenlijk..


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)

    Ik vind het best bijzonder dat je dit zo uitlichten eigenlijk..


    Stem gerust op mij, dan blijkt over enkele dagen dat dit een verloren stem was. (;


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    "Mark my words" vind ik ook een specifiek zinnetje, kan mij er niet omheen buigen.


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    IrishNialler schreef:
    (...)

    Ik vind het best bijzonder dat je dit zo uitlichten eigenlijk..

    Ik vind dat net minder verdacht? Ze maakt wel een goed punt. Zou verdachter zijn als ze het achter zou houden.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Promare schreef:
    (...)
    Ik vind dat net minder verdacht? Ze maakt wel een goed punt. Zou verdachter zijn als ze het achter zou houden.


    Ik vind het dubbel. Aan de ene kant zou het inderdaad zeker verdacht zijn als ze het achter zou houden, maar het is zo uitgelicht.

    Maar daarnaast vind ik het ook gewoon lastig om uit die stukjes te gaan bedenken wie dan de virussen zijn


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    (...)

    Ik vind het dubbel. Aan de ene kant zou het inderdaad zeker verdacht zijn als ze het achter zou houden, maar het is zo uitgelicht.

    Maar daarnaast vind ik het ook gewoon lastig om uit die stukjes te gaan bedenken wie dan de virussen zijn

    Ik denk dat het vrijwel onmogelijk is om eerlijk te zijn... Je kunt ook niet kijken naar activiteit in dit discussietopic, want ofwel houden ze zich gedeinsd, ofwel proberen ze de richting van de discussie te leiden. Alles kan altijd twee kanten op gaan.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Een alternatieve manier om toch iets met de tekstjes te doen is iedereen zijn tekstje te laten aanduiden. :Y) Natuurlijk zal er dan gelogen worden (want iedereen zal vast een burger tekstje aanduiden), maar dan kan je er tenminste iets mee doen. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Een alternatieve manier om toch iets met de tekstjes te doen is iedereen zijn tekstje te laten aanduiden. :Y) Natuurlijk zal er dan gelogen worden (want iedereen zal vast een burger tekstje aanduiden), maar dan kan je er tenminste iets mee doen. :')
    hahahah dat zou inderdaad wel een grap zijn als er dan ingetrapt wordt en een virus zijn eigen tekst aanduid XD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan