• Pandemie

    Ik heb toestemming van een moderator


    Er is een pandemie gaande in de wereld! Het coronavirus grijpt om zich heen en het is aan jullie om het virus te bestrijden! Kunnen jullie het virus op tijd tegenhouden of zal het de hele wereld uitroeien?

    Ik zoek 20 deelnemers voor een oud, gezellig en leuk potje weerwolven van Wakkerdam; alleen dan in Corona-style!
    In samenwerking met ProngsPotter

    In dit topic mag je discussiëren over wie het virus is!


    Deelnemers
    1. Croweater
    2. Promare
    3. Ristridin
    4.Delahaye
    5. Ledecky
    6. Norris
    7. aarsvogel
    8.Lorem
    9. Frodo
    10. IrishNialler

    11. Becker
    12. Cayline
    13. Midsommar
    14. Snapple
    15. Tijgerbloed
    16. Dysphoria

    Klik hier voor de story. Neem een abo!
    Link naar het gewone topic

    [ bericht aangepast op 14 april 2020 - 12:09 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Vergeet wat ik zei. :'D
    Als ik zoek op Google op exact die uitdrukking ("ziek van de corona") kom ik allemaal Nederlandse sites tegen. Denk dat we er toch vanuit kunnen gaan dat een Nederlander dit getypt heeft.


    Ik vind het ook helemaal niet Vlaams klinken? Dus ik neig ook eerder naar een Nederlander.
    Maar dan moeten we nu dus ook nog uit zien te zoeken wie Nederlands is en wie niet...

    Nederlands:
    Croweater
    Ristridin
    Delahaye (denk ik?)
    aarsvogel
    Lorem
    IrishNialler
    Cayline
    Norris
    Snapple
    Midsommar

    Vlaams:
    Promare
    Ledecky
    Frodo
    Dysphoria

    Geen idee:
    Tijgerbloed

    [ bericht aangepast op 14 april 2020 - 11:52 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik vind het ook helemaal niet Vlaams klinken? Dus ik neig ook eerder naar een Nederlander.
    Maar dan moeten we nu dus ook nog uit zien te zoeken wie Nederlands is en wie niet...


    Maar de weerwolven zijn toch met meerdere? Dan kan dus één iemand het tekstje geschreven hebben, maar het kan ook zo zijn dat ze het samen hebben geschreven en er dus nóg minder te herkennen is... Ugh dit is zo moeilijk! Maar ik wil ook weer niet stemmen zonder reden, want dat is weer zo flauw, maar een reden vinden is echt ingewikkeld nu haha


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ristridin schreef:
    (...)

    Maar de weerwolven zijn toch met meerdere? Dan kan dus één iemand het tekstje geschreven hebben, maar het kan ook zo zijn dat ze het samen hebben geschreven en er dus nóg minder te herkennen is... Ugh dit is zo moeilijk! Maar ik wil ook weer niet stemmen zonder reden, want dat is weer zo flauw, maar een reden vinden is echt ingewikkeld nu haha


    Toch ben ik er vrij zeker van dat een Vlaming dat tekstje niet geschreven heeft, dus er moet wel een Nederlander tussen de virussen zitten? Denk ik dan. + het is de enige 'lead' die we op dit moment hebben.

    [ bericht aangepast op 14 april 2020 - 10:52 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb ondertussen gestemd. Misschien wat gevaarlijk om het als eerste te doen, maar ik ben vrij zeker van mijn zaak. Als het niet zo is en ik verkeerd zit: I'm so sorry D:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Toch ben ik er vrij zeker van dat een Vlaming dat tekstje niet geschreven heeft, dus er moet wel een Nederlander tussen de virussen zitten? Denk ik dan. + het is de enige 'lead' die we op dit moment hebben.


    Ja dat is waar, er moet sowieso één Nederlander erbij zitten. Maar ik weet echt van bijna niemand of diegene Nederlander of Belg/Vlaming is. Ik ben een Nederlander, Melissa (Ledecky) is een belg Nevermind ik zie dat je een lijstje hebt gemaakt, ik ben idd een Nederlander!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik heb ook gestemd, meer omdat ik dit ga vergeten anders :)


    Vanavond is toch stemavond?


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    IrishNialler schreef:
    Ik heb ook gestemd, meer omdat ik dit ga vergeten anders :)


    Vanavond is toch stemavond?


    Ja vandaag is de laatste dag voor je stem!


    It's never gonna happen, Guys.

    Glenn/Dysphoria is Vlaams, en bij nummers 6 & 14 staat hun woonplaats erbij. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zo nu dat er 3 vlamingen op de lijst staat, is sowieso 1 Nederlander een virus. :'D


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Lorem schreef:
    Zo nu dat er 3 vlamingen op de lijst staat, is sowieso 1 Nederlander een virus. :'D


    Edit: Wel, nu zijn het sowieso 4 Vlamingen. : P


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    ^ Ik heb de lijst aangepast (:
    @Midsommar en Tijgerbloed, waar komen jullie vandaan?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ohja, oops, dit topic was er ook nog.

    Ik ben een Nederlander iig! Maar "ziek van de Corona" is iets wat ik als Nederlander ook niet vaak hoor.


    Stenenlikker

    Ik weet nu even niet of ik hier of in de story het best kan reageren, maar ik doe het even hier zodat het makkelijker is om erop in te gaan.

    @ Bes, ik vind dat je een heel goed punt hebt in de story, want het was me ook al opgevallen. Alleen hield ik tekstje 8 nog voor mogelijk, omdat er 'op het virus' staat. Het is dus nogal in de vlugte geschreven (denk ik toch) en dat herken ik ook wel in haar (= IrishNialler) schrijfstijl en topics.

    Maar door het feit dat ze nogal random op mij stemt, neig ik er naar ook op haar te stemmen. Niet om het 'oog om oog, tand om tand' principe, maar eerder omdat ik haar redenering niet echt logisch vind.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    Ik weet nu even niet of ik hier of in de story het best kan reageren, maar ik doe het even hier zodat het makkelijker is om erop in te gaan.

    @ Bes, ik vind dat je een heel goed punt hebt in de story, want het was me ook al opgevallen. Alleen hield ik tekstje 8 nog voor mogelijk, omdat er 'op het virus' staat. Het is dus nogal in de vlugte geschreven (denk ik toch) en dat herken ik ook wel in haar (= IrishNialler) schrijfstijl en topics.

    Maar door het feit dat ze nogal random op mij stemt, neig ik er naar ook op haar te stemmen. Niet om het 'oog om oog, tand om tand' principe, maar eerder omdat ik haar redenering niet echt logisch vind.


    True, daar herkende ik haar ook in, maar door de komma ertussenin twijfel ik dan toch weer... Ik denk alleszins dat het een grote kans is dat ze een virus is.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    True, daar herkende ik haar ook in, maar door de komma ertussenin twijfel ik dan toch weer... Ik denk alleszins dat het een grote kans is dat ze een virus is.

    Woah, ik vond haar ook verdacht, omdat ze heel erg snel was op Ledecky aan te wijzen


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.